Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

puchelina88 skrev 2010-03-22 09:32:47 följande:
    hmm känns som tisdagen aldrig kommer att komma heller;)men men de gör den ju;)och likaså torsdag kommer oxå att komma;)
    Jo jag vet gumman,men nu e man så otålig....ska ringa sen å kolla om dom har ngn tidigare tid...hahaha kan ju alltid försöka...:)
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-22 09:34:47 följande:
    hehe ja har gått upp 7-8 kg hmm undrar vad de kommer att sluta med!!
    haha jaa vi kommer la rulla fram...som min dotter sa igår, mamma jag kanska ska spara pengar till e rullator till dig nu?
    hahaha mm chysst...haha
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-22 09:40:19 följande:
    Ja men då ska ni veta att jag först gick ner 3 kg i början och nu snabt lagt på mig dom igen Så jag räknar från vikten jag vägde då jag blev gravid och ej vikten då jag gick ner 3 kg innan...Känns ju lagom kul när man redan har aningne hull på sig som amn inte hunnit bli av med sen lillgrabben föddes...
    k, ja jag vet ju inte hur det känns så lite svårt för mig å tänka så.....men känner du så ja då förstår jag dig ju såklart...
    puchelina88 skrev 2010-03-22 09:40:57 följande:
    haha de va ju snällt;)nehe funderar på att vila lite men vill ju veta hur de gick för Carolh ju;)
    haha eller hur va det gölligt av henne =)
    åå jag kan inte berätta, för jag e säker på att hon vill säja det sj....
  • Bubbis10

Har Carohl i tel nu, hon loggar på nu

• Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-22 09:47:18 följande:
    Hmm tror ni dom säger vad de är för kön om man frågar i morrn??
    asså jag har hört att det e lite olika det där....jag hoppas ju det, men tror det beror mkt på vilken Bm man får.....

jag pratade me Carohl nu som snabbast, å hon skulle logga in snart {#lang_emotions_heart}
  • Bubbis10

Nu vet jag å kan slappna av....gu jag blev helt slut här ju....hahahahaha

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-22 09:49:37 följande:
    Heeeej! Jag är hemma nu... och vet ni vad?  Jag ska få en flicka!!!  Wow jag är så lycklig nu när vi har sett våran bebis!!!
    Åter igen gumman GRATTIS {#lang_emotions_heart}
    puuuussssss
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-22 09:54:00 följande:
    om de går så ska vi de men tror dom är ganska så hårda med de här i östergötland och när det är 1 barnet!
    jo men detta e ju mitt andra =)
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-22 09:59:00 följande:
    Tack gumman!! Tack så mycket för presenten, vad du är go!!!
    hehe såå lite ;) du e värd allt {#lang_emotions_heart}
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-22 09:51:41 följande:
    okej jo får se i morrn!sambon ska ta med sig filmkameran ska fråga om han får filma hihi gullig han är;)nehe om man skulle lägga sig ner en stund;)ska ju gå hem till min mamma sen vid 12;)
    åå va kul =) jättebra ide å filma...:)
    lillabambi skrev 2010-03-22 09:52:15 följande:
    Jätte grattis till er :)Har alla ska alla ta reda på vad det är för kön??
    japp jag ska ta reda på det :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10