Vi fortsätter, Bf aug 10
Åhh vad spännande det låter! Jag vill med läsa massa intressanta kurser. Vad läser ni om?
Åhh vad spännande det låter! Jag vill med läsa massa intressanta kurser. Vad läser ni om?
Det måste vara en himla omställning att inte kunna röra sig fritt i samhället. Spännande att få uppleva ett helt annat sätt att leva :)
jag läser vecka 21 om jag skulle vara 20+5
God morgon!
Freeeedag, whiiii. Så jävla gött!
Hittade en superfin spjälsäng på blocket för 300 som vi köper imorgon! Gött e de :)
Jo det är bara fint med mig. Mår verkligen toppen. Det enda är att det känns som om tiden går så långsamt. Trodde det skulle kännas som om det gick snabbare efter halvtid men jag tycker inte det. Men om två veckor börjar jag ta ut lite flex och övertid och ska va ledig fredagar. Så jäkla gött ska det bli.
Hur är det själv?
Det är supermys med riktiga sparkar. Igår höll trollet på i säkert en timma. Man såg hur hela magen flyttade på sig och hoppade till när den sparkade. Haha
Har varit lite halvkass på att göra yogan denna veckan, förra med. Märks så mycket. Det är verligen skitbra för rörligheten och så känns det som det bli mycket mer plats i magen.
Vart beställer man de då? Jag har inte beställt!
Hur mycket mailar och ringer de sen då? Är det grymt jobbigt eller?
Swetlilly: Du är superstark! En enormt bra inställning. Du kommer ha ett gott liv på grund av den.
Hade du det bra på Gekås? Fick du mycket shoppat?