• Anonym (Galet)

Vad är det slynigaste du gjort, det du inte vågar berätta annars.

Jag kan börja, jag har knullat min svägerska i vårt gästrum medens min fru var full ute i soffan./A

• Svar på tråden Vad är det slynigaste du gjort, det du inte vågar berätta annars.
  • Anonym (kille38)
    Anonym (Lädervän) skrev 2010-02-16 09:47:19 följande:
    sexy!
    mmm va otrolgt upphetasnde...speciellt när man såg att det var flera som tittade
  • Anonym (been there)

Var på krogen med några kompisar, blev så sjukt sugen på en av mina kompisar. När stället stängde så gick vi ut och väntade utanför krogen. Han skulle vänta på sin flickvän för hon jobbade på en annan krog i närheten. När vi stod där förstod jag att han ville ha mig med. Då gick vi  in på en bakgård och jag sög av honom. Sedan fick han skynda sig till sin tjej som  stod och väntade typ 50 meter bort...

• Anonym

I handling är jag kysk förutom några småsaker, som att knulla någon annans sambo som tonåring. Däremot i tankarna så sitter jag o småkikar på såna här trådar..

Tvåbarnsmamman..

• sambo i sumpan
    Anonym skrev 2010-02-16 10:31:39 följande:
    I handling är jag kysk förutom några småsaker, som att knulla någon annans sambo som tonåring. Däremot i tankarna så sitter jag o småkikar på såna här trådar.. Tvåbarnsmamman..
    mmmmm
  • Anonym (slyna)

Hade träffat en kille och jag ville verkligen fortsätta med det. Var dock kåt på hans vän... En efterfest slutade med hett sex mellan mig och vännen, trots att jag påpekade att killen jag eg dejtade hade bett om att jag inte skulle hoppa i säng med honom. Vännen brydde sig dock inte utan sade bara att vi inte behövde berätta för ngn. Haha!

En annan slynig grej jag gjort var att hoppa i säng med en snygg muskulös kille bara ngn timme efter att jag och min fästman hade gjort slut helt oplanerat. Jag kände mig glad över att bli fri och hade spanat in den här killen (var på semester) som jobbade som strippa på en krog *asg* Vi hade en skön natt och det ångrar jag inte.

• Anonym (spontanavsugning)

Var på krogen med en vän för några månader sedan, det var i en annan stad och vi kände ingen där, när vi stod i toallettkön var det en kille som pratade med oss och frågade om han fick följa med in, vi var inte särskild blyga och sa jamenvisst...
    När han ville kissa gick det inte och han berättade att det är enklare att kissa efter en avsugning, full som jag var gick jag ner på knä och sög av honom medans min tjejkompis satt och kissade.
    Det var nog det slynigaste jag gjort spontant..
    brukar annars springa omkring med stayups, kjol och inga trosor under=) (dock bara när jag är med en viss person, inte ute på krogen)

• redneck girl

sugit av gubben min..när vi satt fast i en låååång bil kö,fler filer.....massa ögon som glodde kan jag tänka mig.fast om det var särskilt slampigt vet jag då inte .....

• Anonym

Jag var ung, ca 19-20 år och låg sovandes på en parkbänk efter en väldigt blöt natt. Blir väckt av en gubbe i ngn slags sarong. Han frågar om jag vill sätta på hans fru. Nyvaken och onykter reflekterade jag inte i det knäppa och osannolika erbjudandet. Åker med i hans bil och kommer till en stor lägenhet. Väl där vill han att jag smeker honom först innan jag släpps in till frun. Fortfarande onykter och även så naiv som man kan vara i den åldern, gör jag det. Han vill även fota mig naken och även suga mig då säger jag stopp och vill gå in i sovrummet...innan han hinner stoppa mig ser jag att där är tomt. Han hade ingen fru (i alla fall inte hemma). Visade sig vara en bög och kanske pedofil som lurat mig (jag såg väldigt ung ut på den tiden). I hans vardagsrum fanns ett foto på honom omslingrad av en MYCKET känd artist som underhållit oss i flera decennier. Han har fru och barn.

Han måste jobbat inom skivbranchen för jag fick sno med mig massvis med ospelade skivor. Vet inte vad han fick ut av det hela. Jag kände mig aldrig riktigt smutsig för jag var så full att även om jag minns mycket infann sig aldrig ngn äckelkänsla. Gissar att jag är en tålig typ. Fast jag tror jag förnekade inför mig själv att jag varit med om ngt helt oacceptabelt. Lider inte av det idag men skönt få dela med sig. Har aldrig berättat för ngn. Om det är slynigt vet jag inte. Det han gjorde var på gränsen till övergrepp eller i alla fall utnyttjade han min onyktra situation.

• Anonym

Det där var taskigt. Man behöver inte sparka på den som ligger.

Svar på tråden Vad är det slynigaste du gjort, det du inte vågar berätta annars.