Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nallepuhmamma skrev 2010-03-22 09:07:41 följande:
    På torsdag har jag RUL Jösses vad glad man är för det att äntligen efter lång väntan får se sitt lilla knyte Hoppas den lille vill visa upp sig lite så man kan se vad som gömmer sig där inne Lär ju också bli bakåtflyttad som vanligt, hoppas inte bara för mycket.
    jaa jag visste väl att det var ngn mer, hehe du hade väl kl 09.00?
    å jag har ju kvart över 9 på tors...å va jag längtar....jag vill med veta vad som gömmer sig, för nu e jag helt förvirrad...
  • Bubbis10

Välkommen tillbax Molvärk-ngn mer?

• Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-22 09:13:17 följande:
    jo jag har lite ;/
    Ok, jo men vi e ju i samma v så det känns ju skönt =) ska tänka på dig imon....
    from nu så växer liten kraftigt i 4 v så det kommer nog kännas lite antar jag....
  • Bubbis10

Fick leverans rapport på sms fr Carohl nu, ååååå hoppas hon ringr snart, haha jag går ju med på helspänn nu ju ...hahahaha

• Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-22 09:16:57 följande:
    Njao, jag är öm i nedre delan av magen, ibland på sidorna.Inget streck dock, tror inte jag får nåt, mamma hade inget iaf..
    ok, men i vilken v e du nu ? jaså? hm, jag tror Elinnnn sa samma sak, inget streck på ngn graviditet. jag fick det med lillan med, men sen försvinner det ju..å nu syns det mer tydligt..
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-22 09:19:36 följande:
    jag är i v20+2.
    Ok, men jo det e ju i dessa v det ökar på rejält...

NU FICK JAG SMS FR CAROHL-Å JAG BÖLAR, hahahaha såå känslig man e då. men hon får berätta själv......snyft....

ÅÅ GUMMAN GRATTIS {#lang_emotions_flower}
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-22 09:23:51 följande:
    Åååå nu vart ja ju nyfiken ju;)
    hehe aa men hon får berätta själv, det e hennes dag :) men jag känner mig så berörd....hihihihi
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-22 09:24:53 följande:
    Nej jag har tid kl 11, men "Schnappi i magen" har tid kl 9 på morgonen på samma ställe som mig så vi e ju några st iaf som ska på rul på torsdag
    jaha, ok...hihihi men då e vi ju ett par på tors då ju..å nu längtar jag så....jag vill med veta vad det e för mirakle som gömmer sig därinne....men va skoj att ni ska göra på samma ställe ju =)

har du ngn molvärk?
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-22 09:28:01 följande:
    I morrn är det jag och den kära leken som ska på RUL;)Tror att hon har tid före mig!
    ÅÅ va spännande...hihi plötsligt så känns tors så låååångt ifrån ju.....
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-22 09:30:52 följande:
    Nop ingen värk, inga känningar,ingen bebis kula på magen..absolut nada. Eller jo jag ser uppblåst ut men endast det...Plus då gått upp 0.6 kg men det beror ju på kakor och sånt skit Urk vill inte behöva gå upp så mycket som med de andra barnen igen.
    oj, ok....men 0.6 kg e ju ingenting så du behöver nog inte oroa dig för att gå upp så mkt då, tänk en annan....har ju redan gått upp 9 kg....
    funderar på att ringa sjukan idag å se om dom har ngt återbud på Rul innan tors.....blir GAAAAALEN! hahaha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10