• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • thj
    Tant Pruselius skrev 2011-01-19 19:41:04 följande:
    jo men än är väll denim 107 oxå en LTD ? eller har jag missuppfattat det....
    Ja och har DU stora förhoppningar så har jag stor tillit till det

KRAM!
    Bugaoo Allblack ex får man boka upp sig på hur många man kan tänkas sälja/vilja ha till butik!
    Efter det finns det inga fler ....
    Denim 107 Edt och kommer finnas under en period och kommer att kunna om beställas i kanske 1år
    Vilket gör att de kommer sys upp och finnas på ett helt annat sätt än allblack

Tack för din tillit!
    Kram fina du!
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • Slaria

Jag tänkte kolla med er som har koll, om man vill beställa en bugaboo bee+ utomlands, där man tydligen kan få den lite billigare.. Vilken sida kan ni rekommendera? Helst en där de har billig frakt också!

Tacksam för alla tips!

• lillvilda

nån som vet någon bumper som funkar på (gamla) bee det är det enda jag egentligen saknar med vagnen. Min killar är 2år och 3 år och den äldsta sitter helst utan sele så en bumper vore bra.

• bohusbebis
    lillvilda skrev 2011-01-22 11:12:35 följande:
    nån som vet någon bumper som funkar på (gamla) bee det är det enda jag egentligen saknar med vagnen. Min killar är 2år och 3 år och den äldsta sitter helst utan sele så en bumper vore bra.
    Jag fortsätter lobba för "universal frontbågen" som vi har på vår Bee+, antar att den funkar okej även på Bee. Köpte via tyska e-bay, sök på "frontbügel zapp"
  • Noiis
    Slaria skrev 2011-01-19 21:17:55 följande:
    Jag tänkte kolla med er som har koll, om man vill beställa en bugaboo bee+ utomlands, där man tydligen kan få den lite billigare.. Vilken sida kan ni rekommendera? Helst en där de har billig frakt också!

Tacksam för alla tips!
    dom sidorna jag har kollat på tjänar man bara några få 100 lappar och de e de inte värt med tanke på frakt och ev. reklamationer. en del sidor kräver nämnligen att man står för frakten för varorna som ska skickas tillbaka medans om man köper i butik kan man ju bara lämna in dom. samma sak gäller för dem flesta nätbutikerna. iaf kidzshop.se, där står dom för frakt kostnader.
    om man väger in sånt tycker jag att de e värt tryggheten att handla hemma.
  • lillvilda
    bohusbebis skrev 2011-01-22 12:07:54 följande:
    Jag fortsätter lobba för "universal frontbågen" som vi har på vår Bee+, antar att den funkar okej även på Bee. Köpte via tyska e-bay, sök på "frontbügel zapp"
    ah tack jag får kolla efter den.
  • Slaria
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-22 12:10:30 följande:
    dom sidorna jag har kollat på tjänar man bara några få 100 lappar och de e de inte värt med tanke på frakt och ev. reklamationer. en del sidor kräver nämnligen att man står för frakten för varorna som ska skickas tillbaka medans om man köper i butik kan man ju bara lämna in dom. samma sak gäller för dem flesta nätbutikerna. iaf kidzshop.se, där står dom för frakt kostnader.
    om man väger in sånt tycker jag att de e värt tryggheten att handla hemma.
    Ok. Men jag har hittat en sida nu babytrader.eu som jag har fått höra är ett bra företag som står för fraktkostnader om nånting går sönder, ingår garanti osv. Personen som tipsade mig hade själv behövt reklamera och det gick fort och de var aldrig något problem med frakt eller annat. Där är Bee+ ungefär 1000:- billigare än i sverige och då är även frakten inräknad.
  • withhope

Slaria, jag velade mellan babytrader och babyhuys men det blev från Mölndals baby o barn (inte min). Såg annons på blocket från dom 4900+ 195 Summer edt (sandsitts & offwhite sufflett) + em extra svart sufflett på köpet. Blev ca 100- 150 dyrare, men det kändes tryggare att beställa från Sverige. Har beställt en extra dyna i svart för 600+ frakt.

• killenkott

Såg att att fruugo nu börjat sälja bee+ i denim,vet att vi "pratade"om det för ngn dag sen....

Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6