t0va skrev 2010-03-21 16:17:17 följande:
hi, hi, jag hoppas den väntar lite med att säga *poff* tills det blir varmare ute, har 2par byxor jag kan ha nu. Äntligen så kan jag ha mina fina byxor jag köpte för 7år sedan bara för att de var fina men de är superstora :) Hoppas att det funkar ett tag till så jag slipper köpa en massa kläder på ett tag och kan köpa mer shorts sen när det blir varmare. Sambon jobbar idag... chefen frågade igår om han kunde jobba söndag för det är något som måste levereras ikväll. Sambon ska bara göra praktik men får göra riktiga saker och sånt som ska skickas till företagen som det är bråttom med, tar det som ett gott tecken. För det har pratats om anställning efter praktiken. Så idag när han sitter på sitt lilla rum och jobbar så har jag fått massor gjort. Är snart ikapp i pappersarbetet. Hade glömt pappret till csn om uppskov så de ville ha pengar nu, men nu kommer pappet iväg så då ska det lösa sig. Någon av er som ska gå på infokväll hos FK? Såg att man kunde anmäla sig till sånt på deras hemsida. Är nog vettigt, i alla fall om det är första barnet, jag har verkligen noll koll på vad som gäller och vad man kan få för ersättningar.
jag har 2 st par mammabyxor å jag hade verkeligen inget annat val nu, då alla mina mysbyxor typ stryper mig. haha MEN jag fick ett par skitsnygga jenas mammabyxor fr CAROHL, som hon skickade till mig

Gissa om jag blev glad =) ska bli skönt till sommaren å slippa en tung jacka å kunna ha en skön sandalett på foten, flip flop å en mjuk bommulsklänning....längtar så...Vad det gäller din mans praktik så e det ju ett jättebra tecken , då ser dom han som pålitlig å visar framfötterna

vad det gäller FK så fattar jag inte hur jag kunde fixa allt sånt när jag va 20 år gammal, för nu minns jag nada....hm...