• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • den kära leken

Det är inte alltid man förstår varför det måste vara så krångligt men då hoppas vi på måndag då!

SweetLilly skrev 2010-04-20 15:15:08 följande:
    Nuu så har kvinnan vart här.. hon ville veta mer exakt vad det är just jag har problem med, och vad det är jag  behöver hjälp med... Och eftersom jag inte har några särskilda behov förutom att jag måste ha badrum i huset så kan det bli lite knivigt sa hon. Ibland kan de trycka på att det borde finnas dusch som standard i huset, men det gör det ju inte och det är ju därför jag ber om hjälp..*suck* Menmen, hon skulle skriva detta fina intyg om mina behov så ska byggingengör och kommunkvinna nr2 komma på måndag och titta på vad de kan tänkas göra isf.. ja jösses, vilket ståhej..
  • carohl

Hej tjejer!

Jag har varit borta nu ett tag, jag har inte orkat läsa bakåt så mycket. Såg att det hade gått bra för dig Sweetlilly med fk, vad roligt!

Idag har min frissa varit här och gjort mig fin. Mitt hår är nu "bara" till under brösten. I januari hade jag till rumpan så tog jag av en bit då och nu åkte en bra bit till av så nu känns det kort men fräscht.

Hoppas ni mår bra annars

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • den kära leken

Det är fint med långt hår! Jag har också ner till rumpan och trivs väldigt bra med det. Har klippt av det till öronen 2 ggr och gör inte om det mer nu. Har två rejäla tofsar hemma om man skulle behöva göra en peruk nån gång.

carohl skrev 2010-04-20 15:56:02 följande:
    Hej tjejer! Jag har varit borta nu ett tag, jag har inte orkat läsa bakåt så mycket. Såg att det hade gått bra för dig Sweetlilly med fk, vad roligt! Idag har min frissa varit här och gjort mig fin. Mitt hår är nu "bara" till under brösten. I januari hade jag till rumpan så tog jag av en bit då och nu åkte en bra bit till av så nu känns det kort men fräscht. Hoppas ni mår bra annars
  • carohl
    den kära leken skrev 2010-04-20 15:58:35 följande:
    Det är fint med långt hår! Jag har också ner till rumpan och trivs väldigt bra med det. Har klippt av det till öronen 2 ggr och gör inte om det mer nu. Har två rejäla tofsar hemma om man skulle behöva göra en peruk nån gång.
    Jo jag har ju inte kort nu men haha det känns kort men det blir så när man har långt.
    Men till öronen! Det var våghalsigt {#lang_emotions_smile} Jag har också gjort det förut men det var mååååånga år sen.
    Kändes skönt att få det nyklippt nu då man är gravid, topparna blir lättare slitna dessutom plattar jag det då och då annars blir det lockigt och det är jobbigt för då kan jag inte borsta det (om jag inte vill se ut som en björn såklart haha)
  • carohl
    den kära leken skrev 2010-04-20 15:58:35 följande:
    Jag skänkte iväg mitt hår förut då jag klippte av mig så långt. Det skulle till att göra peruker till såna som var cancersjuka. Ett tips om du tycker att de ligger hemma och skräpar...
  • den kära leken

Ja det blir en väldig skillnad. Men nu gör jag inte om det nåt mer. Tar bara topparna (10 cm) nån gång ibland. Mitt växer som ogräs. Jag har det för det mesta uppsatt dock. Björnar är ju supersöta :)

carohl skrev 2010-04-20 16:02:14 följande:
    Jo jag har ju inte kort nu men haha det känns kort men det blir så när man har långt. Men till öronen! Det var våghalsigt  Jag har också gjort det förut men det var mååååånga år sen. Kändes skönt att få det nyklippt nu då man är gravid, topparna blir lättare slitna dessutom plattar jag det då och då annars blir det lockigt och det är jobbigt för då kan jag inte borsta det (om jag inte vill se ut som en björn såklart haha)
  • carohl
    den kära leken skrev 2010-04-20 16:04:28 följande:
    Ja det blir en väldig skillnad. Men nu gör jag inte om det nåt mer. Tar bara topparna (10 cm) nån gång ibland. Mitt växer som ogräs. Jag har det för det mesta uppsatt dock. Björnar är ju supersöta :)
    Jo björnar är söta men jag är inte intresserad av att se ut som en {#lang_emotions_smile}
    Om jag inte plattar det så behåller jag det lockigt men då borstar jag inte det. Fast jag älskar att borsta håret, det är ju rena massagen...
  • carohl
    tetta skrev 2010-04-20 13:46:10 följande:
    Jag såg en stor vattenmelon när jag handlade och bara sa till mig själv. JAG vill ha!Behöver få i mig vätska när man är lakrits sugen hela tiden..Skönt att ha ngra man kan ventilera med.
    Mums vad gott det lät.... jag vill också ha nu... haha
  • Ns mamma
    den kära leken skrev 2010-04-20 13:42:13 följande:
    Hoppas hoppas att det inte ska va några problem.
    hehe, tack..förhoppningsvis går allt bra, får försöka ha lite tilltro nu när man läst alla andra positiva härinne :)
  • Ns mamma
    tetta skrev 2010-04-20 13:46:10 följande:
    Jag såg en stor vattenmelon när jag handlade och bara sa till mig själv. JAG vill ha!Behöver få i mig vätska när man är lakrits sugen hela tiden..Skönt att ha ngra man kan ventilera med.
    ja, vattenmelon är ju så saftigt och gott! Måste hitta lite nyttigare alternativ till mitt sockerberoende :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10