• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

SweetLilly skrev 2010-05-10 12:19:16 följande:
    men jag har ju inte fått nån, det är ju det som är problemet..hon har gått hem utan att skickade  på nån annan..
    Vilken idiot...
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl

Idag har jag fixat i lillans rum. Jag torkade fönsterna i Michelles rum och då tog jag lillans fönster också. Sen så sydde jag upp nya gardinerna då de var för långa och satte upp de i lillans rum! Åh det blev så fiiiiint! Jag är så lycklig, tänk vad lite gardiner kan göra hihi {#lang_emotions_laughing}

• carohl

Nu ska vi kika på film hihi...

• carohl
    SweetLilly skrev 2010-05-10 22:11:55 följande:
    Ja det är mysigt när man får pyssla lite..Vi håller på med vårt eget sovrum just nu, har köpt mörkbruna tapeter, blir ett mörkt golv och jag har köpt guldfärgade gardiner, kommer bli så coolt =PSka ha en gammal ladugårdsdörr som sänggavel också
    Vad häftigt det låter, originellt {#lang_emotions_smile}
    Pregga skrev 2010-05-11 07:36:44 följande:
    ska snart läsa ikapp vad ni skrivit, men ville bara skriva först...Nu e jag nere på 2 siffrigt :) wiiiii 99 dagar kvar :)
    Åh it´s the final countdown hihi...
  • carohl

Nu blir att ta sig till jobbet för mig...
    Ses sen!

• carohl

Jag är hemma igen, helt ensam. Michelle skulle följa med sin pojkvän hem och min sambo kommer inte hem förrän 18-tiden.
    Jag sitter på min framsida med ett glas saft och en kaka i handen och laptopen påp bordet {#lang_emotions_smile}
    Jag ska nog ta fönsterna i vardagsrummet och i vårat sovrum. Jag delade upp husets fönster då jag inte orkar ta alla på en gång och att vänta på gubben tills han kan i helgen känns lite långt.

• carohl
    Malten skrev 2010-05-11 23:06:05 följande:
    Hej tjejer! Nu är jag hemma igen efter en härlig långhelg i Paris med omnejd. Har gått en massa och det har faktiskt funkat helt ok tack vare foglossningbältet. Såg att ni diskuterat "andningsbesvär". Jag har också känt så vid några tilllfällen, väldigt obehagligt. Som tur är har det gått över ganska snabbt. nån som vet om det är normalt? Det verkar ju så med tanke på att flera av oss känt samma. 
    Välkommen hem!
    Vad roligt att du har haft en bra helg! {#lang_emotions_smile}
  • carohl

God morgon tjejer!

Idag är det onsdag och massor händer!
    Jag ska jobba nu till kl 14. Kl 15.30 ska vi till barnmorskan för att mäta magen och lyssna på prinsessans hjärta och OJ vad jag har sett framemot det här! Kl 17 ska vi fira en av mina "små"systrar som fyller 25 år idag så jag kommer nog inte in förrän ikväll, kanske att jag kollar emellan bm och jobbet {#lang_emotions_smile}

Nu ska jag bädda rent i sängen medan min karl är i duschen, han ska skjutsa mig till jobbet.

Kramen!

• carohl

Sweetlilly: det var verkligen en rolig dag! :) Jag var ju till bm igår och mitt mått är 24 och hjärtat låg på 144-146. Hon visade mig kurvan och enligt den ligger jag lite över medel vilket känns lite läskigt med tanke på att bebisen kanske är större än medel? Aja hellre för stor än för liten :) min tös mår bra iaf! Sofie&Laura: grattis, vad skönt att veta :). Nu är jag på väg till jobbet och ska jobba 24 tim och 15 min. Kramen!

~*~Våran lilla skatt väntas 100825~*~
  • carohl

Idag går man in i v 26, åh vad glad jag blir att tiden går snabbt förbi :). Malten: grattis på din dag! Och er andra som också byter vecka grattis till er med, jag vet att vi är några stycken som gillar torsdagar lite extra :)

~*~Våran lilla skatt väntas 100825~*~
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10