lillabambi skrev 2010-03-18 21:33:27 följande:
Myyys humör idag :) man blir så varm i hjärtat när man får så fina ord av sitt/sina barn. Alfred(sonen min) brukar ropa Älskade mamma när han sitter på sitt rum och när man kommer dit säger han jag ville inge specielllt bara säga att jag älskar dej :) å man blir så varm i hjärtat!
ååå ja men visst e det underbart, så gör min dotter åxå varje dag när hon slutar i skolan så ringer hon på väg till fritids eller hem å säjer-mamma jag ville bara säja att jag älskar dig mest av allt....hihi
å så brukar jag få kort, å teckningar där det står vädens bästa mamma, å en massa hjärtan. Japp sånt värmer...
en gng fick hon mig till tårar....hon fyller ju år i feb...å fick pengar i present, så en dag så står jag i väninnans butik å hon säjer.-kommer strax...så gick hon en liten stund..kommer tillbax å ser lite lurig ut...hm det går ett par dagar å hon tittar på mig å fnissar....alla hjärtans dag så kom det, mamma jag har köpt ngt till dig...jag bara va???? å hon gav mig ett kort som hon kämpat så med...å så en fint inslagen paket..
jag blev helt paff...jag öppnade...å blev mkt rörd...å när hon säjer-mamma jag köpte detta hjärtat till dig på alla hjärtans dag för du e mitt hjärta, då började jag böla....hon hade tagit av sina födelsedags pengar, jag grina som en unge...
vet inte om det syns på min pressbild..men ett skimrande rosa hjärta i en silverkedja.....såå jaa man blir så varm i hjärtat =)