Inlägg från: mammailund85 |Visa alla inlägg
  • mammailund85

Vi fortsätter, Bf aug 10

Carohl ett stort grattis till en liten tös!

Verkar vara väldigt många som har RUL nu i veckan. Själv får jag stå ut ända till fredag. Vi ska nog inte fråga om kön, men har inte helt bestämt än. 
    Jag har en rand på magen, men den går inte upp till naveln ens. 
  • mammailund85
    carohl skrev 2010-03-22 12:18:02 följande:
    Malten & Laura Leo: Tackar! Malten: är det ditt första barn? Jag tog inte heller reda på det med första men denna gång så...  Inget av det är fel, alla gör olika helt enkelt  Det är faktiskt underbart att få en sån överraskning med...
    Japp det är första. Ja alla gör ju som de vill, men jag har lite svårt att bestämma vad jag vill bara haha...
  • mammailund85

Pregga ditt ex låter som en riktig jubelidiot, lyssna inte på allt strunt han vräker ur sig.  Bra att du inte lever med honom längre! Ang. RUL, har han verkligen rätt att vara med om du inte vill? 

• mammailund85

idag kände jag som ett "poff" igen i magen. Kan det vara bebisen som sparkar eller gör en kullerbytta eller nåt? Det känns typ som en bubbla spräcks 

• mammailund85
    den kära leken skrev 2010-03-23 09:29:26 följande:
    Halloj alla! Så har vi fått se vårt lilla troll och allt såg väldigt bra ut. Jag är så lycklig. Vi blev dock inbokade på ett UL till då moderkakan har fäst lite lågt. Förhoppningsvis följer den med upp när livmodern växer annars blir det KS. KS är det enda jag egentligen är rädd för. Men det är inget jag tänker oroa mig för nu. Vi tar det när det är dags, om det nu blir så.
    Grattis till lyckat RUL! Hoppas moderkakan flyttas upp då, men bra att du tar det som det kommer och inte oroar dig nu. 
  • mammailund85
    puchelina88 skrev 2010-03-23 13:01:34 följande:
    Hejsan nu är ja hemma;) Åååå allt såg jätte bra ut;) fick filma lite så nu har vi film på mini;) Ååå va glad jag är!!!
    Ett stort grattis, vad härligt!
  • mammailund85
    Angel20 skrev 2010-03-24 11:11:59 följande:
    hej tjejor... va på RUL igår, å d va helt fantastiskt! allt såg fint och normalt ut.. d ser även ut som att vi ska få en liten tös!!! tjohoo jag e så lycklig, mindre lycklig är min sambo... hehe, han vill så gärna ha en pojk så nu får jag som jag vill och vi lär försöka få en till bebis senare.. hihi ;o) ska väl poängtera att han blev inte besviken att d va en tös i sig, utan för att han egentligen bara ville ha ett barn egentligen och jag har proppsat på två =0) lyckan e stor!
    Grattis, vad härligt! 
  • mammailund85
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 12:57:26 följande:
    Hur fan kan denna jävla fi** haggan bara få böta och få fängelse efter detta hon gjort mot denna 11 månaders babyn? Fy fan säjer jag. OBS: MYCKET STARKA BILDER! Jag kunde bara se lite...Grät som fan tv.expressen.se/nyheter/Utrikes/1.1928145/dol...
    Men herregud, helt ofattbart att nån kan bete sig så mot ett försvarslöst litet barn =(
  • mammailund85
    knyzzel skrev 2010-03-24 13:15:44 följande:
    På taom annat vad ska ni äta idag? Har slut på idéer (suck)
    Jag åt nyss rödspätta, kokt potatis, persiljesås och ärtor. MUMS! 
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10