• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-06-29 21:22:10 följande:
    Ang nallepuhmamma,s mans störda kommentar så minns jag mkt väl i början när dom var på mvc å han sparkade henne på benet för att ta upp abort!!
    Han kan ju inte vara frisk, spelar ingen roll hur arg man blir ngt sådant säjer man bara inte!!

Tjejer tips-

Ta med till sjukhuset

Det här ska du ta med dig till sjukhuset:

de papper du har fått av din barnmorska som innehåller viktiga uppgifter om exempelvis din blodgrupp och provsvar som bland annat visar om du haft röda hund ID-kort necessär, inneskor, underkläder, en bok, musik, avslappnings-cd och musikspelare dricka, frukt och snacks som du tycker om – även om du får all mat och näring du behöver av sjukhuset dricka, frukt och snacks till din partner eller medföljare, som kanske inte hinner springa till kafeterian under förlossningen cerat till läpparna, som kan bli torra kläder som barnet kan ha på sig när det är dags att åka hem.

Upptäcker du att du behöver fler saker kan någon ta med dem till dig senare. Det här är saker som du kan ha nytta av under själva förlossningen och strax efter. Glöm inte bilbarnstolen till hemfärden

Najsigt! Glad Jag ska dock vänta med att packa väskan ett tag till då jag har 57 dagar kvar och jag tror att jag kommer att gå över tiden med... Rynkar på näsan
    ~☆*★~Våran lilla prinsessa väntas 100825~☆*★~
  • carohl

Imorgon jobbar jag ett dygnspass, vad jobbigt psykiskt det känns just nu. Det är väldigt påfrestande på mitt jobb just nu. Som tur är det här sista veckan. Imorgon dygn, kortpass på lördag och dygn på söndag, sen går jag hem med havandeskapspenning... Solig  Underbart ska det bli!! weeeehooooo

• carohl

Nu ska jag logga ut tjejer för att kika på film.

Kramen!

• carohl

Hej tjejer!

Nu har jag varit borta i några dagar och jag loggade in nu för att förvånas att de har gjort om här inne så mycket. Grattis till alla nya veckor!
    Hur som helst så jobbade jag dygn igår och det betyder att jag har bara två pass kvar. Sen jag går jag hem med HP, äntligen! Skrattande

• carohl
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-01 13:59:14 följande:
    Jag fick en då jag väntade sonen och det gjorde inte ett dugg ont dock tycker jag alltid det är obehagligt att ha någon annan okänd pillandes där nere på mig.
    Känner mig så äcklig och utelämnad.

Även när jag födde sonen och man hade flera skallar som glodde mig mellan bena var obehagligt...Fyyy fasen
    Gud vad otrevligt det lät... alltså med massa skallar som glodde mellan bena.... hahahaha din stackare!
  • carohl
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-01 14:04:16 följande:
    Vad jobbar du med? Du verkar jobba mycket och länge om dagarna???
    Jag jobbar som personligassistent. Jag gör 24-timmarspass och ibland korta pass... jag har ett av varje kvar så jag ser ljuset i mörkret! Skrattande
  • carohl
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-01 14:05:01 följande:
    ja fasen där var 4 st utna min man som glodde mig mellan bena när sonen skulle födas
    Herregud!! Tur att man är inne i sin dimma så mycket att man inte bryr sig så mycket just då Flört
  • carohl
    Pregga skrev 2010-07-01 14:06:39 följande:
    DÖÖR av skratt- Gumman grattis tioll din vinst ang inlägg 10.000 Glad
    haha paff jag blev, men din adress har jag ju redan,hihi
    Hahaha tack!! Glad
    elinnnnn skrev 2010-07-01 14:06:52 följande:
    hahaha jag glömde bort det där om 10000 inlägget. men grattis CAROHL :D
    Hihi tack Glad
  • carohl
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-01 14:05:23 följande:
    sticker nu hejhej
    Hejdå! Glad
  • carohl
    Pregga skrev 2010-07-01 14:12:51 följande:
    Jaa du Carohl då blir det iväg till lindex å handla nu :)
    Pregga Hjärta Lindex haha Tungan ute
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10