Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Catsa skrev 2010-07-12 00:57:02 följande:
    Härligt att man kan få det som man vill och borde ha det!
    EP har jag inte så mycket erfarenhet av, men jag har hört att det är väldigt jobbigt.
    Nej jag förstår att du inte föredrgo allt det där faktiskt, och förstår varför du vill ha pl. kejsarsnitt. :)

Skönt att folk inte har något emot att berätta fler ggr, man har ju inte varit så aktiv här inne så man hänger inte med alls när man hoppas in mitt i. :)
    Nä, d e lugnt. För d mesta så e d jag å Pregga som gnatar här från 22:30-tiden till mycket sent hahahaha. Så lite nytt blod e ju inte fel hahahaha.

Ja, d kan vara ganska jobbig, men jag har en underbar andra hälft som ställer upp hur mycket som helst på mig... Tack å lov!
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-12 01:11:47 följande:
    oj, du milde tid, jag men jag förstår att ni vill att er ska ha sin alldeles egen dag ju :)
    kul att du kom in på tråden, behövs lite nya friska fläktar ibland, haha vi som e här inne har ju hängt ihop sen +,et :)
    knyzzel skrev 2010-07-12 00:57:27 följande:
    Japp har kollat flera gånger, men inte ens en bakterie av nått som inte ska vara där.... men så har jag haft d i flera år. kommer på kvällen om jag har ridit mycket (på hästen alltsåTungan ute) gått mycket, haft tighta byxor eller ridbyxor en hel dag.
    haha skyll på hästen,eller tja du kanske kallar din man så? hahahaha men va bra att du kollat iallafall :)
    Ja, nu kan jag ju inte skylla på häststackarn, minte inte på gubben heller lixom å jag tycker att allt sitter tight nu
    hahahahaha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-12 01:14:42 följande:
    va i helsike?? e du otrogen å flörtat med nytt kött nu?? va va???????
    haha japps, det e vi som e nattugglorna på tråden,men jag e allt inne dagtid med..har typ inget liv utanför Fl längre, hahahaha
    Ja, med denna kroppen e d ju lätt... hahaha Svullen, trött å svettas som en gris hahaha
    Catsa skrev 2010-07-12 01:16:14 följande:
    Ja det vore kul med en egen dag åt den lill* :)
    Som sagt så är det ju lite svårt att hänga med i tråden när den hållit på ett tag, men jag kommer väl ikapp nån gång :)
    knyzzel skrev 2010-07-12 01:00:47 följande:
    Nä, d e lugnt. För d mesta så e d jag å Pregga som gnatar här från 22:30-tiden till mycket sent hahahaha. Så lite nytt blod e ju inte fel hahahaha.

Ja, d kan vara ganska jobbig, men jag har en underbar andra hälft som ställer upp hur mycket som helst på mig... Tack å lov!
    Haha, jag kan allt vara med och gnata jag med, är en riktig nattuggla. Fast ändå morgonpigg (numera iallafall) Haha.

Det är verkligen tur att man har en bra andra hälft, min är helt underbar han med :)
    Jag blir väckt varje morron av vår lilla flicka. Först så ska hon ha välling vid halv 8 , sen kan d hända att hon somnar om  1 timme.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-12 01:23:54 följande:
    hahaha oj vilken diplomat, *asg*
    Catsa skrev 2010-07-12 01:16:14 följande:
    Ja det vore kul med en egen dag åt den lill* :)
    Som sagt så är det ju lite svårt att hänga med i tråden när den hållit på ett tag, men jag kommer väl ikapp nån gång :)

Haha, jag kan allt vara med och gnata jag med, är en riktig nattuggla. Fast ändå morgonpigg (numera iallafall) Haha.

Det är verkligen tur att man har en bra andra hälft, min är helt underbar han med :)
    Men det förstår jag. å du kommer snabbt in i tråden, dom som e här inne e väldigt gulliga å en del har man kommit riktigt nära :) du e sanrt en i "gänget" ska du se, å folk kommer hälsa dig välkommen, som sagt-supergoa tjejer här inne :)
    Ja, här e ganska bra kompisanda. För att var en tråd på FL så har jag aldrig varit med om nått liknande! Alla håller tummarna för varandra å stöttar å skickar presenter om d e nått eller bara för att vara gullig.
  • knyzzel
    Catsa skrev 2010-07-12 01:29:08 följande:
    Ja det verkar inte vara svårt att komma in här iallafall :)
    Tur att det finns riktigt snälla människor, även om dom är sällsynta :)

Nu får det nästan bli sängen, fast det är klibbigt, varmt, värker överallt och som pricken över i:et så är den lille i full fart. Fattas bara att man ska vakna om några timmar av att man är otroligt kissnödig också. haha.

Godnatt på er! :)
    God natt på dej oxå. Ses kanske i morron kväll då?! karm kram
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-12 01:32:28 följande:
    hihi ok, natti natt sov så göttans :) ja nu e det hett asså...fläkten står på här, hua....
    knyzzel skrev 2010-07-12 01:28:35 följande:
    Ja, här e ganska bra kompisanda. För att var en tråd på FL så har jag aldrig varit med om nått liknande! Alla håller tummarna för varandra å stöttar å skickar presenter om d e nått eller bara för att vara gullig.
    jo men verkeligen :) asså gumman, jag hittade en såå sjuk tråd nu, kan inte ens med att lägga in länken här utan inboxar dig, den kan ju inte vara på riktigt....
    kollar den nu
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-12 01:38:44 följande:
    Bör ju anmälas omgående!!!
    Va, fan va d för nått sjukt?! FAN va äckligt
  • knyzzel
    Catsa skrev 2010-07-12 01:33:41 följande:
    Klart jag kikar in imorgon kväll också :)
    Väldans trevligt att ha något att göra på kvällarna såhär i väntans tider. :)
    Jag VET. KOmmer in i vanlig ordning när dottern somnat om jag inte somnar själv förstås hahahaha Brukar tyvärr somna 1 timme. Jätte gött. Så har man ork att sitta här inne sen hahaha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-12 01:38:44 följande:
    Bör ju anmälas omgående!!!
    Jag kan inte hitta den igen. Vad hände med tråden på länkade mig eller man kan bara kolla den en gång?
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-12 01:56:17 följande:
    Knyzzel gumman, jag har onbt i hela underlivet nu så jag vågar inte sitta mer, men vi ses nog i vanlig ordning imon :) natti natt, sov så gött...kraam
    Ja, den var ju helt sjuk!

Sov gott kommer nog oxå in i morron. Sov så gott så ses vi. Kram kram
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10