Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

SweetLilly skrev 2010-03-22 08:39:27 följande:
    haha ja man började ju att fundera vad du var för en, hahaha Ja hemorojder är ju åderbrock i slemhinnan i tarmen, så det är ju egentligen inget äckligt i sig... Själv har jag klarat mig,  men man får väl se när det börjar bli tugnt och så..
    haha näe rent medecinskt e det ju inget äckligt så....men mindre mys kanske...haha ja klart man undrar vad jag har för hemliga fetisher?! *asg*
    men jag e tung nu med....jag känner att det ibland e jobbigt å röra på mig...får lätt ont i ryggen osv...
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-22 08:43:17 följande:
    blev du hungrig av allt prat om konkelbär? haha
    men euw va nasty.....hahahaha
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-22 08:47:26 följande:
    haha har inte läst de en:)men gjorde de nu och vart inte så hungrig;/så får vänta en stund!
    hahahahaahahahaha
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-22 08:49:27 följande:
    Ja jag börjar att känna mig lite osmidig faktiskt.. så himla stel i ryggslutet och så ömmar det som fan + ischias då.. känner mig som Agda 93 år. Kan du se mig i långt nattlinne, mina fina gravidtrosor som går typ upp till bysten och så fina stödstumpor, fan vad sexig man är
    hahaha dööör av skratt :) va kul, ja det måste se oerhört sexigt ut ju.....hahahaha
    mm, känner mig med lite hm...klumpig nästan ju
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-22 08:53:41 följande:
    heh bra att man kan roa nån Jo klumpig ja.. Jag har ju jättedålig balans sen innan men nu är det helt hopplöst, snubblar och vinglar hela tiden. Har vurpat fler ggr än jag kunnat räkna till denna vinter. Tur man är mjuk i rumpan som får ta stötarna
    haha jaa jag e road, det va ju ingen aptitretare till en början direkt....men när du berättade om din sexiga outfit så fick jag mig ett gott skratt  här :)
    jag har inte ramlt så tack å lov...men jag har svårt å få på mig skor, får sitta ner å böja mig i sidoläge...haha
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-03-22 08:55:29 följande:
    Grattis till nya veckor tjejjer!Tänk nu ligger Carolh och får se sin bebis troligtvis vad som gömmer sig där UPPLEVELSE TILL MAX.På torsdag går jag in i v 20+0 härligt det går så himmelens fort nu det kommer  bara springa iväg=)Min natt var inte så bra man börjar med att sova dåligt och springa upp flera ggr för att kissa, nu har det lagt sig MEN med magen vet man inte hur man ska sova skönt =/ man får stå ut helt enkelt
    hihi tack så mkt =) jo jag e såå spänd på carohls rul nu, haha jag tänkte lägga mig en stund till, men väntar bara på att tel ska börja ringa....haha
    har lite molvärk idag, men nu tar ju liten fart till max å växer mellan v 20-24
    rätt så mkt...
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-22 08:59:46 följande:
    Att man redan stånkar och pustar som en graciös flodhäst när man ska sätta på sig skorna är lite skrämmande, haha! Hur ska det bli när man är i slutet på graviditeten? Då kommer jag nog bli en princessa och vifta med tårna mot min man; "sätt på skon tack".
    hahaha gillar din humor skarpt {#lang_emotions_wink} jaa asså jag sa det till min Bm i fre när jag lyssnade på liten, jag har ingen kondis kvar, å jag har vart mkt vältränad! å hon sa det att det e inte kondisen, utan att ökad blodmängd gör att man känner så....jag bor en halvtrappa upp å får flås typ....
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-22 09:01:39 följande:
    Jo jag tänkte oxå lägga mig en stund till men vill höra hur de har gått för Carolh;)Imorrn är de min tur längtar massor;)
    jaa jag vill med lägga mig en stund till men e ju jättespänd för henne idag ju, hahaha
    känns ju som om det gäller en sj lite, men jag tycker så mkt om henne...bara väntar på ett samtal nu...hihihi
  • Bubbis10

Någon mer än mig som har Rul på tors? det va la ngn innan mig med en kvart samma dag??

• Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-03-22 09:04:37 följande:
    Ja jag förstår visst e man nyfiken juu!Vad tror du att hon får?jag har ingen aning man vågar inte chansa fel hihihi men snart får vi veta!Näe idag blir det ut och leta skor igen till lilleman så inget dagis =( Hans skenor har gjorts om och behöver nya skor återigen !Så vad ska man köpa vinter skor igen eller??? Kanske varma gumistövlar ??? det blir ett par gympa skor iaf =)Sen måste jag städa rätt på min mobiltelefon!!
    jo jag e såå nyfiken, mja jag tror hon får en tös till....hihi men jag kan ju inte veta =) ok, nya skor....ja att köpa nya vinterskor e det en stor ide då? värmen kommer ju snart, här har vi nästan lite vår....
    SweetLilly skrev 2010-03-22 09:04:38 följande:
    haha man låter ju så fint för allt man ska göra..Skulle smörja in mina fötter när jag skulle sova, och vrida upp fötterna var inte så lätt och jag stånkade och frustade som en kåt hingst, haha. Maken tittade lite fundersamt på min akrobatik där i sängen men han sa inget
    hahahahahaaha du e ju för rolig, denna morrn har börjat med ett par goa skratt, underbart =)

Ngn mer som fått sitt streck på magen? mitt blir tydligare å tydligare, å nu har det gått över naveln....finns ju gammal skrock om det där.stanar den vid naveln så e det en tös, går den över så e det en pojk.....
    hihi pojken jag drömde om inatt va lik sin pappa ju....hm..nu vet jag inte vad jag ska tro...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10