elinnnnn skrev 2010-03-21 10:15:05 följande:
hm jo men jag har sett såna förut, men hur mycket sving kan man få till innan den välter då?? jag vet inte, det känns lite ostadigt?nä min man måste jobba, men han är inbokad att komma runt BF så jag hoppas att han hinner komma innan jag föder. Det blir ju lite extra stressigt och mer press runt BF för mig men för att vi ska kunna stanna så länge som möjligt efter förlossningen(för min och bebis skull) är det ju viktigt att han kommer dit så när BF som möjligt. Han har en månads semester.
Lovar å svara sen, asså fattar du vilken röv´tur jag har =) wwiiiiiii
Mina grannar som flyttar nu har ett barn på 1 år, vi var gravida samtidigt sist, iallafall...dom flyttar nu å kom på min dörr å sa-vi har ngt till din bebis som ska komma, gissa vad? ett skitfint skötbord =)
Gu jag blev alldeles rörd ju......jag svarar på dina meningar sen, e stressad som attan här....kram
carohl skrev 2010-03-21 10:31:46 följande:
God morgon elinnnnn och Pregga, det verkar bara som att det är ni som är inne... Sur jag blev när jag kollade ut imorse, det toksnöar här!! Och skiten håller på än... suck... jag som trodde att våren var här på riktigt nu..
Gumman, godmorron,haha jag ska iväg å kika på lite saker i baby affären, men vi hörs sen=)
kram