Nallepuhmamma skrev 2010-07-13 08:07:07 följande:
Godmorgon!
Fy för denna värmen nu säjer jag.
Man mår allt annat än bra i värmen.
Var igår hos min BM som tyvärr inte kollade så mitt HB värde hade gått upp.
Hon tyckte inte det var lönt *Suck*...
Det hade ju sjunkit så mycket sist juh.
Tar iaf Blutsaft på morognen och 2 st Niferex innan jag lägger mig.
Blev iaf ivägskickad till FL igår också av min bm som sa jag skulle åka in akut igen pga jag inte känt tösen i magen samt mina fruktansvärda onda sd som jag fått.
Togs ett UL på lilla damen och man fick kolla den där CTG-kurvan.
Den var INTE någon höjdare kan jag säja enligt vår lilla flicka i magen.
DÅ blev det ett sjuhelsicke liv på henne och sparkade loss så jag trode magen skulle trilla av
Allt var iaf bra med tösabiten vilket glädjer mig.
Dom mätte och även kollade tappen som var lång och sluten iaf.
Skullde dock räkna sparkarna varje dag nu för man ska tydligen känna MINST 10 sparkar på 12 timmar och gjorde jag inte det skulle jag åka in igen.
Fick även ta ett prov för ett äckligt/läskigt sårliknande grejs jag fått i muttan i hålet som är 2x2 i diameter.
Är vitt och ser äckligt ut.
Togs test för herpes där nere men dom tyckte inte det såg ut som det heller så ja jag får vänta på svar.
Ska ta flera tester på Måndag där nere. Hoppas ju det inte är något allvarligt bara.
Annars OM det ksulle vara tex herpes så skulle dom försöka bota det och skulle hålla noga koll på det annars skulle en prelemenär tid för snitt sättas då man ej får föda vaginalt annars.
Jag VILL föda normalt. Hoppas,Hoppas,Hoppas.
Sen har man även spräckt den där j*vla hemorojden där bak i två delar
Ser ut som en extra mutta i rumpan
Ser fan inte klokt ut. HUR fasen får man bort den?
Skäms ju så in i norden för den
Att operera bort den har jag hört kan medföra så man kan få svårt att hålla tätt då man är bajsnödig sen och det vill jag ju inte riskera att bajsa ner mig
V 33 nu så jäkla gött!
Hoppas ni får en underbar dag ni andra och svalka er så gott ni kan i denna hemska värmen!
Själv ska jag bada sen och försöka stå ut med min enorma tandverk
Ang hemorojd, jag hade aldrig haft en tills att jag fick en denna graviditet (äckligt haha) hur som helst så kan man köpa en supersalva som heter xyloproct och den kan jag verkligen rekommendera. Min är helt borta och det finns inte ett spår av den. Skönt! Jag vill gärna inte föda och blotta den där äckliga saken....
Usch hoppas att din tandvärk går över... inge roligt med tandvärk!