Myran 08 skrev 2010-06-17 08:19:01 följande:
God morgon på er!
Hoppas ni har sovit gott så ni känner er utvilade. Hur är det med alla idag?
Här är det på väg att göra oss klara för en timme på öppna förskolan för att sedan åka vidare till sjukgymnasten. Efter det så går vi hemåt för en ca timmes promenad. Sedan blir det lite lunch och efter lekparken.

Idag vägrar jag låta något komma i mellan oss och lekparken.
Vad ska ni göra idag då? Hoppas ni får en fin dag i solen.
Va rädd om er nu.
God morgon!
Jag har sovit som en gris inatt, haha skönt... Idag är jag ledig, det ska bli himla skönt. Jag ska ner på stan för att luncha med en av mina nära vänner

Pregga skrev 2010-06-17 08:20:28 följande:
WIIII älskar torsdagar, ny vecka -32 idag :)
Såå e det dags för skolavslutning för lillan idag :) änteligen....
Ja gumman vem älskar inte torsdagar?

Tiden flyger förbi och det är såååå skönt!

Kram Natta från mig
Nallepuhmamma skrev 2010-06-17 08:47:19 följande:
Godmorgon!
Här är det helt okej.
Hade dock en läskig dröm så när jag vaknade skakade jag av rädsla men andades ut när jag såg att det bara var en dröm men den var så läskig.
Drömde jag födde min dotter nu och vattnet gick här hemma och jag och min man åkte in akut till förlossningen men fick stanna på vägen för att tösen "flög" ut som en raket i bilen och vi ringde ambulans osv men idioterna sa bara "Vi har lunch så vi kommer tidigast om en 45 min. Skit rädd och ledsen va jag pga hon föddes ju prematur i 28 fulla veckor (v 29) och kunde inte andas själv.
Brrr ryser bara av att tänka på drömmen och dessa j*vla ambulansfolket som inte tog oss på alvar.
Idag e det underbart väder och ska ut senmed. Ska se till att min man klipper av sitt fula "knull" ruffs till hår och klipper sig snygg, sen blir det sonen som ska ha sin ett års vaccination.
Jippi imorgon är det lönedags

Såååå jäkla gött...
Otäck dröm... usch... Men det var bara en mardröm

Får du lön imorgon? Vad är det för lyx? En annan får vänta en vecka till...