• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-07-14 19:53:41 följande:
    HAHA ,jaaa men jag hade visst caps på, hahahaha
    Ja hahaha gaphals...

Jag ska byta data så jag loggar ut en snabbis men kommer tillbaka snart tillbaka hihi
    (¯`°?.¸ Vår prinsessa väntas 100825¸.?°´¯)
  • carohl

Tillbaka! Skrattande

Annars då tjejer? Ser att Pregga och elinnnnn är inne. Hur har er dag varit? Min har varit bra även om jag varit vaken nu i 18 timmar...

• carohl
    elinnnn och familjen MU jag hoppas att ni förstod att jag menade att jag tycker att det inte är bra om man väljer bort det bara för att man inte vill. Men kan man inte så är det självklart en annan sak då går det ju självklart inte och då¨går det ej att göra nå åt det... Hoppas ni inte tog det som påhopp.

Jag har stött på brudar som säger att de vill inte amma för att deras bröst kommer att bli fula och det är såna tjejer jag blir irriterad på.
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-07-14 20:27:18 följande:
    min dag har varit bra, tackar som frågar ;)
    har varit ute hela eftermiddagen i skuggan och det var svalt och tom lite blåsigt SKÖNT, och kom hem för en timme sen.
    nu har jag precis tagit en svalkande dusch och sammandragningarna som jag hade på eftermiddagen har gått över. skönt :D det var nog bara lillan som ville lite längre ner i bäckenet hihihi
    Ja haha så har jag aldrig tänkt på det, alltså med sammandragningar. Vad blåst jag känner mig! Hihi min sessa kanske också borrar ner sig lite när jag får mina sammandragningar.

Jag gillar också folk som säger vad de tycker och tänker och inte vänder kappan efter vinden Glad
  • carohl

Fasiken tv:n i vardagsrummet blev upptagen för en liten stund sen... Jag som hade tänkt att kolla på BB serien Gråter Skitsamma det kanske går nån repris, sambon spelar aldrig och nu för en gångs skull då han gör det kommer jag inte att ta tv:n ifrån honom. Michelles tv kan jag inte heller använda då hon ska sova nu... suck....

• carohl
    elinnnnn skrev 2010-07-14 20:53:50 följande:
    carohl! reprisen går den 17e =)
    Åh tack! Då ska jag titta Glad Jag lugnet själv kan nog titta Glad
  • carohl

En fråga till er... har ni blivit fisigare? hahahaha... jag har livit det de senaste dagarna. Lite som man var i början.

• carohl

Töntgubbe hihi vilket roligt uttryck!

• carohl
    Jag hade lite skräck inför att ev bajsa under Michelles förlossning och vad jag vet idag så gjorde jag inte det men å andra sidan så skulle de nog inte säga det till mig heller då jag var som sagt livrädd för det.

Jag blev lite full i skratt när jag läste häromdagen i en bok "Föda Barn" om just detta. Jag ska citera:

""Det är helt okej att det kommer bajs när man krystar, det hör till. Det är faktiskt till och med så att det där förlossningsbajset är bra för bebisen! Barnet får i sig lite av mammans bakteriflora och blir mera härdat mot diverse bakterier. Naturen har fixat det väldigt fiffigt, även om vi moderna kvinnor ofta tycker att det är pinsamt, och vad folk ska tycka. Men strunta i det. Vad folk tycker är faktiskt ganska oväsentligt och sjukvårdens personal har redan sett det mesta."
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-07-14 21:14:21 följande:
    ja! särskilt den senaste veckan tror jag. och dessutom behöver jag gå på toaletten för nummer 2 varje dag, förut var det som sagt varannan eller var tredje dag...
    Ok då är jag inte ensam då Glad
    elinnnnn skrev 2010-07-14 21:31:22 följande:
    åh ja just det....... carohl du skulle ju titta på reprisen på lördag.... kanske inte ska diskutera programmet härinne då?
    Diskutera om ni vill, jag bryr mig inte så jag tittar sen ändå.... Glad
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10