carohl skrev 2010-07-30 11:46:44 följande:
Jag gillar Friis väskor, de kan ju vara svåra att få tag på ibland iaf en bra. Jag köpte mig en ny med lappar och allt på via tradera, det är ju självklart viktigt för mig att den ska vara ny då jag inte vill ha "smutspartiklar" i den spec när man köper den av någon annan. Den här tjejen har massa auktioner ute jämt och med nya väskor, jag kan rekommendera därför tradera men om du är ny där så se till att kolla omdömen så att inte personen ifråga har negativa omdömen. Min väska skulle ha kostat 849 kr ute i handeln, jag gav 510 kr vilket jag tycker är ett pris. Har annars handlat massa Friis väskor ute i handeln men som sagt nu kunde jag få en stor fin bag.
Om det är Friis du vill ha så sök på Friis
Av den här säljaren köpte jag en likadan väska men en större modell fast svart, tror dock att denna stl hade räckt:
www.tradera.com/VASKA-BAG-FRAN-FRIIS-COMPANY-...ahaa, men då ska jag kika in där..
d e inte billigt me väskor, fy tusan! Jag e mest ute efter en bra väska, med mycke fack och till bra pris.. kollade på skötväska till vagn å jag hitta ingen under 700.. så jag funderar på att köpa nått i sportaffärerna så länge.