Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

lillabambi skrev 2010-03-18 19:24:47 följande:
    ja det är fasen inte roligt.... hållt på sen kl tolv... hatar o tvätta o vika o greja:(
    men jisses....såå länge? ååå va trist men ett nödvändigt ont...:(
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-18 19:54:18 följande:
    haha ja... har glömt min tvätt tid dom två senaste gångerna så var en rejälhög eller faktiskt två bamse högar... Tänk dej tre personer o två veckors tvätt :P
    Ok, tack gumman {#lang_emotions_smile} Nu känns det redan bättre, hahaha såå mkt har inte jag *myser* hihi
  • Bubbis10

Nu står min ljuvliga dotter å borstar tänderna å ropar-mamma du gör mitt hjärta glatt =) hihihihi va glad man blir...

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-18 21:33:27 följande:
    Myyys humör idag :) man blir så varm i hjärtat när man får så fina ord av sitt/sina barn. Alfred(sonen min) brukar ropa Älskade mamma när han sitter på sitt rum och när man kommer dit säger han jag ville inge specielllt bara säga att jag älskar dej :) å man blir så varm i hjärtat!
    ååå ja men visst e det underbart, så gör min dotter åxå varje dag när hon slutar i skolan så ringer hon på väg till fritids eller hem å säjer-mamma jag ville bara säja att jag älskar dig mest av allt....hihi
    å så brukar jag få kort, å teckningar där det står vädens bästa mamma, å en massa hjärtan. Japp sånt värmer...
    en gng fick hon mig till tårar....hon fyller ju år i feb...å fick pengar i present, så en dag så står jag i väninnans butik å hon säjer.-kommer strax...så gick hon en liten stund..kommer tillbax å ser lite lurig ut...hm det går ett par dagar å hon tittar på mig å fnissar....alla hjärtans dag så kom det, mamma jag har köpt ngt till dig...jag bara va???? å hon gav mig ett kort som hon kämpat så med...å så en fint inslagen paket..
    jag blev helt paff...jag öppnade...å blev mkt rörd...å när hon säjer-mamma jag köpte detta hjärtat till dig på alla hjärtans dag för du e mitt hjärta, då började jag böla....hon hade tagit av sina födelsedags pengar, jag grina som en unge...
    vet inte om det syns på min pressbild..men ett skimrande rosa hjärta i en silverkedja.....såå jaa man blir så varm i hjärtat =)
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-18 21:48:48 följande:
    Åhh men helt underbart:) Började böla nu när jag läste de:) vilken underbar dotter du har! Bryr sej verkligen om sin mamma:) Åhh vad glad jag blir.. :)
    hehe tack...jo hon e fantastisk, vi har våra stunder då det grälas....vi e ju båda fulla av hormoner nu, men asså jag har världens goaste dotter, å nu när jag e gravid...hihi så e hon nästan lite överbeskyddande, jag handlade ju häromdan...å glömde min dramaten hemma...hon kom hem, tittade i kylen å sa-mamma du har handlat,, du använde väl dramaten?
    jag svarade-nej jag glömde å ta med den idag-
    natta-hm..ok, inte bra men det får gå för denna gången, å oroa dig inte nu för bebis mår bra -MEN gör inte om det!!!

jag brast ut i gapskratt....hihi jo vi står varandra mkt, mkt nära...men vi har ju levt ensamma hela hennes liv i stort sett, mitt nuvarande x e den enda som bott med oss under en tid...så vi e mkt tighta...älskar henne mest av allt =)
    hon e mitt {#lang_emotions_heart}
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-18 22:02:30 följande:
    underbart o höra:)Ursäkta om jag är lite trög men dramaten vad är det?Hon verkar helt underbar. Blir ju att man bli närmare om man lever själva... Har jag gjort med sonen sen han var två månader.. Träffade min karl 1 april förra året o han är en underbar pappa till Alfred! Det går så otroligt bra mellan dom :)
    hahaha dramaten e en sån där pensionärsvagn på hjul som jag drar runt på nu *asg* jo hon är underbar, jag har haft en så fantastisk tur å välsignelse med henne. Jo men då vet du att man får en mkt nära relation med de små när man e sj med allt :) Men va roligt att det funkar så bra med din nya man å den lille prinsen..{#lang_emotions_smile}
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-18 22:05:48 följande:
    Förlåt om jag ev var negativ men jag var tvungen att spy ur mig galla över min skitdag...
    Men stumpan, man får ha sådana dagar åxå, å det e ju fullt normalt..jisses..jag blir ju stressad av att bara läsa det{#lang_emotions_wink}
    jag tycker et va en bedrift att gå å handla då jag åxå vart skittrött idag....
    men jag har känt liten, wiiiiii
    lillabambi skrev 2010-03-18 22:08:11 följande:
    Haha okej :) Fasen perfekt ju :)Ja det är underbart!Men nu blir de duschen och lite tv innan det blir att lägga sej o sova :)Kram till er :)
    Natti natt sov så gott, ska med snart krypa ner....ska ju upp tidigt imon till Mvd kl 08.15....lyssna på liten =) hihi
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-18 22:17:49 följande:
    Vad skönt gumman att du har kännt din Ärligt talat jag har kört non-stop idag så jag har ingen aning om min har rört sig eller ej, Jag vet bara att jag har så jävla ont nu att det gör ont för varje steg jag tar...Mysigt att lyssna på bebbe-hjärtat imorgon. Sov så gott gumman, såg att du ska krypa ner i säng nu..Kramen
    jo det e en lättnad då den lille busen har gömt sig för mamma ett tag nu....jag har me lite ont i muttan nu (pullan) hahahaahahah så jag ska lägga mig, brukar släppa när jag ligger ner....jo det ska bli mys å lyssna på mitt mirakel imon :)
    du kan ringa om 5 om du vill....
    kram
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-18 22:28:08 följande:
    Va mysigt hjärtat...Nä jag mår fan skit nu. Jag vill inte prata med nån nu tror jag, ska gå och sova istället.Hör av mig imorgon.Kramen och god natt
    ok gumman, du gör som du känner...du vet att du kan ringa 24/7-alltid.
    sov så gott, natti natt...kram{#lang_emotions_heart}
  • Bubbis10

Godmorgon flickor :)

Om ca 1 tim ligger jag å lyssnar på liten...hihi ska bli så mys..åå som jag längtar tills på tors å Rul....

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10