Vi fortsätter, Bf aug 10
kan ju tillägga att dörren var exakt bakom mig å det small rejält, jag såg ju inte att hon tänkte göra det heller...jäkla skitunge....ååååå va arg jag e..
kan ju tillägga att dörren var exakt bakom mig å det small rejält, jag såg ju inte att hon tänkte göra det heller...jäkla skitunge....ååååå va arg jag e..
Jag har asså världens goaste vänner, jag e så lycklig för dessa 
Min väninna Madde ex....kom till mig för ett litet tag sen å det va snöstorm ute..jag va skittrött, å vad säjer hon? Gumman skriv en matlista så går jag å handlar åt dig....hon tog min dramaten å kilade iväg..släpade hem den till mig full med mat...genom detta ruskväder...
Hon lyssnar, ger stöd å tröstar.....kommer förbi ibland å tycker att en gravid kvinna ska tas om hand, hihi å lagar supergod mat här.
Idag kom hon hit med sin kärlek å gav mig en helt ny sängstomme, pga hon köpt en som inte passade måtten hon trott sig vilja ha-jag FICK den.
jag blev superglad för den går HELT i min stil :)
Sen vagnen fick jag köpa med allt till av min andra väninna maja för 600 kr inkl ALLT!
Carohl, en ganska så ny vän men gu såå go hon e asså....hahaha
som hon e tålmodig med mig emellanåt, en
till henne för det.
Jag som alltid kännt att jag inte har ngn fam utöver min egen som består av mig å min dotter, jag hade fel...
Vi är rätt så många i min fam trots allt...å Madde e en av dom :)
Nu var jag inget vidare konsenkvent med min dotter idag...har pratat med henne å hon har bett om ursäckt, å NU hörde jag glassbilen....haha jag ropade-natta GLASSBILEN, SPRING...ungen ut i hallen med en jäkla fart, var e pengarna? hahahah
paniken i hennes stora blå var ett faktum...kan inte MISSA glassbilen....*asg*
hahahahaha jag kikar ut genom fönstret å ser ungen med ett jätteleende å viftar i högsta hugg med ett glasspaket...hahahahaa