den kära leken skrev 2010-03-23 09:29:26 följande:
Halloj alla! Så har vi fått se vårt lilla troll och allt såg väldigt bra ut. Jag är så lycklig. Vi blev dock inbokade på ett UL till då moderkakan har fäst lite lågt. Förhoppningsvis följer den med upp när livmodern växer annars blir det KS. KS är det enda jag egentligen är rädd för. Men det är inget jag tänker oroa mig för nu. Vi tar det när det är dags, om det nu blir så.
ÅÅ grattis gumman :) gu va skönt att allt var bra med liten, va det gäller moderkakan så ska du som alla andra säjer nog inte oroa dig. så länge din lille mår bra, å jag tror åxå att när det börjar dra på rejält i växten så kommer den att följa med upp.
SweetLilly skrev 2010-03-23 11:01:57 följande:
Vad härligt! Men hoppas det blir som de förutspår så du slipper det om du inte vill det!Morrn alla förresten! Vilket skitväder det är i dag! Har spöregnat hela natten och morgonen!
hihi jag tycker man sover så mkt bättre när det regnar ute ....när man hör det smattra på fönstret...
Pratade med östra igår å dom e mkt noga med att påpeka att dom har som policy att inte tala om kön, men jag har en väninna som var där nyligen å fick veta så det beror nog mkt på vilken Bm man får. SÅÅ jag pratade med privat klinik å e välkommen dit i v 26 om jag inte får veta nu.
jag frågade varför man måste vänta tills v 26? då svarade dom att de e så många som gör abort efter fått veta .....HELT SJUKT! jag blev bestört....så om jag inte får veta på tors så väntar jag fint tills v 26, det som e viktigast på mitt rul e ju trots allt att liten mår bra...:) jag som sett den flera gng....e ändå orolig....har känt den lite dåligt nu ju.....