Inlägg från: Angel20 |Visa alla inlägg
  • Angel20

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-03-31 11:38:48 följande:
    man kan laga räkor i cyrrysås, å lägga in lite köttbitar med som fläskfile mm.....mkt gott å ris till :) haha min poj gjorde ju likadant, men dom säjer att killar brukar ha händerna mellan benen, så ska man gå efter skrock så e det nog en tös.Mina grav har vart 100% motsats till varandra å helt olika kön med....
    min lille tös hade handen mellan bena innan vi kunde se va d va... och innan d, klia hon sig på rumpan så dom trodde helt å hållet att d va en pojk från början =0)

en del säger juh oxå att magen börjar väldigt högt upp om d e en pojk, vilket min gör me!
  • Angel20
    elinnnnn skrev 2010-03-31 12:06:07 följande:
    min mage börjar högt också men ändå är den bred :S haha skrock gör ingen klokare precis, men roligt är det att spekulera :D
    ja, jag spekulera som tusan innan jag fick veta... dom va ganska säkra på könet på RUL så jag har nu fått lägga all skrock bakom mig =0)
  • Angel20
    Lysmasken skrev 2010-05-25 08:02:09 följande:
    Just det. Gick in i v30 idag endast 76 dagar kvar.Svåger och svägerskan vill åka till kolmården ihop med oss, fast jag hade pratat med maken om detta innan förra året att vi ska åka till ALV (astrid lindgrens värld) igen då töserna var för små förra året. Men svåger med familj vill åka 19-20 juni. Hittat ett paket för 1 natt och 2 dagars entre till kolmården. Tror att det gick på runt 3400:-Jag vill hellre hyra en villavagn på lysningsbadet västervik typ fre-sön så hinner man med kolmården och alv.Någon som har förslag?
    lysingsbadet låter juh som ett jätte bra alternativ. d e fint där! =0) (jag e från västervik) hihi.. västervik gör juh att d e nära till allt d ni vill göra!
  • Angel20
    SweetLilly skrev 2010-05-25 13:26:36 följande:
    hej! det var ett tag sen, hur är det med dig?
    hej hej.. ja d va d verkligen.. jag har hållt mig lite i bakgrunden, delvis för att familjeliv blev ett beroende och min sambo börja reagera att jag satt här så mycke =0) men jag har allt varit inne å kikat här ibland.. hihi..
    här e allt bra, magen växer nått fruktansvärt och jag me den, huuua, hur ska detta sluta? =0P

hur e d me dig??
  • Angel20
    SweetLilly skrev 2010-05-26 13:01:17 följande:
    ok, ja det är nog bra att ta pauser från det ibland!Jo jag har mina vanliga krämpor men det går ok, är så van vid dem nu! Väntar och väntar på beslut om KS, men det kommer väl, har fått höra att jag kan få beslut i v36, så det är ju bara att vänta...
    hur går d me din ms? inget som blivit förvärrat under graviditeten?
    ja usch,inget e som väntans tider, men varför så sent? kan du inte få reda på d tidigare? hoppas d blir som du vill iaf...
  • Angel20
    Malten skrev 2010-05-26 13:22:10 följande:
    Hej på er!  Har haft en turbulent morgon och förmiddag. Imorse när jag torkade mig hade jag en rosa blödning. Ringde till förlosningen och fick komma dit. Efter mycket väntan fick jag göra CTG och allt verkade bra med pyret. Sen fick jag vänta ytterligare och komma in till en läkare. Hon kunde se nåt som skulle kunna vara cellförändringar och jag skulle därför få komma tillbaka imorgon till en annan läkare för att se med mikroskop. Har haft cellförändringar innan som läkt ut av sig själv. Hade dessutom bakterier i urinprovet så de skulle skicka det till labbet och se om det är uvi. Gjorde även UL och det såg bra ut, den lille såg så söt ut :) 
    men usch, hoppas att d inte e nått farligt. håller tummarna att allt går bra.. skönt att den lille mår bra trotts allt...
    kramar
  • Angel20
    carohl skrev 2010-07-30 11:21:52 följande:
    Hej hej!

Hoppas allt är bra med er! Jag har varit iväg och handlat på morgonen, skönt och ha det gjort. Jag köpte massa extra saker som jag ska ha i min necessär i BB-väskan. Ska ju packa väskan snart!
    såg att du köpt en bra väska på nätet? har du några bra tips.. jag hittar ingen!! å jag måste oxå börja packa snart...
  • Angel20
    carohl skrev 2010-07-30 11:46:44 följande:
    Jag gillar Friis väskor, de kan ju vara svåra att få tag på ibland iaf en bra. Jag köpte mig en ny med lappar och allt på via tradera, det är ju självklart viktigt för mig att den ska vara ny då jag inte vill ha "smutspartiklar" i den spec när man köper den av någon annan. Den här tjejen har massa auktioner ute jämt och med nya väskor, jag kan rekommendera därför tradera men om du är ny där så se till att kolla omdömen så att inte personen ifråga har negativa omdömen. Min väska skulle ha kostat 849 kr ute i handeln, jag gav 510 kr vilket jag tycker är ett pris. Har annars handlat massa Friis väskor ute i handeln men som sagt nu kunde jag få en stor fin bag.
    Om det är Friis du vill ha så sök på Friis

Av den här säljaren köpte jag en likadan väska men en större modell fast svart, tror dock att denna stl hade räckt:

www.tradera.com/VASKA-BAG-FRAN-FRIIS-COMPANY-...
    ahaa, men då ska jag kika in där..
    d e inte billigt me väskor, fy tusan! Jag e mest ute efter en bra väska, med mycke fack och till bra pris.. kollade på skötväska till vagn å jag hitta ingen under 700.. så jag funderar på att köpa nått i sportaffärerna så länge.
  • Angel20
    carohl skrev 2010-07-30 11:55:03 följande:
    Ja alltså man kan ju hitta billigare men den här kommer jag att ha kvar och det är ju bra när man ska ut och resa över en helg eller några dagar, de håller också de är av kvalitet. Skrattande
    Skötväskor är dyra Obestämd Men om du kan tänka dig en begagnad kan du ju kolla det där då med.... man kan göra fynd.
    ja jag ska hålla utkik.. tack för tipsen! =0)
  • Angel20
    Pregga skrev 2010-08-04 19:33:30 följande:
    coccos bollar?? MUMS, nu blev jag tvärsugen på det ju...hahahaha
    tror ni att bebis blir rädd för höga ljud? tvättstugedörren small igen brevid mig.....å det HÖGT!

vilken marknad var du på? ngn större?
    tjenixen!
    jag tror inte att d e nån fara att dörren small igen.. men jag tror faktiskt att bebisarna kan bli rädda..

När jag ligger i badet brukar jag tömma ut lite vatten ur karet med foten.. och när jag släpper proppen har d hänt att den dundrat tillbaka med en faslig smäll och då hoppar min lille bebis till i magen.. usch, d känns inte alls bra, men jag tror inte hon fart illa av d i längden...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10