Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Åhh vad spännande det låter! Jag vill med läsa massa intressanta kurser. Vad läser ni om?

Malten skrev 2010-04-15 12:47:47 följande:
  • den kära leken

Det måste vara en himla omställning att inte kunna röra sig fritt i samhället. Spännande att få uppleva ett helt annat sätt att leva :)

elinnnnn skrev 2010-04-15 15:01:37 följande:
    japps just pga pigmentförändringarna försöker jag hålla mig borta från solen. så gott det går. jag har redan fått pigmentförändringar i ansiktet. prickig och fläckig :( åh jag som bara går ut ett par gånger i veckan och endast från huset till bilen och från bilen intill vart det nu är vi ska, så inga långpromenader alltså här.--- men det är väl bara till att acceptera
  • den kära leken

jag läser vecka 21 om jag skulle vara 20+5

Belly skrev 2010-04-15 15:18:12 följande:
    Allså, när man läser om vad som händer med bebisen o kroppen vecka för vecka.. Ska jag läsa v. 20 eftersom jag är på 20+5 eller ska jag läsa om v. 21? Kanske nån som veeet..:)
  • den kära leken

God morgon!

Freeeedag, whiiii. Så jävla gött!

Hittade en superfin spjälsäng på blocket för 300 som vi köper imorgon! Gött e de :)

• den kära leken

Jo det är bara fint med mig. Mår verkligen toppen. Det enda är att det känns som om tiden går så långsamt. Trodde det skulle kännas som om det gick snabbare efter halvtid men jag tycker inte det. Men om två veckor börjar jag ta ut lite flex och övertid och ska va ledig fredagar. Så jäkla gött ska det bli.

Hur är det själv?

lillabambi skrev 2010-04-16 07:32:35 följande:
    God morgon tjejen :) Hur är det? Åh härligt att du hittat spjälsäng :)
  • den kära leken

Det är supermys med riktiga sparkar. Igår höll trollet på i säkert en timma. Man såg hur hela magen flyttade på sig och hoppade till när den sparkade. Haha

lillabambi skrev 2010-04-16 07:44:51 följande:
    Låter underbart och få ledig fredagar.. Jag ska inte klaga förresten jobbar vissa vardagar på en resturang bara och sen som bartender vissa helger så är ledig ganska mycket... Men jag mår fantastiskt bra första gången igår vi kände våran bacon rejält med riktiga sparkar och inte bara buffar och nu känner jag h*n hela tiden :) Såg även igår sparkarna utan på m,agen  :)
  • den kära leken

Har varit lite halvkass på att göra yogan denna veckan, förra med. Märks så mycket. Det är verligen skitbra för rörligheten och så känns det som det bli mycket mer plats i magen.

• den kära leken

Vart beställer man de då? Jag har inte beställt!

knyzzel skrev 2010-04-16 08:54:19 följande:
    Go`morron tänkte titta in innan skolan å säga hej- "Hej" har ni beställt alla gratisboxarna?
  • den kära leken

Hur mycket mailar och ringer de sen då? Är det grymt jobbigt eller?

Lysmasken skrev 2010-04-16 09:29:03 följande:
    www.babybox.se  har jag för mig att en heter
  • den kära leken

Swetlilly: Du är superstark! En enormt bra inställning. Du kommer ha ett gott liv på grund av den.

Hade du det bra på Gekås? Fick du mycket shoppat?

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10