Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-07-19 22:24:37 följande:
    jaha, skönt ni slipper bli inlagda då ju :) hoppas det går bra {#emotions_dlg.flower}
    ang sms- och foto osv,,,,,, när jag var på förlossningen, efter senaste BM besöket så fick man inte ha mobilen på därinne....
    vet ej om det är samma på alla sjukhus/förlossningar :S
    men jag hade nog tagit med kamera för säkerhetsskull
    Jo, d tänkte jag försäkerhets skull, men jag har 8,1 mp på mobilen å på kameran så e d bara 5,4 mp.
  • knyzzel

Go`kväll alla goingar. Nu har man varit på Inskrivningen. Ska bara läsa ifatt så ska jag berätta

• knyzzel
    Karin86 skrev 2010-07-20 02:00:15 följande:
    knyzzel: vet ej hur det är med mobil men vi tog kort med kameran.... men dom sa till mannen att han inte fick svimma för dom ahde inte tid att ta hand om honom under snittet :P:... men det går VÄLDIGT fort allt från det att dom börjar tills bebis är ute så säg till mannen att vara beredd.. :) utgick ifrån att du inte gjort snitt innan men det kanske du har eller?
    Är ju ny i denna tråd så jag hänger inte me på allt ;)

spännande att ha en tid tycker jag, kommer gå super lycka till!!!!

Hostar här med då jag har varit förkyld i en evighet känns det som.. kissar typ på mig varje gång jag hostar :P... känns sådär kul... tror ibland att det är vattnet som går men inte då :P......
    kram på er alla och sov så gott!!!
    Nej från OP-salen vill jag inte ha några bilder. jag tänklte mer på efter uppvaket...... När man har kommite på plats inne på rummet. men jag har kollat d i dag å man får INTE ha mobilen igång, så d blir bara vanlig kamera.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-20 19:41:27 följande:
    Guuu va spännande, å du VET väl att vi vill se bild så snart du bara orkar? hahaha
    Hahahhahaha... Jag har bara varit på inskrivning i dag. han ligger lixom kvar i magen tills på torsdag. Idag så var d bara inför snittet... Bara å bara d tog 3 timmar, med alla undersökningar mm.  Nu känns d allt e på G. Väskan klar, journalen inlämnad, babyskyddet å sängen å vagnen e klara å hans gunga ihopasatt.... Ska bara kläom ett spjälskydd nu i kväll.

Så jag e hemma med prinsen i MAGEN.

Hoppas att ni inte blev allt för besvikna nu Å JAG TACKAR FÖR ALLA UNDERBARA GRATULATIONER Å LYCKÖNSKNINGAR
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-20 20:13:48 följande:
    e här, en sek-tel
    elinnnnn skrev 2010-07-20 20:15:35 följande:
    vad skönt att ha del 1 avklarat :D
    tänk snart ligger du där med din lillprins!
    härligt =)
    knyzzel skrev 2010-07-20 20:07:55 följande:
    Var tog alla vägen?
    jag kollar på tv3 och läser här under reklampauserna hehe
    hmmm... ni e väl förlåtna då hahahahaha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-20 20:34:33 följande:

haha jo men det visste jag gumman, men sen när lilleman är ute så vill vi gärna se bild så snart som möjligt, *fnissar* såå nyfiken, haha

men gu asså....tänk, i övermorgon så har du din lille i famnen-ofattbart!!! hahaha

Ja, jag kan knappt vänta. Nu e ju kl över 12 så nu e han här i morron hahahaha... Åhhh vad jag längtar. Detta har ju varit en lång väntan dessa sista 2 veckorna, men snart snart e han här. Har suttit sedan vid 22 tiden å klättom ett spjälskydd. Blev jätte nöjd med d. Ska bara köpa marinblå siden band (breda) som man knyter d i.
  • knyzzel

Nu ska jag sova så att jag orkar med min sista dag som gravid (för denna gången) hahahahaha ha d gött puddingar å jag hoppas att ni sover sött å inte behöver kissa för ofta

• knyzzel

Jaha... Då ska man ringa å få snitt tiden (klockslag) om en timme då.... Denna eviga väntan tar på mina krafter. Får väl ta å städa lite till... suck

• knyzzel

Tack igen för alla lyckönskningar å tankar ni har skickat.... Kanske där för lill-prinsen har sådan hicka nu... hahahahaha

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10