• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Hej tjejer!

Knyzzel: Roligt att se dig gumman!

Sweetlilly: Jag har läst någonstans att nu vrider de sig ganska mycket i magen och att det ibland är svårt att avgöra om det är sammandragningar eller om de faktiskt vrider sig. Jag tror ej att du behöver vara orolig.

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl

Jag är som jag berättat förut hos mina svärföräldrar i Hälsingland och njuter av naturen här. De bor vid vattnet.
    Min sambo tvättar bilen, Michelle flyger med olika flygplan och helikoptrar, Min svärmor fixar med rosorna, svärfar klipper ner häcken på baksidan och jag {#lang_emotions_smile} sitter på en solstol med laptopen i knäet och njuter som sagt.... hihi...

Ikväll blir det till att åka hem, Michelle är så svår att få in i bilen när vi ska åka, hon skulle kunna flytta hit vilken dag som helst.

• carohl
    lillabambi skrev 2010-05-09 13:14:50 följande:
    Låter helt underbart :) Sommaren är snart här :D
    Det är helt underbart! {#lang_emotions_smile}
  • carohl
    SweetLilly skrev 2010-05-09 17:00:12 följande:
    Låter härligt! Jag är från hälsingland, och jag älskar naturen där!
    Jaså? Jo men undrar om inte du har nämnt det förut? Det är skönt iaf, man finner ett lugn än här hemma....
  • carohl

God morgon!

Vi ska också börja på föräldrarkurs snart. Vi börjar den 17:e. Samma dag fast tidigare på dagen har jag bokat ett tillväxtul som min dotter och min svärmor ska få följa med på för att se lilla prinsessan i magen, vad jag längtar!!! {#lang_emotions_heart}
    Vi har en massa tider inbokade och den 31:a maj på min dotters födelsedag ska vi på besök på BB, det ser jag verkligen framemot! {#lang_emotions_smile}

Vi har massa inbokade datum nu så tiden kommer att rulla på ännu snabbare nu tror jag iaf...

• carohl

Tetta, den käre leken: grattis till era 100 dagar! Jag längtar också tills jag kommer dit {#lang_emotions_smile}

• carohl
    tetta skrev 2010-05-10 08:58:26 följande:
    Vi höll påmed trädgården igår. Satt ner och klippte ner buskar. Då kommer min man. Nä du får bara ont det där gör jag. Så jag tog tag i krattan för att kratta bort skräpet. Hör bara: ajabaja! Vänder mig om...Min man står bara och skrattar...Sätt dig ner och ta det lugnt! Jag ta lugnt?! Det är svårt. Jag har ont i höger skinka och haltar då när det låser sig. Så jag får mest sitta och titta när de andra grejar.
    Jag får otroligt ont där, har haft det i många veckor nu. De säger att det är foglossning... På kvällen är det jobbigt för mig att gå då man har "gjort" en hel dag...
  • carohl

puchelina88 skrev 2010-05-10 11:17:32 följande:
    Hejsan tjejer Hur mår ni??? Jag mår bra! ny vecka i dag vecka 27 skönt att tiden går;) hoppas ni får en bra dag alla
    Grattis till din nya vecka!
    SweetLilly skrev 2010-05-10 11:18:25 följande:
    www.familjeliv.se/Hem/sweetlilly/galleri.php?...Ny bild!Jag har totalt gått upp 12kg nu sen plusset. Och jag äter bara sött på lördagar, oftast. Och bara bra mat och inga jätteportioner, så det känns så obefogat. *suck*Men det mesta är nog vätska, känner mig väldigt svullen..
    Vad stor och fin mage! {#lang_emotions_wink}
  • carohl
    SweetLilly skrev 2010-05-10 12:06:00 följande:
    jaaag bliiir gaaaleeeeen!!! Tror ni inte den där *skitfult könsord* handläggaren på kommunen är sjuk, och inte kommer tillbaka förren i juni, kanske..???Att hon inte brytt sig om att höra av sig till mig, eller lagt över ärendet på nån annan gör ju att man bara har lust skrika!
    Åh vad irriterande! {#lang_emotions_frown} Om du har tur så är den nya handläggaren bättre....
  • carohl

Nu ska jag tvätta fönsterna i Michelles rum, kanske att jag orkar ta ett till rum också men det tror jag inte.. Jag börjar med hennes iaf.

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10