• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-05-18 17:12:43 följande:
    Tack pregga elinnnnn: Ja alltså jag vet att jag kommer bli koko när jag går över. Gick över 6 dagar med bägge töserna. Så himla drygt, man ställer in sig på bf dagen å så har ungen inte vett å komma ut den dagen.
    så lite {#lang_emotions_flower} hihi
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-18 17:17:55 följande:
    ja varför inte? jag har inte fattat dte där att vi kvinnor ska vara så jäkla fina inför karlarna, de anstränger sig ju sällan..Man har ju vanlig hyfs, man sitter ju inte vid matbordet och rapar och fiser,eller bland folk,  men varför skulle vi kvinnor hymla och gömma våra behov..?
    Mja asså jag menar ju inte att vi ska hymmla ,MEN jag skulle aldrig fisa eller släppa lös dom inför en man..hahahahah menar dock inte att jag e så jäkla fin för det ;)
    bara att jag skulle skämmas ihjäl...
  • SweetLilly
    elinnnnn skrev 2010-05-18 18:45:36 följande:
    sweetlilly: ja precis, jag tycker det är jobbigt och äckligt att behöva lukta på fislukt därför är det skönt att maken min inte fiser, förutom på toaletten. att rapa rakt ut tycker jag är oförskämt, annat är det om det kommer så du vet typ i halsen och man håller munnen stängd, sånt kan man inte alltid kontrollera faktiskt.jag skulle inte vilja leva med en man som håller på och fiser och/eller rapar sådär.fast vissa bryr sig kanske mer, som jag, och andra mindre :)
    nej bara rapa rätt ut är inte speciellt fräscht det håller jag med om. Men om man råkar rapa och håller för munnen så ser jag inget konstigt i det. Just rapa är ju svårt att kontrollera

Sen släpper ju inte vi väder mitt framför varandra och tävlar utan kommer dte så kommer det, finns liksom inget konstigt med det alls här hemma.
    Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-05-18 18:21:46 följande:
    haha kanske så man ska göra!  men jag skulle nog skämmas ihjäl hahaha sambon fiser massor öppet men för mej tar de bara stopp :P
    hahahaha samma här, blir parisare i en mans sällskap om jag inte rusar in på toa å släpper lös åskan, hahahahhaha
    men nej aldrig i en mans sällskap..tycker bara det e okvinnligt å pinsamt, sen så e vi alla olika å det respekteras...haha
  • Bubbis10

asså MÄN!!! suck.....kom hem för ca 30 min sen typ å var å handlade med medde igen, andra gng idag...vilket jag nog ska undvika i fortsättningen då jag e heelt slut, å det ömmar lite i ljumskarna..fick stanna upp å en kvinna stannade å frågade om det va dags att föda, haha

men iallafall, en kille flörtade hej vilt med mig å frågade han killen i kiosken här borta om han visste vem jag var...öh, jag e stor nu så det går inte å undvika att jag e med barn....

SUCK!

• Ns mamma
    Pregga skrev 2010-05-18 16:18:36 följande:
    Lysmasken-grattis till ny vecka gumman var har Ns mamma tagit vägen då?
    Här e jag :)

Började jobba igen igår, så har varit helt slut de här dagarna..
    Läste lite att exet jobbat sig igen, tycker du gör helt rätt i att inte ens öppna dörren för honom framöver!
    Hoppas allt e bra annars?
  • Ns mamma

elinnn och lysmasken, grattis till nya veckan!

Carohl, grattis till dig att ha kommit ner på 2-siffrigt!

• Bubbis10
    Ns mamma skrev 2010-05-18 19:54:41 följande:
    Här e jag :)Började jobba igen igår, så har varit helt slut de här dagarna..Läste lite att exet jobbat sig igen, tycker du gör helt rätt i att inte ens öppna dörren för honom framöver!Hoppas allt e bra annars?
    hey gumman :)

Kul att du kikar in ju :) förstår att du e trött när du jobbar så, hua....ja du, han e en svinpäls å jag tänker inte öppna dörren en gng till. Men det lät på tel som om att han såg sin chans att slippa när jag sa det till han...men men mina vänner å morsa tror att han kommer dyka upp strax innan det e dags....time will tell, men jag e klar med han....för övrigt så e allt bara fint, hällde just i mig ett stort glas med blåbär mosat med glass å mjölk...typ milkshake som jag fixade i blendern...

öh, man kan la käka blåbär?
  • mammailund85

Pregga båbär är bara att käka på! Massa nyttigheter i dessutom :) 

Angående körningen ska jag kolla med teoriläraren vad han säger på torsdag, men när jag surfat runt får jag uppfattningen att de flesta gravida fortsätter köra så länge det inte är fysiskt svårt. 
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-05-18 20:22:29 följande:
    Pregga båbär är bara att käka på! Massa nyttigheter i dessutom :)  Angående körningen ska jag kolla med teoriläraren vad han säger på torsdag, men när jag surfat runt får jag uppfattningen att de flesta gravida fortsätter köra så länge det inte är fysiskt svårt. 
    Ok, tack för svaret för nu hänger stekpannan löst å pannkakor vankas med blåbärs sylt :) vad det gäller körningen så h inte jag vågat med det i vetskap....haha men du känner la mig nu :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10