• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • carohl

Hej!

Äntligen får jag också börja räkna ner från 100, idag är det bara 99 dagar kvar weehooo!!

Idag har jobbat, nu är jag hemma igen. Snart ska vi på utvecklingssamtal för Michelle. Kl 18 ska Michelle spela in en låt på skiva, hon är så exhalterad hihi...
    Fullspäckad dag! Skoj skoj, dagarna går snabbare när har mycket att göra.

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-05-18 13:25:52 följande:
    hej tjejer... Varit hos barnmorskan alla värden är super lite lågt blodtryck men hellre de än högt. Sf måttet var 23 lite under "normal kurvan" men inget o oroa sej för tyckte hon... Bacon gör ju sin egen kurva.
    tjo ma sista :)

lilla bacon mår bra ska du se, asså att man ska följa en kurva kan jag anse liiite hysteriskt. din kropp anpassar sig efter dig å även din lille. såvida det inte skenar iväg alldeles.

Nu e jag såå hungrig, bara väntar på att potatisen ska koka klart...
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-18 13:31:37 följande:
    har vurpat IGEN.. *SUCK* fasen att jag inte kan hålla fötterna i styr! For i sidleds, så jag tog emot mig med höften och min tumme, ajaj, så nu är jag handikappad med vänster tumme hihihi
    men lilla gumman, nu får du allt hålla fötterna i styr asså..haha en annan ser ju inte längre dom..*asg*
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-05-18 15:27:58 följande:
    men lilla gumman, nu får du allt hålla fötterna i styr asså..haha en annan ser ju inte längre dom..*asg*
    nej det börjar bli så att man får titta lite extra hehe

Idag fick jag hem mina saker jag köpt till sovrummet överkast, gardiner och sån sängkappa, kommer bli så snyggt =P Hoppas maken får dit literna idag för då kan vi ställa dit sängarna ikväll! så skojigt att få pynta å pyssla sen =P

Nu ska jag börja med middagen, blir en köttfärsgryta gjord på rådjursfärs och massa lök, sötpotatis till det..muuums! Jag älskar sötpotatis!
    Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-18 15:37:49 följande:
    nej det börjar bli så att man får titta lite extra heheIdag fick jag hem mina saker jag köpt till sovrummet överkast, gardiner och sån sängkappa, kommer bli så snyggt =P Hoppas maken får dit literna idag för då kan vi ställa dit sängarna ikväll! så skojigt att få pynta å pyssla sen =PNu ska jag börja med middagen, blir en köttfärsgryta gjord på rådjursfärs och massa lök, sötpotatis till det..muuums! Jag älskar sötpotatis!
    haha näe jag ser ju inte muttan alls nu, får vara försiktig med rakhyveln nu....så inte det ena å andra följer med i hyveln, *asg*  va kul å förnya lite, ska sj be mina vänner om hjälp att ändra om lite i mitt sovrum, måste få ut en stor gaderob där samt flytta på min säng mm för att fixa för lilleman :)
    min dotter har ju en stor blå tavla på vinden med bred träram i blått å motivet på är nalle puh, den e jättefin som jag ska ta ner å hänga brevid lillemans säng, sen en vägglampa ska upp ovanför mm...men som sagt, ska be madde å hennes kille å hjälpa mig då jag inte lyfter ngt nu...

Idag e en bra dag å jag e på strålande humör :)
  • elinnnnn

lysmasken: grattis till v.29 :D

carohl: grattis till tvåsiffrigt hehe

sweetlilly: jaadu ta det försiktigt :) hoppas du inte fick alltför ont

BF 100809
  • Bubbis10

Lysmasken-grattis till ny vecka gumman {#lang_emotions_flower}

var har Ns mamma tagit vägen då?

• Lysmasken

Tack elinnnnn Grattis till dig oxå då vi har samma bf. Bara 83 dagar kvar ju

Isabelle 051204 Filippa 080401 BF 100809
  • Bubbis10

tjejer tänk vad bra man kan må efter att ha fått sig ett vansinnes utbrott :) hahahahaha

mår prima idag, har ett inre lugn å harmoni. men saken e ju denna att han har betett sig som ett SVIN under hela graviditeten, inte stöttat mig på ngt vis-utan hotar mig å snitta halsen av mig.

Å det har han erkänt inför min mamma nu att han gjort! PUCKO!!!

Nu e jag mätt, å lycklig..hahah kan ju bara älska mat {#lang_emotions_heart}

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10