Semeldagen...
Semeldagen idag och jag har inte råd att köpa semlor till mina barn... känns fördjävligt att kylen är nästan tom... Vi har mat för dagen men inte mer än så... Är student med två barn och är själv...
Semeldagen idag och jag har inte råd att köpa semlor till mina barn... känns fördjävligt att kylen är nästan tom... Vi har mat för dagen men inte mer än så... Är student med två barn och är själv...
ok, sorry, hade fel om tilläggslånet. Efter uträkning nu så ska det vara 9000/mån från csn (kolla upp om du fyllt i rätt med barnen). Iaf så är ca 15 500 rätt mycket med en bra budget. Trodde du var en vanlig student inte distans. Försök få ner dina boendekostnader på studieorten och köp så mycket litteratur du kan begagnat. sorry att det blev OT
Här blev det inte heller nån semla för mig och barnen. Inte ens när jobbarkompisen på frågade på jobbet om vi skulle fika på det kunde jag säga ja. Fick skylla på att jag hade brått hem
På fre kommer äntligen barnbidraget!
Mina barn frågade också efter semlor ,men turs nog fick dom på skolan idag till mellis
Tyvärr är jag helt tappad bakom en vagn när det gäller bakning, så vi får alla 3 vänta till fredag när barnbidraget kommer...äntligen!!!
Det är viii föräldrar som skapar hysterin kring all konsumering i samhället.
Vad gör det om barnen får semla på fredag eller tisdag? De skiter säkerligen i vilket.
Mina barn kommer inte få semla alls för de gjortde jag för någon månad sedan redan. Hembakat så klart för det tycker jag är godast!!