Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-07-11 23:37:40 följande:
    du milde tid, 10 dagar e ju ingenting!!! åh va spännande, en annan börjar bli orolig att han vill ut snart...väldigt snart,min mage har sjunkt å muttan e svullen å jag e aptrött....men jag hoppas han väntar lite....
    Nä, jag vet, men d känns ändå som evigheter å som om d har gått för fort samtidigt. Jag har i allafall planer nu hela vägen fram lills han E här. Nått kul var dag så att jag får tiden att gå!

Imorron ska vi till min far enstund
    Tis: Ska sambon jobba så jag å dottern får väl gå å bada. Han jobbar hemifårn den dagen.
    Ons: Han jobbar i en annan studio så vi städar väl å sen går vi nog å badar en liten stund eller så fyller vi bassängen här hemma i badrummet.
    Tors-lör: Ska vi ha en gemensamm vän från göteborg på besök.
    Sön: Måste jag ta d lite lugnt å sova mycket.
    Mån: BM-besök (sista innan lillebror kommer)
    Tis: Inskrivning på KK
    Ons: Städ- & tvättdag
    Tors: BEBISEN KOMMER

Som sagt nått att göra varje dag hahahaha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-12 00:03:16 följande:
    Besök fr göteborg?? meh gumman, vi skulle ju hålla det hemligt!! hahahahaahaha
    men det e ju jättebra då kommer dagarna att flyta på i en rasande fart, asså gumman...jag e helt öm i underlivet nu...kanske suttit för mkt...
    D e jag oxå.... Men jag låter bli att trycka å försöker att sitta mjukt typ på den skön kudde så att den delen av kroppen oxå får lite stöd nu under graviditeten .....
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-12 00:03:16 följande:
    Besök fr göteborg?? meh gumman, vi skulle ju hålla det hemligt!! hahahahaahaha
    men det e ju jättebra då kommer dagarna att flyta på i en rasande fart, asså gumman...jag e helt öm i underlivet nu...kanske suttit för mkt...
    Ja. d får vi ju göra hahahahaSkämsTungan ute

Har varit å handlat 2 paket libroblöjor idag till Kotten. Dem kostade 40:-/pack alltså skulle jag ha betalat 80;- för båda, men så hade jag librokuponger å fick 50:- rabbat, så jag behövde bara betala 30:- samanlagt!!!!!!!!!! Snacka om flyt.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-12 00:12:20 följande:
    ok, ja jag kände av det nu när jag gick till tvättstugan, ajaj helt öm ju...men jag måste bli klar nu, å nu ska jag inte handla mer så klar blir jag helt ikv :) natt...
    Du kanske inte ska, men alla andra då? Har du fått alla bebis gåvor å lyckönskningar än tror du eller du ska var så fräck å säga att dem får minsann tvätta textilerna själva innan han kommer för du har minsann tvättat klart nu?! hahahaha
    Catsa skrev 2010-07-12 00:10:54 följande:
    Kikar in och skriver hej!
    Har BF 14:e augusti och är förstföderska :)

Hoppas ni har det bra där ute i den eländiga värmen! :)
    Välkommen. Hoppas att allt e bra med dej i denna tropiska värmen.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-12 00:15:53 följande:
    Hej å välkommen in :)

här e allt bra, lite oroligt bara, haha
    knyzzel skrev 2010-07-12 00:12:29 följande:
    Ja. d får vi ju göra hahahahaSkämsTungan ute

Har varit å handlat 2 paket libroblöjor idag till Kotten. Dem kostade 40:-/pack alltså skulle jag ha betalat 80;- för båda, men så hade jag librokuponger å fick 50:- rabbat, så jag behövde bara betala 30:- samanlagt!!!!!!!!!! Snacka om flyt.
    hihi jag har åxå fått kuponger fr libero å har med köpt 2 paket,hahaha  men jag köpte nog större paket än dig, för dom kostade mer...:)
    Jag köpte nr 1 vet sedan med lillan att dem var lagom stora ett kort tag.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-12 00:22:12 följande:
    hahaha ok, såå menar du...mja det kanske jag skulle ha sagt, tackar men du-tvätta det först! hahahahaa
    knyzzel skrev 2010-07-12 00:18:10 följande:
    Jag köpte nr 1 vet sedan med lillan att dem var lagom stora ett kort tag.
    ok, jag köpte nr 2, haha 3-6 kg ,haha
    Japp typ!  Kanske kan var nått att tänka på?!
    Ja, jag funderade på d oxå, men jag har fler rabbater så d e lugnt. Tror att jag har 5 kupponger kvar på lite av varje. Deras babylotion e verkligen JÄTTE JÄTTE BRA! har provat den på både mig å dottern. Den e helt kanon! Om du leter babylotion alltså.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-12 00:30:18 följande:
    haha meh gu va oförskämmt, hahaha
    jo jag har åxå fler kuponger just för lotion,olja å ngt mer...tack för tipset ska jag tänka på, jag använde ju bara libero till min dotter, e supernöjd me dom,

åå så hugger det lite smått i tappen, härligt-NOT!
    Samma här! Vi har budgetblöjor på dagis, men hon e inte där så många timmar. Vi har provat pampers å huggins, men d va 8inget för oss. Hon tyckte inte om huggins å fick skav av dem å pampers höll inte tätt på natten, så libero ruls här hemma hahahaha
    Ja, d e underbart, då känner man att man lever. Jag får även lätt trängningar på urinröret, vilket inte e så jätte skönt heller kan jag säga. Nått i stil med UVI-smärta när man kissar.
  • knyzzel
    Catsa skrev 2010-07-12 00:31:24 följande:
    Okej, då förstår jag. Klart man kan bli orolig, det är väl ändå ganska normalt. :)
    Jag har också haft en känsla av att det skulle bli tidigare än beräknat här också, men jag hoppas på att det inte blir så.
    Känner dock igen svullnaden och tröttheten, verkligen skönt att man inte är ensam om det. :)
    Själv så har man ju BF den 4 augusti, men vår prins kommer nu den 22:e Juli med pl. kejsarsnitt.
  • knyzzel
    Catsa skrev 2010-07-12 00:42:50 följande:
    Åh, 22:a juli är inte länge kvar. Man längtar allt efter dom små. :)
    Varför pl. kejsarsnitt?
    Hoppas ni förlåter min nyfikenhet. ;)
    hahaha bara kul att någon frågar. Vi har tjatat här i tråden väldigt många månader, så d e bara roligt att få berätta igen.
    Jag har EP å krävde ett snitt (med hjälp av en anmälning till patientnämnden när jag väntade dottern -08). Mina anfall kommer om jag blir super trött å inte får sova ordentlig å d innebär då att dem skulle göra ett akut snitt om jag krampar, men då jag får väldigt STORA anfall så tar d ett par dagar för min hjärna att starta om. typ samma dag vet jag inte vem jag e å jag bryr mig inte om d heller för så trött e jag å då skulle jag missa bebisens första 2 dagar minst, vara snittad i alla fall å fått indraget körkort i 2 år. Inget jag föredrog! Konstigt va?! hahahaha
    Så denna gången fick jag d beviljat direkt bara jag sa att d e så jag SKA ha d. Ingen ifråga satte. Jätte skönt.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-12 00:42:51 följande:
    Jo det e normalt att vara orolig,men jag har nog tyvärr vart extrem....
    asså om han kommer 1-2 veckor tidigare så gör det ju inget,men inte mer. va skönt att det e fler av oss som känner av samma symtom, har ju glömmt allt med lillan,men hon kom ju 8 dagar tidigt;)
    knyzzel skrev 2010-07-12 00:36:46 följande:
    Samma här! Vi har budgetblöjor på dagis, men hon e inte där så många timmar. Vi har provat pampers å huggins, men d va 8inget för oss. Hon tyckte inte om huggins å fick skav av dem å pampers höll inte tätt på natten, så libero ruls här hemma hahahaha
    Ja, d e underbart, då känner man att man lever. Jag får även lätt trängningar på urinröret, vilket inte e så jätte skönt heller kan jag säga. Nått i stil med UVI-smärta när man kissar.
    ja jag gillar inte pampers,min dotter fick åxå utslag av dom. så nej nej LIBERO=RULES! haha
    trägningar vid urinröret? men e du säker på att det inte e uvi?
    Japp har kollat flera gånger, men inte ens en bakterie av nått som inte ska vara där.... men så har jag haft d i flera år. kommer på kvällen om jag har ridit mycket (på hästen alltsåTungan ute) gått mycket, haft tighta byxor eller ridbyxor en hel dag.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10