SweetLilly skrev 2010-03-17 13:06:14 följande:
Får nog köpa dte nästa gång jag är på affären! Det låter gott!
Åå den e supergod, ny smak :)
Sulfur76 skrev 2010-03-17 13:23:08 följande:
Goddagens i solskenet ;)I dag har man varit på RUL så nu kan man börja hoppas och njuta av att man är gravid. Har inte varit så aktiv innan för jag har inte haft en enda symtom på att jag är gravid förrutom att magen och brösten växer så orolig har man varit. Allt såg bra ut på UL men vart tillbaka flyttad en vecka så nu är nytt bf 23 aug.Fick reda på att jag väntar en flicka igen så det blir tredje flickan på raken så storebror lär bli väldigt besviken, han hoppades på en lillebror. Han är trött på småsystrar.Har känt sparkar eller mer buffar runt naveltrakten, ovanför och ut med sidorna och trott att det inte var bebis för det var för högt men nu såg bm att hon låg med huvudet neråt och rumpan vid min navel så det stämmer att det är bebis jag känner :) Nu lycko önskar jag er som inte varit på Rul ännu och grattis ni som varit där!!
ÅÅ grattis till ett lyckat Rul...hihi jag hoppas med på att få veta vad det blir =) va många här inne som tagit reda på det :)
grattis till Dottern , va roligt

elinnnnn skrev 2010-03-17 13:28:56 följande:
fick du tag i gyn? allvarligt talat så tror jag inte det är någon fara :)jag vet inte hur mycket jag har ökat i omkrets på sistone, men 14 cm sen jag plussade hahaha ja herregud! jag har nästan ALLTID noll fantasi på vad jag ska laga. om det inte är något särskilt jag är sugen på förstås :D hej! allt är bra med mig iallafall kan inte svara för dem andra ;) Jag känner min lill* ibland. Oftast är det bara en snabb kittling som jag ibland inte ens hinner fatta förräns h*n slutar liksom haha det är lite tråkigt ;) Mysigare när den håller på en längre stund. idag har jag dock känt h*n flera gånger en sekund i taget ungefär )
Nej, men jag pratade nyss med en Bm å det va som om liten kände det på sig för nu-AJAJ e den nog nere med tårna å pillar på min äggstock!!! Hon sa att det va absolut ingen fara, utan mer för min egen bekvämlighets skull så skulla jag ha mammabyxor. Å att huden nu e extra känslig å lätt blir öm, men det andra var inget att oroa sig för. Jag tog åxå upp att jag får ont eller ömmar i underlivet emellanåt, som om ngt trycker på..å det va visst normalt, men jag ska ta ett uvi prov på fre. Tror dock inte jag har ngt, har haft det för 10 år sen å det kändes som om att man kissade glasbitar eller taggtråd....jag tycker inte heller att jag kissar oftare än man ska som gravid. jag har blivit rätt så stor, å visst blir jag jätteglad när folk säjer-men åå vilken fin gravidmage,....om det hade stannat där..men så kommer-men gu hur stor ska du bli om du gått halvägs å har resten kvar? mja...hahaha antagligen stor. jag hade i jeans stl i midjan innan XS, nu har jag L, om inte en stötte stl till.
elinnnnn skrev 2010-03-17 13:46:06 följande:
Vi fick testresultaten idag på blodproven som togs för 2 veckor sen, ett så kallat trippeltest. Risken att vårt barn har downs syndrom är 1 på 20000 och risken att vårt barn har en extra kromoson (eller vad det nu var) är 1 på 300. Det står att vi inte har något att oroa oss för så jag får väl lita på det. Men eftersom värdena inte fick vara 1:150 eller mindre och det ena ligger på 1:300 så blir man ändå LITE orolig. men om en vecka ska vi till barnmorskan och kommer då få klarhet i det hela. Men som sagt FÖRMODLIGEN är det ingen fara. Vet inte varför jag skriver det här eftersom jag inte oroar mig egentligen, men det känns skönt att få ha uttryckt det iallafall :D
Det kommer gå så bra,oroa dig inte....hihi
har du åxå blivit öm i underlivet ibland? inte jämt men ngn gång ibland?
sofie och laura skrev 2010-03-17 14:10:42 följande:
Fick inte med hela hahahahaa Ja kallar mina homies för pullan ibland hahahaha gjort sen jag var typ 14 hahahahaNäe skämt åt sidor ja en liten pojke gömmer sig imagen!Fick det inspelat på en dvd skiva otroligt gulligt att sitta och titta på =)
ÅÅ va mys med en dvd å kika på :) haha jaa å carohl kallar muttan för pullan, jag skrattade så jag skrek när hon sa det första gng, men ok för dig e det homies =) tack å lov..hahahahhaha
sofie och laura skrev 2010-03-17 14:18:15 följande:
Ja ni tjejjer igår var det ingen rolig dag efter mitt sista inlägg.Leo fick åka inambulans pga slutade andas jag har aldrig känt mig så maktlös i hela mitt jävla
liv.Vi kom till akuten i ilfart och där fick han mediciner inhaleringar och intuberingar.... sen så fick han en glass och blev hemskickad... LÄSER NI EN GLASS OCH HEMSKICKAD!JAG SOM KÄNNER MITT LILLA barn gick med på detta BORDE VETA BÄTTRE och vad hände ..Jo vi kom in halv elva på kvällen blev skickade hem halv 2 på natten.Leo somnar halv 4 och vaknar återigen för att knippa efter andan!Jag ringer 112 och fick prata med en sjuksköterska... efter 7 min undrar jag vart är ambulansen då säger F*tt kärringen jag har inte skickat ut en ambulans pga det låter inte så allvarligt ...Jag skriker ut - Han är blek och gråblå daskig runt munnen jag behöver hjälp!Samma ambulans män kom och vi åkte in återigen då får han anfall återigen framför dem och då frågar dem-Shit är det så här han ser ut KÖÖÖRDEN FÖRSTA LÄKAREN SOM SKICKADE HEM OSS BAD OM URSÄKT på ett fint doktor språk!Leo fick all tänkbar hjälp som han behöver vid dessa anfall och nu är vi hemma igen med nya mediciner och god telefon kontakt!Jag har dock inte sovit inatt och kan ff inte sova!Så himla rädd!!
Men guu va hemskt, blir helt gråtfärdig när jag läser detta inlägg.....kramat om....