Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

lillabambi skrev 2010-03-22 10:33:22 följande:
    Aha okej här har dom tagit bort de, för ifall att något skulle vara galet så kan de bli lite kaos för barnet...Hade vi me fått hade jag tagit med min son... Han är så införstådd i vad som händer :)Snart är de torsdag gumman
    vet inte hur gammal din son är dock...men min dotter e stor å lugn.
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-22 10:38:19 följande:
    Pregga gumman: ta med din dotter om du vill min bekant har tagit med sin 8-åring. Det är upp till var och en vad man väljer och göra, dessutom du har ju sett din lilla för inte så länge sen. Så du vet ju att det finns en levande bebis därinne. Det är därför de brukar rekommendera att inte ta med då rul inte alltid är positiva besked men som sagt du har ju sett din ett x antal ggr och hört den 2 ggr med
    naaw tack så mkt gumman, det va skönt å höra...blev ju lite paff över hur negativt det blev i tråden....du e som en vindpust av positivitet =)
    jo jag har sett å hört den, senast i fre. Så jag litar på att den mår bra...kände den igårkväll...hihi kändes som om den slog volter.

Tack fö din positiva energi...kraam{#lang_emotions_heart}
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-22 10:43:02 följande:
    Haha jaaa vi ska ju skaffa en liten dvärgpinscher och ja det blir en hane hahahahaha!!
    hahahahahhaha dööör av skratt :)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-22 15:46:49 följande:
    Vi kommer få makens gamla vagga Svärmor hade den kvar så den ska få gå i arv! Hade inte köpt en ny, de har den så sagt så kort tid..Jag lade mig för att läsa förut, men så somnade jag i 3 timmar, hehe. men dte var väldigt skönt!! Nu måste jag börja med middagen!
    Lite samma här....pratade med mitt x för första gng på länge...å när vi la på så började jag tjuta som en unge...min dotter blev helt föfärad stackarn, men han hörde inget tack å lov. såå elak han e asså...han sa att jag blivit fet å såg ut som en fotboll i ansiktet å att han ara var ärlig nog å säja det, tom så jag ska be lillan ta kort imon så ni kan se hela mig nu när jag e gravid...men men ja la mig lite å lillan läste högt ur en bok så jag somnade, å det va skönt....fattar inte ens varför jag blev ledsen då jag skiter fullkomligt i vad han tycker idioten. suck....
    lillan brukar inte se mig gråta så hon blev ju förfärad...ringde Carohl som e så söt...tröstar så. han sa att mina bilder som jag har på magen i mitt galleri där man även ser mig i bh på 2 bilder, dom skulle jag anl han ha för att ragga på killar med genom att visa så mkt, för en sådan slampa e jag...tydligen....gu va less jag blir!!
    å idioten har gått å köpt en vagn på blocket för 6000 kr. hahahaahahahahahahaaha
    IDIOT!
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-22 20:00:15 följande:
    Fy fan vilken idiot. HAr inte ord för det. Att han inte har mer intelligens än det. Hoppas verkligen du inte lyssnade på honom, och att du bryter kontakten med honom. Såna män är inte värda begagnat tuggummi på backen ens...
    han malde på om att jag misshandlar min kropp som inte äter cocos fett, för det tycker han att jag ska vräka i mig...han sa att jag va en slampa som tog sådana foton, å att han visste mkt väl att jag skulle använda mina bilder till å ragg på andra genom att visa brösten???!! ja vill inte ha ngt med han att göra, men det lär nog bli svårt i framtiden men jag antecknar ju allt han säjer å gör.....å jag brukar inte bli ledsen, men ida blev jag det...vaknade av att en orolig Carohl ringde....
    fattar det inte, jag skiter ju egenteligen i vad han tycker....ni kan ju se mitt ansikte på mina bilder å det har inte förändrats, bara magen som blivitstörre...ja å brösten då...
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-22 20:00:15 följande:
    Fy fan vilken idiot. HAr inte ord för det. Att han inte har mer intelligens än det. Hoppas verkligen du inte lyssnade på honom, och att du bryter kontakten med honom. Såna män är inte värda begagnat tuggummi på backen ens...
    sen fick jag ju lite molvärk upp i allt å blev rädd att för att jag va ledsen att det skulle framkalla ett Mf....suck...han e ett tvättäkta svin asså....
  • Bubbis10

Puckot sa det med att barnet längtar han efter för det har ju inget med mitt beteende att göra! jag svarade, du kan säja vad du vill-förjag VET att jag e en bra mamma. Då säjer han, ja men jag har inte sagt ngt om det! å hade jag inte tyckt det så hade vi inte skaffat barn....hm....PSYKO!

• Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-22 20:49:26 följande:
    hm.. knepiga ideer om cocosfett, haha aldrig hört. Men det florerar ju mycket knepiga rykten i andra länder som inte har så mycket riktig information att tillgå.Passa dig verkligen för den mannen, jag hade inte släppt in en sån man i mitt liv som uppenbarligen varken förstår dig eller respekterar dig.
    jo han har ju inte alla hästar hemma å cocos fett menar han på att jag ska frossa i.....han menar åxå att det liger i hans kultur att kvinnan ska lyssna ,lyda å hålla käft å veta sin plats....palla! vi bor i sverige å man får ta sederna här. å han e ändå född här....men e cuban rakt igenom. jag vill inte veta av han å har vart i kontakt med advokat å familjerätt redan.....han har ju suttit i 5 år för rätt så grova brott med....
    han höjde ju knytnäven åt mig för 3 månader sen,men jag sa bara det att-gör det din jävel sen ska du få se.....han gjorde det inte. sant, han förstår inte å ännu mindre respekterar han....men det har inte alltid vart såhär....eller så va det så men att jag inte såg det pga kärleken...

Nu har jag som ilningar i underlivet, har du haft det?
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-22 21:04:34 följande:
    Ja gör allt du kan för att få honom att hålla sig utanför ditt liv..Ilningar kan jag få och det känns som små "vibrationer" ibland också. Mycket underligt som pågår där nere
    jo jag ska försöka å ha han på avstånd så gott det går,.....men han kommer nog dyka upp på rul på tors.....suck, å jag kan inte neka han för då kan han använda det emot mig sen vid en ev rättegång....suck...
    Ns mamma skrev 2010-03-22 21:13:22 följande:
    Fy fan vilken idiot, så jävla starkt av dig att ha gjort dig av med honom!!!Usch, man blir så upprörd när man hör om hur vissa beter sig..
    Tack så mkt gumman....jag brukar känna mig stark, så jag vet inte vad som for i mig idag.....jag fick inte gå i kjol på sommaren, för vem skulle jag visa benen? jag fick inte sola solarie som jag gillar, jag fick inte göra ditten å datten...å ändå så e jag en stark tjej....men asså jag vet nte vad som hände, e för mig en gåta. men nu e jag borta ifrån det, å ser saker helt annorlunda. man behöver bara lite distans ibland tror jag....
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-22 21:04:34 följande:
    Ja gör allt du kan för att få honom att hålla sig utanför ditt liv..Ilningar kan jag få och det känns som små "vibrationer" ibland också. Mycket underligt som pågår där nere
    ok, då e jag inte ensam om att få ilningar ibland då....

Tack för att jag får gnälla av mig lite....å sen på ena sidan så känns det som det ibland...ja hur ska jag förklara..so om liten tar ena hande å rycker lite i äggledaren eller petar med tårna på äggstocken...tror la det e en lijan eller nåt...å det gör lite ont, men misstänker att det kan vara ligamenten...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10