Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Vad svårt det är att se. Den ser dock väldigt stor ut. Och väldigt fin!

SweetLilly skrev 2010-04-22 11:37:27 följande:
    ny magbild idag! Nu tror jag att jag hamnat i en sån "stilltje" med magen,den ser inte ut att ha växt mycket alls sen sist..
  • den kära leken

Haha, ja jag sover fortfarande på magen ibland :)

SweetLilly skrev 2010-04-22 11:47:38 följande:
    ja den är stor.. =P Men läkaren sa ju också att jag hade lite mycket fostervatten, så det kanske är det! Men skönt att den stannat av lite endå, så kanske ni andra kommer ikapp, haha
  • den kära leken

Lysmasken: Det tar ju alltid längre tid än man tror. Alltid. Trodde vi skulle vara klara med vårt badrum till jul men först nu börjar det likna nåt. Väggarna färdigkaklade så då är det bara golvet kvar! Ja och sen inredning.

• den kära leken

Vi har ett litet litet lån på huset och tänker inte ta mer. Vi renoverar allt eftersom vi sparat ihop pengar. Nej man blir aldrig färdig med hus. Underbart!

Lysmasken skrev 2010-04-22 12:37:14 följande:
    Japp det tar tid. Vi hel renoverade från dec-08 till mars-09 ett helt våningsplan. Sen tog pengarna slut men nu när vi gjorde klart våra lån och huset skrevs över på oss så fick vi låna lite till. Så nu ska man göra färdigt lite till, men som sagt men med hus så blir man aldrig färdig.
  • den kära leken

God morgon alla glada!

Det finns vissa muskler i min kropp som inte har riktigt lika ont som de flesta andra :) Jag har sån träningsvärk. Det är gött. Har jobbat i trädgården hela helgen.

Hoppas ni andra haft en bra helg!

• den kära leken

Hoppas du hittar det du söker.
    Har man trädgård och hus så måste man ju tycka om att jobba med det annars får man nog flytta till lägenhet. Jag älskar att göra fint.

Är det nån mer som fått ökad lust nu under garvven. Visst var lusten stor redan innan men nu är det som att all känsel ligger på utsidan och minsta beröring får hela kroppen att rysa i välbehag, när det är rätt person som rör vid mig då ;)

Pregga skrev 2010-04-26 07:46:12 följande:
    Godmorgon! oj det va flitigt gjort, hihi du e en riktig liten arbetsmyra :) har sovit uselt inatt så det blir nog att ta en liten lur till innan man ska iväg å fynda mamma kläder, förhoppningsvis fynda.dom har visst stor rea på H&M nu. bara det inte e utplockat, nu får jag inte på mig nåt ju....
  • den kära leken

Haha, ja okej. Jag förstår att det inte blir mycket av den varan nu när du är singel.

Ahhh mina händer. Har sån träningsvärk att jag knappt kan skriva på tagentbordet.

Pregga skrev 2010-04-26 08:43:15 följande:
    Tack så mkt, det hoppas jag med, å att sova en stund till kunde man ju se sig om efter, haha lilleman protesterade direkt, hej vilt...haha jo men det e klart kul att göra fint, men jag älskar å göra det i min läg dock...haha det räcker :) vad det gäller lusten så har jag glömt helt vad det e för ngt..haha
  • den kära leken

Vi ska till BM idag!

Grattis till ny vecka

puchelina88 skrev 2010-04-26 09:05:55 följande:
    God Morgon jaha vecka 25 i dag ;) sambon kände mini i morse de är så mysigt när den sparkar nu;) i dag ska man på möte kl 13 sen blir det att umgås med älsklingen. på torsdag ska vi till barnmorskan ska bli kul lyssna på hjärtat;)
  • den kära leken

Vi ska dit vid 16-tiden. Förväntar mig inte så mycket av det besöket. Förra var bara "jaha, jag vet inte riktigt vad vi ska göra så hejdå"

Vad tråkigt med lusten. Jag är helt galen ;)

elinnnnn skrev 2010-04-26 11:31:04 följande:
    den kära leken: ha det så roligt hos BM idag. när ska du dit?
  • den kära leken

Håller tummarna!

SweetLilly skrev 2010-04-26 13:29:40 följande:
    hej på er! Ser att många har mycket på gång =P Nu  har kommunen vart här, det gick väldigt fort och lätt, de förstog såå bra och det var inga problem i att se behovet. men nu ska mitt fall jämföras med andra tidigare beviljade fall och sen ska det läsas paragrafer.. *SUCK* Så d et är ju inte alls säkert att vi får hjälp.. menmen bara att vänta.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10