Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-03-16 20:32:32 följande:
    Pregga: Mitt blir också grått ibland :( flera gånger idag faktiskt. hehe. ja den tråden är ju helt otrolig, men jag sa mitt sen stack jag, inte lönt att tjafsa med andra i tråden som inte håller med ;) Ja helt otroligt :)
    haha näe sant,jag lämnade med....man blir bara förbannad {#lang_emotions_wink}
    sofie och laura skrev 2010-03-16 20:49:12 följande:
    Föresten någon som vill veta vad som gömmer sig i min mage ????Några nyfikna kanske?Pregga- sorry pullan att mitt inlägg vart sent men jag har kollat på min bebis dvd film hela dagen älskar den lilla redan....Nu kommer det kära systrar Ni ska bli FL-Mostrar till en pojke hihihihihihiihih naaaaw mammas prins!
    haha vet du att Carohl kallar muttan för pullan va? hahahahahaha
    vad menar du med att du kollat på den på dvd? har ni filmat rul.et? åå va spännande..:)
    lillabambi skrev 2010-03-16 21:20:24 följande:
    min kisse har kommit hem igen :) *phu*vad gör ni i kväll då?
    hehe där ser du :)
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-03-16 20:49:12 följande:
    Föresten någon som vill veta vad som gömmer sig i min mage ????Några nyfikna kanske?Pregga- sorry pullan att mitt inlägg vart sent men jag har kollat på min bebis dvd film hela dagen älskar den lilla redan....Nu kommer det kära systrar Ni ska bli FL-Mostrar till en pojke hihihihihihiihih naaaaw mammas prins!
    haha NU såg jag, Fl mostrar till en prins?? blir det en pojk? haha
    alla som harkollat än sålänge ska visst få pojkar {#lang_emotions_smile}
    kanske jag blir den första med tös då....för jag drömde om en flicka inatt igen,å en väinna körde ringen tricket på mig. det har stämt på henne alla gånger å även på hennes barn...men men vi får se :)
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-17 07:35:50 följande:
    som ja skrev i går att ja hade typ träningsvärk på högersidan kan vara att mini ligger och trycker på urinblåsan för i natt fick jag gå upp och kissa då försvann de så den busar någ med mamma;)lr vad tror ni;)
    jag får åxå lite ont ibland när jag just kissat å läkaren sa att det beror på att blåsan e så fylld, å när den töms så måste den dra ihop sig igen.

TJEJER=) jag kände liten igår igen =)
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-17 08:01:57 följande:
    Verkligen :)god morgon brudar :)Jag har känt mini som en fisk i magen men igår fick jag några riktiga buffrar till och med sambon hann med och känna för att sen försvinna sen :) Vilken lycka :)
    hehe aa det e en lycka =) jag som inte kännt min på ett tag har känt den både igår å idag, hehe men den busar med storasyster för så fort hon ska lägga handen på å känna så slutar den  hahahaha
    natta sa det-mamma den busar ju med mig =)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-17 08:07:54 följande:
    Nån mer än  jag som ofta har ont i huvudet? Jag har sån dryg som sitter bakom ögat och strålar ner i käken.. svårt sova ibland... Men tur panodilen hjälper när det blir som värst..Nån mer än jag som funderar mycket på namn förresten? Jag känner mig lite stressad, hittar verkligen inget namn jag känner för, och de namn jag gillar ligger på topp20 listan, och det vill jag inte.. *suck*
    hehe jag har bestämt namn på bägge kön, å jag e supernöjd...å dom e INTE svenska=)
    å mellan namnet på pojk ska vara efter pappan, då jag tycker det namnet e så fint.
    elinnnnn skrev 2010-03-17 08:52:00 följande:
    nä, dem säger att jag ska få en flicka hörredudu har du glömt det? :P:P:P Grattis! Skönt att det gick så bra! Och att ni bara blev flyttade 2 dagar :)
    haha jaaaa just det ja =) hihi sorry gumman....men jag tror jag väntar en tös...drömmer om det iallafall...men det spelar ingen roll. bara jag får min lilla nu...
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-17 10:20:48 följande:
    nä det är lugnt, jag skrev det med glimten i ögat. det är inte lätt att komma ihåg ALLT som skrivs härinne och vem som skriver vad ;)Jag har nu drömt 2 ggr om bebisens kön. Den ena gången var det en pojke(drömde det för ett par månader sen) nu sist var efter ultraljudet, självklart var det en flicka i drömmen kan ju bero på att BM sa det på RUL :) Men vi får se, som sagt blir man ju glad oavsett :DKanske lite tidigt att föda nu va? Haha, du får nog skkaffa dig lite tålamod och vänta iallafall ett par månader till ;););)vi har också "utländska" namn. Ett pojknamn och ett flicknamn.  Jag är inte helt nöjd med pojknamnet faktiskt, men vi får se om jag kan övertala maken till att ändra sig, men det känns rättså meningslöst hahaha
    haha näe inte föda nu asså, haha men att allt ska gå vägen denna gng =) men nu kände jag ju liten igår å idag...hihi men den leker kurragömma för syrran..men dina drömmar kommer tala om vad det blir, ju längre du går desto mer kommer du se ditt barn, eller ialafall så var det så för mig med dottern. Klart man blir ju överlycklig oavsett :) jag e jättenöjd med namnen, mitt x gillade inte flickans andra namn-taskigt läge för han, för jag bestämmer.hahahaahahahah
    guu jag älskar dne meningen =) asg
    Elin, hur kommer det sig att du bor i saudiarabien? tror du sa det va? e din man därifrån?
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-17 10:34:15 följande:
    haha andra namnet spelar mindre roll. hade ju varit värre om han ogillat tilltalsnamnet ;)nä min man är inte från saudiarabien, men vi bor här eftersom han fick ett bra erbjudande för nåt år sen. Bra lön, bra position osv. Visst det är inte vår högsta dröm att bo här men det får gå i ett par år iallafall ;)
    Ok, hehe men e det inte tufft att bo där som svenska?  haha du, det spelar ingen roll vad han tycker om namnen....han har inte vart delaktig i ngt! så han ska ju inte tro att det ska bli senare när det passar å bahagar han å komma å bestämma ngt! hahahahaahahah dream on! jag hade behövt hans stöd de gng jag vart orolig, ledsen osv för liten , men nej nej han har fullt upp med att vara en egoist!
    så han har ingen talan. punkt.
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-17 10:50:23 följande:
    inte så tufft, nä det kan jag inte säga precis. det som är tuffast är ju att bo såhär långt från sina föräldrar och syskon. det gäller bara att respektera landets lagar precis som i andra länder ;)nä jag förstår hur du känner och det har du helt rätt i. mena mest på att det hade ju varit en annan sak (för honom alltså) om han ogillat tilltalsnamnet, andra namnet är ju ingen big deal
    haha hm, du har nog rätt...kanske skulle skifta om namnens ordning? hahaha
    men måste du ha slöja å så där nere? å blir inte ert barn saudiarabisk medborgare?
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-17 11:00:52 följande:
    nä man måste inte ha slöja på sig. man måste dock ha en lång klänning som kallas abaya på sig. sjal har man med sig i väskan ifall om den religiösa polisen skulle be en täcka håret. Det har hänt mig 2 gånger bara och jag har ändå varit här nästan ett halvår. Nä, vårt barn blir inte saudisk medborgare. Det är bara människor med saudiska föräldrar som blir saudiska medborgare.
    ok, men blir dom inte hemsk arga om dom kommer-religösa polisen å du inte har täckt hår fr början? ok...tänkte att det automatiskt blev det då ni bodde där...skulle ju ev följa med en vän som e makedon ner till balkan i sommar. Nu blir det inte så, men då sa han..ja skulle du föda i makedonien så blir det en makedonsk medborgare...det kändes Wierd! haha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10