Vi fortsätter, Bf aug 10

Ja sammandragningarna hör till nu när man är så långt gången, så länge de inte gör ont så....
Om du kan så ring mig jag har nå att berätta för dig!

Pregga skrev 2010-05-20 17:05:55 följande:Hej hej!
Nu är man hemma igen efter en kväll med Michelles klass och grillning och brännbolls spel, det var mycket trevligt!
Jag fick vara domare, föräldrarna vann men det var jämt...
Det var som sagt mycket trevligt och gott hahaha och vi drack Portello MUMS va gott det är!
Nu blir det att bara umgås med min karl vilket var jättelänge sen nu känns det som.
God morgon!
Idag är jag ledig, jag ska bara ta det lugnt. Ska nog kolla på en film jag laddat hem Julie and Julia heter den. Nice 
Jag tar Niferex.
God morgon tjejer! Nu är jag till jobbet igen... Aja man ska va glad att man har ett jobb idag. Jag har varit otroligt trött och inatt har jag sovit extremt dåligt. Jag har vaknat varannan timme och trott att jag sovit över... Sofie Laura: gumman jag sänder en tanke till er. Läkare är så duktiga idag så de vet vad de gör, det kommer att gå jättebra! Kram på er tjejer!
Hej tjejer!
Hur sover ni om nätterna? Jag slipper än att gå upp och pinka tack och lov men jag vaknar flera flera ggr om natten och tror att klockan har ringt, att jag ska upp fast det är flera timmar till klockan ska ringa. Inatt vaknade jag åtminstone 5 ggr och det är fasiken utmattande och jag vaknar av alla ljud som kan låta. Det har jag dock läst att det ska vara vanligt nu då instinkterna tar över och förbereder sig inför när bebben är här och då ska vi vakna av minsta lilla...
Hej tjejer!
Det har varit full rulle här hemma. Eller hemma och hemma, jag har varit på två kurser idag och den sista av de var efterlängtad och rolig! Vi var på föräldrakurs för andra gången. Vi gick igenom om hur killen kan hjälpa tjejen under förlossningen, vi fick även träffa en bibliotekarie och hon visade oss massa roliga böcker.
Nu är jag helt färdig så jag ska bara lägga mig på soffan och slappna av och titta på film.
Ha det så bra!
Kram