Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

knyzzel skrev 2010-03-22 22:53:38 följande:
    2 bara. Blir 2 ½ när lillebror kommer.
    hahaha vilken helgo unge asså...:)
    så liten å så klok redan.....{#lang_emotions_wink}

asså du,,,har en känsla av....tror bestämt att......vi .........är

dom enda på tråden nu =) hahahaha
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-22 23:00:06 följande:
    Hon har massa skit för sig hela dagarna. Tur att dagis finns. Vissa dagar e helt tokiga. Hon dricker ur hundarnas vatten skål (leker hund), stoppar haddukar i ugnen om den inte e spärrad (ska tvätta i maskin), stoppar dockan i toan (dockan ska kissa eller bajsa, men ibland så tappar man den) ja sånt hela tiden. Hon e bara lugn när hon tittar på disney klassiker
    åå du milde tid.....det va en riktig busunge du har ju hahaha
    vem brås hon på? hihi
    knyzzel skrev 2010-03-22 23:01:33 följande:
    Japp tror jag me, men d e lugn låt dem sova. Deras förlust. hahahaha
    hahahaha so true...ler, men jag ska snart bege mig jag med...har ont, eller ja det ömmar i muttan.....
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-22 23:07:01 följande:
    usch hade d för någon dag sedan. känns som om hela prinsen bara ska trilla ut nar jag reste mig.
    jo men exakt , det trycker på å ömmar så...brukar ge med sig när jag lägger mig....
    knyzzel skrev 2010-03-22 23:08:07 följande:
    Tror att hon har d efter mig, var oxå lite påhittig när jag var mindre lat.
    haha vet du? jag tror dig ....*asg* du har ju sjukt härlig humor...{#lang_emotions_smile}
    när jag fick min dotter så sa folk omkring oss-men dt kan inte stämma att ni får en så lugn unge...hur e det möjligt? hon lekte, skrattade å jollrade...
    haha å min syrra som e lugnet sj...å hennes sambo med, fick en sjövild pojk som blir 3 år nu....SJÖVILD, å syrran e lugn som jaa det segaste typ....har inget temprament, mer surar...haha ungen e vild....
  • Bubbis10

Näe nu ska jag lägga mig, trycker på så....e alldeles öm i muttan..haha men jag hoppas vi hörs imon, natti natt...sov så gott...kram

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-22 23:26:37 följande:
    Ja, som d kan bli. hennes pappa e rätt lugn å väl uppfostrad jag är väl mer en liten pågatös. Går hellre med hiphopboxor än högklackat. HahahahaJa, jag ska gå å läsa min engels bok. Sov gott
    pågatös, hahaha jaa du jag gillar dig knyzzel :)
    puchelina88 skrev 2010-03-23 06:47:16 följande:
    God Morgon tjejer!!Jag kan inte sova vakna med lite ont i halsen så sitter och dricker te!Sambon har åkt till jobbet men han kommer ju hem senare sen för i dag är dagen här och vi ska få se vårat mirakell;)
    Godmorgon tjejen =)
    Kom å tänka på dig när jag loggade på å vill önska dig lycka till =)
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-23 07:52:48 följande:
    Tack så mycket;)jag hör av mig här sen;)nu ska ja käka frukost:)
    Nu har jag vaknat för andra gng...hoppas det går bra för dig ås kriv så fort du kommit hem =)
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-23 08:11:15 följande:
    pregga bara 2 dagar kvar tills vi får se våra mirakel
    jaa åå som jag längtar, å samtidigt så e man lite rädd.....hm...nu blir det grått igen ju ?
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-23 09:29:26 följande:
    Halloj alla! Så har vi fått se vårt lilla troll och allt såg väldigt bra ut. Jag är så lycklig. Vi blev dock inbokade på ett UL till då moderkakan har fäst lite lågt. Förhoppningsvis följer den med upp när livmodern växer annars blir det KS. KS är det enda jag egentligen är rädd för. Men det är inget jag tänker oroa mig för nu. Vi tar det när det är dags, om det nu blir så.
    ÅÅ grattis gumman :) gu va skönt att allt var bra med liten, va det gäller moderkakan så ska du som alla andra säjer nog inte oroa dig. så länge din lille mår bra, å jag tror åxå att när det börjar dra på rejält i växten så kommer den att följa med upp.
    SweetLilly skrev 2010-03-23 11:01:57 följande:
    Vad härligt! Men hoppas det blir som de förutspår så du slipper det om du inte vill det!Morrn alla förresten! Vilket skitväder det är i dag! Har spöregnat  hela natten och morgonen!
    hihi jag tycker man sover så mkt bättre när det regnar ute ....när man hör det smattra på fönstret...

Pratade med östra igår å dom e mkt noga med att påpeka att dom har som policy att inte tala om kön, men jag har en väninna som var där nyligen å fick veta så det beror nog mkt på vilken Bm man får. SÅÅ jag pratade med privat klinik å e välkommen dit i v 26 om jag inte får veta nu.
    jag frågade varför man måste vänta tills v 26? då svarade dom att de e så många som gör abort efter fått veta .....HELT SJUKT! jag blev bestört....så om jag inte får veta på tors så väntar jag fint tills v 26, det som e viktigast på mitt rul e ju trots allt att liten mår bra...:)  jag som sett den flera gng....e ändå orolig....har känt den lite dåligt nu ju.....
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-23 11:51:15 följande:
    Jo det är himla mysigt! Men eftersom jag vaknar hela tiden typ så registrerade min hjärta det eviga regnandet Nu ska jag äta lite!
    hahaha ok, mja då kanske det inte e så mys...hm, min mage kurrar med här....vad ska det bli..åå jag vet inte..suck.
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-23 12:35:17 följande:
    Pregga: Jag är inte alls orolig. Nu vet jag att trollet mår bra där inne. Det är det viktigaste. Resten löser sig alltid. :)
    Åå va skönt :) j men så e det ju, hihi
    sj börjar jag bli orolig...ändå fick jag höra det lilla {#lang_emotions_heart} i fre å alla mina ul/vul har sett bra ut....tänk när man väntade lillan, då fick man bara sitt vanliga rul å va inte det minsta orolig....men nu e jag det. längtar så tills på tors men e ändå rädd åxå.....den hm..känns inte så mkt längre, men som sagt....kanske har lagt sig längre bak....
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-23 13:01:34 följande:
    Hejsan nu är ja hemma;)Åååå allt såg jätte bra ut;)fick filma lite så nu har vi film på mini;)Ååå va glad jag är!!!
    ÅÅ grattis tjejen =) va roligt...så mys å ha det på film ju...förstår att du e glad :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10