Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nallepuhmamma skrev 2010-03-22 10:05:30 följande:
    I östergötland vet jag iaf (Som kommer därifrån) är bengårda med att inte säja vad det är för kön tyvärr.men här i krisitanstad där jag ska gå på orsdag på rul så har många fått reda på vad dom väntar men jag som alltid har otur får nog en gammal sur sattanta som vägrar berätta eller så ligger bebben och kniper ihop med benen och total vägrar att blotta sig för att visa vad det är
    Tur att man inte bor där då....
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-22 10:12:14 följande:
    hehe jag ska inte ta reda på vad de är för kön faktiskt :P
    jaså??
    haha men asså jag står inte ut å inte veta längre :) med mitt första så tog jag inte reda på det, men nu vill jag veta, å min dotter med. blir lättare för henn eå förstå med, å idendifiera sig med sitt syskon...
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-22 10:14:33 följande:
    jag gjorde ju i gbg, där säger de ICKE... nu ville vi inte veta men trist för de som vill..
    jag bor med i gbg, å jag ska ta reda på det, å jag tror det e annorlunda med andra barnet å min dotter ska ju med. så jag tror dom tar hänsyn till henne med...hoppas, annars så går jag privat..
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-22 10:19:24 följande:
    Behöver ni betala för era ul-bilider?Här måste vi tydligen betala 10-60 kr per bild...Sånt ska ju fan va gratis tycker man.Någon som vet hur man annars ser på bild om det är en tjej eller en kille om tantfan vägrar berätta?
    hahaha jaa det kostar 60 kr per bild här. man kan se på nätet hur det ser ut i skillnad, den är inte så stor-men man ser. jag va på ngn sida å såg 2 bilder jämte varandra på vardera kön. å det var en liten mer utbukning på pojkar..
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-22 10:22:05 följande:
    ok, jag var ju på Östra iaf.. BM var vääldigt noga med att påpeka att de inte säger nåt och tror det stog på pappret också... så jag vet inte..
    Jo jag vet, sa dom för 11 år sen med....men som sagt det beror mkt på vilken Bm man får....
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-22 10:22:16 följande:
    Jag förstår er som vill göra det:) Jag ser det som en liten del av hela graviditeten och inte veta.. :P Okej här får man inte ta med sina barn på ultraljud, vad skönt att du får det :)
    asså man får inte det egenteligen men hon e 11 år å mkt lugn, min väninna tog med sin 6åriga dotter på sitt rul, å samma ställe.
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-22 10:22:56 följande:
    Pregga:Jag är AVIS på din söta bebiskula Skicka hit den Tror fasen min ungen ligger gömd i ryggraden på mig ja äve ni andra som fått bula på magen e man avis på...Jag har ju mitt cykel däck där bara *fnys*
    haha tack så mkt gumman :) ja jag e stolt över den....*fnissar*
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-22 10:27:30 följande:
    Jaha du kan inte sidan???Adressen dit?
    minns ju inte....typiskt ju....
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-22 10:27:03 följande:
    Här kostade det också 60kr, men man får en serie på 3 bilder så det var ju schysst!
    ok, det visste jag inte...hihi va bra :)
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-22 10:33:22 följande:
    Aha okej här har dom tagit bort de, för ifall att något skulle vara galet så kan de bli lite kaos för barnet...Hade vi me fått hade jag tagit med min son... Han är så införstådd i vad som händer :)Snart är de torsdag gumman
    jo asså hade jag inte varit på 5 st Ul/vul så hade det kunnat vara så, men jag har ju sett liten å den mår bra...annars så kan jag förstå det.
  • Bubbis10

Carohl nu när du ska få en tös till, så blir ni ju rena tjejmaffian hemma =) haha ni har ju pratat om att skaffa hund, så ni får välja en hane {#lang_emotions_wink} så din man inte känner sig fast i en tjemaffia :) asg.....

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10