• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • SweetLilly
    tetta skrev 2010-04-20 10:04:55 följande:
    Jag är sjukskriven idag och igår. Får se vad läkaren säger imorgon. Man är ju totalt utlämnad om man är arbetslös. Inte undra på att humöret är på topp!
    ja jag jobbade bara också på timme innan, och  jag har vart dålig de senaste åren så jag har inte orkat jobba heltid, så jag får bara lägstanivån från FK, skitdrygt är det.
    Men jag känner personligen att jag "orkar" inte deppa, då blir dte bara jobbigare..
    Så jag ser till det bra i tillvaron ist.
    Lilla pyret väntas 100806
  • den kära leken

Du har så himla bra inställning! Ibland måste man få va ledsen och tycka att livet är skit men man måste också kunna släppa det och se det positiva. Det kan du!

SweetLilly skrev 2010-04-20 10:31:24 följande:
    ja jag jobbade bara också på timme innan, och  jag har vart dålig de senaste åren så jag har inte orkat jobba heltid, så jag får bara lägstanivån från FK, skitdrygt är det. Men jag känner personligen att jag "orkar" inte deppa, då blir dte bara jobbigare.. Så jag ser till det bra i tillvaron ist.
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-20 10:52:06 följande:
    Du har så himla bra inställning! Ibland måste man få va ledsen och tycka att livet är skit men man måste också kunna släppa det och se det positiva. Det kan du!
    hehe jo, men om man bara ser det grå, så kan det vara svårt att se solen, men den finns ju faktiskt där bakom
  • puchelina88

hejsan tjejer hmm i natt fick ja kramper i vaderna igen aj aj aj !!! i dag ska man på möte hos arbetsförmedligen :( men dom kommer ju inte med nått en då!! sen blir det stan med min mamma ska se om ja hittar nått kul;) ha en bra dag tjejer!!

• Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-20 09:47:45 följande:
    Det jag gör för att orka, är att ta en dag i sänder.. och när man lägger sig  på kvällen tänker man "ännu en dag gjord, en dag mindre av pina" Men man får liksom se målet, att där framme i tunneln kommer dte en vacker belöning!
    Tänker på dig idag å hoppas att det ska gå bra :)
  • Bubbis10

Pratade me Mvc imorse å ska lämna uerinprov för att kolla uvi på tors...

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-20 11:02:36 följande:
    Tänker på dig idag å hoppas att det ska gå bra :)
    {#lang_emotions_flower}

Kul att ni alla tänker på mig Hoppas bara jag kan komma med goda nyheter!
  • den kära leken

ajaj för kramp. Sjukgymnasten igår sa att tyvärr finns det inte så mycket man kan göra för att förebygga krampen. Det är bara att vänta på att graviditeten ska "gå över" :)

puchelina88 skrev 2010-04-20 11:01:45 följande:
    hejsan tjejer hmm i natt fick ja kramper i vaderna igen aj aj aj !!! i dag ska man på möte hos arbetsförmedligen :( men dom kommer ju inte med nått en då!! sen blir det stan med min mamma ska se om ja hittar nått kul;) ha en bra dag tjejer!!
  • elinnnnn

åh mitt inlägg försvann ut i rymden!!! jag som klagade lite :( haha ja men det är ju så att jag har ju hemorrojder, intressant va? och har haft det i typ 10 år men dem har bara gjort ont under graviditeten... Nu är det dags för smärtan! Inatt och natten till igår har jag vaknat flera ggr av smärtan :( Det hemska är att jag inte har någon salva att använda mot dem. Jag kan ju köpa från apoteket säger ni... Jo det skulle ju just vara snyggt: Älskling, kan du köra inom apoteket på väg hem och köpa lite hemorrojd salva? För det första vet han inte vad hemorrojder är, så då måste jag först förklara vad det är och erkänna att jag har det... Pinsaaaaaaaaaaaaaaaamt! Jag vill inte :( Kan 3 veckor passera fort fort fort så jag är hemma i sverige och kan inhandla min egen rumpsalva?

Vår älskade bebis har BF 100809
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10