• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • mammailund85

hej tjejer!

Idag har jag 100 dagar kvar. Var hos bm idag första gången sen inskrivningen. Alla värden såg normala ut. 
    Hb 115 
    Sf  26cm
    Vikt +9kg
    Hjärtslag 150
    Förresten håller ju jag på att ta körkort och läste i teoriboken att man helst skulle undvika bilkörning i "långt framskriden graviditet" pga krockkudden hamnar för nära och barnet riskeras skadas vid krock. Hur tänker ni kring detta? Jag hade ju planerat att övningsköra in i det sista och helst försöka ta körkortet innan bebisen kommer, men nu vet jag inte...
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-05-18 16:21:46 följande:
    hej tjejer! Idag har jag 100 dagar kvar. Var hos bm idag första gången sen inskrivningen. Alla värden såg normala ut.  Hb 115  Sf  26cm Vikt +9kg Hjärtslag 150 Förresten håller ju jag på att ta körkort och läste i teoriboken att man helst skulle undvika bilkörning i "långt framskriden graviditet" pga krockkudden hamnar för nära och barnet riskeras skadas vid krock. Hur tänker ni kring detta? Jag hade ju planerat att övningsköra in i det sista och helst försöka ta körkortet innan bebisen kommer, men nu vet jag inte...
    Ååhh va kul å vara hos Bm :) tror minsann min prins känner av min lycka idag, han e helt vild här nu =) wiiiiii

Vad det gäller den risken så vet du nog redan mitt svar...*asg*

Kul att dina värden såg bra ut, tänk att känslan av att gå till Bm e densamma som julafton som liten...hahaha
  • SweetLilly
    Malten skrev 2010-05-18 16:21:46 följande:
    hej tjejer! Idag har jag 100 dagar kvar. Var hos bm idag första gången sen inskrivningen. Alla värden såg normala ut.  Hb 115  Sf  26cm Vikt +9kg Hjärtslag 150 Förresten håller ju jag på att ta körkort och läste i teoriboken att man helst skulle undvika bilkörning i "långt framskriden graviditet" pga krockkudden hamnar för nära och barnet riskeras skadas vid krock. Hur tänker ni kring detta? Jag hade ju planerat att övningsköra in i det sista och helst försöka ta körkortet innan bebisen kommer, men nu vet jag inte...
    ja det känner du nog bäst själv.. själv har jag bil utan airbag så den risken slipper jag
    Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10

Du milde tid va jag fiser illa asså.....

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-05-18 16:39:28 följande:
    Du milde tid va jag fiser illa asså.....
    haha jo jag är som en gasballong också, så fort jag reser mig ur sängen på morgnen så bara pyyyser det ur, hahaha
  • elinnnnn

lysmasken: jo jag vet det :) 83 dagar alltså.... det låter lite! hoppas man slipper gå över tiden, men det är väl bara till å räkna med det så man inte blir helt koko i bollen när bebisen inte kommer ut på BF hahahaha

malten: grattis till 100! vad skönt att värdena såg bra ut :) och alltid kul med BM besök, jag ska dit på måndag, första gången här i sverige så det blir typ min andre inskrivning så att säga hehe. och så blir det glukosbelastning också, lika bra att ta allt på en gång ;)
    ang körning så hade jag nog undvikit att köra bil som har airbag isåfall. ingen aning, slipper tänka på det då jag inte har något körkort och inga planer på att ta något heller, iallafall inte just nu.

BF 100809
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-18 16:43:33 följande:
    haha jo jag är som en gasballong också, så fort jag reser mig ur sängen på morgnen så bara pyyyser det ur, hahaha
    hahahahahaha *asg* samma här å dom STINKER ILLA!

tur att man e ensam, har aldrig fisit framför mitt x å nu kan jag släppa lös dom :)
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-05-18 16:55:23 följande:
    hahahahahaha *asg* samma här å dom STINKER ILLA!tur att man e ensam, har aldrig fisit framför mitt x å nu kan jag släppa lös dom :)
    jag och maken är inte så kinkiga så det är bara att blåsa på
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-18 16:59:52 följande:
    jag och maken är inte så kinkiga så det är bara att blåsa på
    hahahahahaha va??? fiser du framför han??
    hahahahahah döör av skratt, du e ju för rolig{#lang_emotions_smile}
  • Lysmasken

Tack pregga {#lang_emotions_flower}

elinnnnn: Ja alltså jag vet att jag kommer bli koko när jag går över. Gick över 6 dagar med bägge töserna. Så himla drygt, man ställer in sig på bf dagen å så har ungen inte vett å komma ut den dagen.

Isabelle 051204 Filippa 080401 BF 100809
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10