Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Familjen Mu skrev 2010-03-21 16:54:57 följande:
    Naaw. Här får man egentligen inte ha med barn in på UL, men barnmorskan ansåg att vi hade en lugn dotter  samt att hon tyckte även att hon självklart skulle få se sitt syskon.
    Näe jag vet, läste det på lappen med men min lilla e 11 år å springer inte runt å stör så jag hoppas hon får följa med in.det hade betytt så mkt för oss båda 2....
  • Bubbis10

La just märke till en sak....har känt det innan men nu va det tydligt...går runt å pillar lite här hemma då jag får besök snart..å min mage...den hoppar i vissa lägen, känns gör wierd...hahaha den e ju så hård å står rakt ut ju...=)

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-21 19:12:41 följande:
    Hej hej tjejer!Min navel har nästan pluppat ut helt.... Hahaha redan?! Aja jag förvånas inte så mycket längre. Jag vaknade ju i lördags morse av att jag läkte mjölk, det var lite suck-situation då jag vill inte börja läcka redan. Imorse var det lite med...Imorgon ska vi på RUL kl 8.30 vad vi längtar!!! Jag loggar in på en gång när vi kommer hem igen för att berätta vad de sa och om de kunde se kön...
    Lycka till gumman{#lang_emotions_heart} tänker på dig, hiihi messa så fort du vet å var där=)
    kram
  • Bubbis10

Ikv har min lille vart aktiv, å det e såå skönt å känna den lilla vasen....det blir en sådan bekräftelse.underbart.....e jätte trött efer mkt trevligt besök, så natti natt...
    kram på er.....

• Bubbis10
    Malten skrev 2010-03-21 20:52:18 följande:
    Min navel är jättedjup i vanliga fall, men nu kan jag iaf se botten för första gången hehe. Tror den ökat i omkrets också.  Carohl lycka till imorn!
    haha va det gäller naveln så e min ganska så platt nu =) ingen nos iallafall, hahaha
    knyzzel skrev 2010-03-22 00:46:34 följande:
    Familjen MuGrattis till lillkillen. Verkligen super kul för er.PreggaVi har oxå en troll-spjälsäng till vår dotter som lillebror givet vis ska ärva. Hon själv hoppa ändå över nu så d e ändå dax att skaffa en juniorsäng till henne. Hälst i god tid så att vi hinner ställa unda spjälsängen ett tag så att hon inte känner att vi tar hennes säng å ger till honom.Vi ska inhandla lite bodys, mjukisbyxor, spjälsängsskydd, nappar till nappflaskor, en supermjuk filt, skor & första-åretbok innan han tittar ut.
    Ok, ja Troll sängen e ju jättefin :) jag e så nöjd med mitt inköp=)
    Kan nog vara en bra ide att ta bort den innan lillen kommer absolut så hon inte blir svartsjuk....åå det e så kul å handla ju =)
  • Bubbis10

tatatatatatataaaaaaaa'

V 19+0 idag =)
    = 20....wiiiii

å nu längtar jag tills på tors å Rul...drömde om det inatt å att bm sa att jag skulle röra på mig lite så man kunde se könet...jag gjorde detta å så såg man en liten bebis som låg å skrattade...å den hade en SNOPP! en pojk....hahahaha
    en liten prins, så nu blir jag med ens osäker.
    Min väninna körde ringen tricket på mig å enl det så skulle det vara en tös....haha men men vi får se. jag blir överlycklig över vilket som =)

• Bubbis10

Börjar tro att konkelbär e ett faktum....*suck*

• Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-22 08:25:14 följande:
    konkelbär? Haha antar att du menar hemorojder? Där jag komemr ifrån är konkelbär skit som fastnat i håret mellan skinkorna, hahaha... sorry för det "direkta" svaret ,-)
    hahahaha men fyy.....euw va snuskigt...ja jag menade hemorojjder helt klart *asg* nog för att jag tyckte det va lite vidrigt...hahaha
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-22 08:31:16 följande:
    hahaja internet är bra till mycket så jag gogglade  på det faktiskt för att se..och den "rätta" benämningen är att konkelbär är små små bajsbollar som glider runt mellan skinkorna och runt anus.Så du ska nog hitta ett annat smeknamn på åderbråcket
    OOHHH  my dear lord....TJEJER_DET VA INTE KONKELBÄR!!!!

Jag e inte en snuskovitch, haha menade såklart *hemorojder* jag börjar tro att dte e ett faktum....suck....

ja ÅDEBRÅCK asså...hahahahahaha
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-22 08:31:16 följande:
    hahaja internet är bra till mycket så jag gogglade  på det faktiskt för att se..och den "rätta" benämningen är att konkelbär är små små bajsbollar som glider runt mellan skinkorna och runt anus.Så du ska nog hitta ett annat smeknamn på åderbråcket
    Önskar nästan att du inte kollat upp det ....hua....hahahahaaha
    det va ju såklart inte det jag menade-har inget hår i baken-lovar! haha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10