• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-06-16 10:35:09 följande:
    Mja asså jag opererades ju i nov inte nu förra,  nov innan för problem med tarmen, har fått polyper å cystor typ..som i värsta fall kan bli förstadiet till cancer, om det vill sig illa...men jag skulle tagit bort en bit till av tarmen idag men hade helt glömt då jag haft annat omkring mig, å nu kan jag ju inte ändå, så det får vänta.men det e d värt, min lille son ska ammas å så först, å när jag opererades sist så var jag full av morfin..å sen kan man ju inte nu heller, å min son e viktigast :) ja med min dotter såklart ...
    Fick du en ny tid eller ska du boka sen själv?
    ~☆*★~Våran lilla prinsessa väntas 100825~☆*★~
  • carohl
    Myran 08 skrev 2010-06-16 18:25:40 följande:
    Bor du i Gävle? Dit ska vi flytta tillbaka nu efter lite mer än 2 år på vift. Vi längtar tillbaka.  
    Hej!
    Jo jag bor i gävle. Jaså vart ska ni bo då då? Flyttar ni under graviditeten eller ligger det längre fram i framtiden?
  • carohl
    Myran 08 skrev 2010-06-16 20:58:31 följande:
    Okej, men vad roligt. Vi kommer bosätta oss i Andersberg i låghusen. Vi har bott där tidigare och har trivts jätte bra. Så vi har fått en trea där nu. Nä, vi flyttar nu under graviditeten så förhoppningsvis föder jag i Gävle igen och inte här i Uppsala där vi bor nu. Vi flyttar 23 dagar före förlossningen är beräknad. Tokigt, jag vet men vad gör man inte för jobbet. 

Vart någonstans bor du i Gävle? 
    Jaha då kommer vi inte att så långt ifrån varandra. Jag bor i radhusen på dimgatan, vi har en fyra här Glad
    Haha då kanske vi ses på BB då jag har bf datum den 25:e
  • carohl

Nu ska jag logga ut då Greys Anatomy börjar Solig

• carohl
    Myran 08 skrev 2010-06-16 21:06:40 följande:
    Jaha men se där.. Då kanske om du är sugen så kanske vi kan ta oss en promenad med våra små lr gå på öppna förskolan? Måste ju nästan fråga vem du har som barnmorska. Jag kommer att ha Annika igen vilket jag hade med sonen också. Titta lugnt på det. Jag ska titta också på det. 
    Jag har också Annika, hon är hemskt bra tycker jag. Glad Jo men att gå ut och rulla tillsammans funkar nog bra Glad
  • carohl

Herregud vad spännande Greys är! Är det ingen annan som tittar på det?

• carohl
    Pregga skrev 2010-06-16 21:02:54 följande:
    Tjo ma sista...asså jisses va jag kissar mkt idag då..haha min prins hade just hicka IGEN! haha
    Haha jag tycker så synd om de små när de har hicka! Flört
  • carohl
    Myran 08 skrev 2010-06-17 08:19:01 följande:
    God morgon på er! 

Hoppas ni har sovit gott så ni känner er utvilade. Hur är det med alla idag? 

Här är det på väg att göra oss klara för en timme på öppna förskolan för att sedan åka vidare till sjukgymnasten. Efter det så går vi hemåt för en ca timmes promenad. Sedan blir det lite lunch och efter lekparken. Idag vägrar jag låta något komma i mellan oss och lekparken. 

Vad ska ni göra idag då? Hoppas ni får en fin dag i solen.

Va rädd om er nu.  
    God morgon!

Jag har sovit som en gris inatt, haha skönt... Idag är jag ledig, det ska bli himla skönt. Jag ska ner på stan för att luncha med en av mina nära vänner Skrattande
    Pregga skrev 2010-06-17 08:20:28 följande:
    WIIII älskar torsdagar, ny vecka -32 idag :)

Såå e det dags för skolavslutning för lillan idag :) änteligen....
    Ja gumman vem älskar inte torsdagar? Flört Tiden flyger förbi och det är såååå skönt! Skrattande
    Kram Natta från mig
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-17 08:47:19 följande:
    Godmorgon!

Här är det helt okej.
    Hade dock en läskig dröm så när jag vaknade skakade jag av rädsla men andades ut när jag såg att det bara var en dröm men den var så läskig.
    Drömde jag födde min dotter nu och vattnet gick här hemma och jag och min man åkte in akut till förlossningen men fick stanna på vägen för att tösen "flög" ut som en raket i bilen och vi ringde ambulans osv men idioterna sa bara "Vi har lunch så vi kommer tidigast om en 45 min. Skit rädd och ledsen va jag pga hon föddes ju prematur i 28 fulla veckor (v 29) och kunde inte andas själv.

Brrr ryser bara av att tänka på drömmen och dessa j*vla ambulansfolket som inte tog oss på alvar.

Idag e det underbart väder och ska ut senmed. Ska se till att min man klipper av sitt fula "knull" ruffs till hår och klipper sig snygg, sen blir det sonen som ska ha sin ett års vaccination.

Jippi imorgon är det lönedags Såååå jäkla gött...
    Otäck dröm... usch... Men det var bara en mardröm Flört
    Får du lön imorgon? Vad är det för lyx? En annan får vänta en vecka till...
  • carohl

Sofie Laura: Säger som elinnnn vad fina dina barn är! Supersöta Flört Var in på din blogg och kollade lite...
    Jag tycker Julian är ett jättefint pojknamn. Du får forska lite på internet.
    Jag har också mitt namn klart till mitt lilla hjärta Hjärta Nu väntar vi bara på att dagarna ska gå så att vi har henne i famnen.

• carohl
    knyzzel skrev 2010-06-17 21:52:46 följande:
    Go`kväll! Nu e jag här.... Sov gott ni som nu ska sova.
    Hej tjejen!
    Roligt att stöta på dig Glad Det var ett tag sen! Hoppas allt är bra med dig och din bebis
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10