sofie och laura skrev 2010-03-22 09:04:37 följande:
Ja jag förstår visst e man nyfiken juu!Vad tror du att hon får?jag har ingen aning man vågar inte chansa fel hihihi men snart får vi veta!Näe idag blir det ut och leta skor igen till lilleman så inget dagis =( Hans skenor har gjorts om och behöver nya skor återigen !Så vad ska man köpa vinter skor igen eller??? Kanske varma gumistövlar ??? det blir ett par gympa skor iaf =)Sen måste jag städa rätt på min mobiltelefon!!
jo jag e såå nyfiken, mja jag tror hon får en tös till....hihi men jag kan ju inte veta =) ok, nya skor....ja att köpa nya vinterskor e det en stor ide då? värmen kommer ju snart, här har vi nästan lite vår....
SweetLilly skrev 2010-03-22 09:04:38 följande:
haha man låter ju så fint för allt man ska göra..Skulle smörja in mina fötter när jag skulle sova, och vrida upp fötterna var inte så lätt och jag stånkade och frustade som en kåt hingst, haha. Maken tittade lite fundersamt på min akrobatik där i sängen men han sa inget
hahahahahaaha du e ju för rolig, denna morrn har börjat med ett par goa skratt, underbart =)
Ngn mer som fått sitt streck på magen? mitt blir tydligare å tydligare, å nu har det gått över naveln....finns ju gammal skrock om det där.stanar den vid naveln så e det en tös, går den över så e det en pojk.....
hihi pojken jag drömde om inatt va lik sin pappa ju....hm..nu vet jag inte vad jag ska tro...