Vi fortsätter, Bf aug 10
Vad svårt det är att se. Den ser dock väldigt stor ut. Och väldigt fin!
Vad svårt det är att se. Den ser dock väldigt stor ut. Och väldigt fin!
Haha, ja jag sover fortfarande på magen ibland :)
Lysmasken: Det tar ju alltid längre tid än man tror. Alltid. Trodde vi skulle vara klara med vårt badrum till jul men först nu börjar det likna nåt. Väggarna färdigkaklade så då är det bara golvet kvar! Ja och sen inredning.
Vi har ett litet litet lån på huset och tänker inte ta mer. Vi renoverar allt eftersom vi sparat ihop pengar. Nej man blir aldrig färdig med hus. Underbart!
God morgon alla glada!
Det finns vissa muskler i min kropp som inte har riktigt lika ont som de flesta andra :) Jag har sån träningsvärk. Det är gött. Har jobbat i trädgården hela helgen.
Hoppas ni andra haft en bra helg!
Hoppas du hittar det du söker.
Har man trädgård och hus så måste man ju tycka om att jobba med det annars får man nog flytta till lägenhet. Jag älskar att göra fint.
Är det nån mer som fått ökad lust nu under garvven. Visst var lusten stor redan innan men nu är det som att all känsel ligger på utsidan och minsta beröring får hela kroppen att rysa i välbehag, när det är rätt person som rör vid mig då ;)
Haha, ja okej. Jag förstår att det inte blir mycket av den varan nu när du är singel.
Ahhh mina händer. Har sån träningsvärk att jag knappt kan skriva på tagentbordet.
Vi ska till BM idag!
Grattis till ny vecka
Vi ska dit vid 16-tiden. Förväntar mig inte så mycket av det besöket. Förra var bara "jaha, jag vet inte riktigt vad vi ska göra så hejdå"
Vad tråkigt med lusten. Jag är helt galen ;)
Håller tummarna!