• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • OoSOLINoO
    killenkott skrev 2011-02-01 18:57:04 följande:
    Jag har handlat bee+ på fruugo. Blev jättenöjd . Tog bara 6dgr då var den hemma. Fram till dörren .
    Positivt! Kan spara drygt 1500 på att beställa en bee+ därifrån och det är ju alltid trevligt!
  • BeeWee

Har varit i kontakt med Bugaboo ang mina vobblande framhjul på Bee +. De ska tydligen skicka några reservdelar till hjulen som en del i ett pilotprojekt för att komma till rätta med problemet.

Någon som har erfarenhet av detta? Funkade det? 

• Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-02-01 21:47:05 följande:
    Solsufflett, är det bra att ha eller räcker det med vanlig?
    jag har aldrig kännt att jag vart i behov av  uv-sufflan (om det är den du menar?)
    Men kanske om man skulle resa utomlands , och kanske här hemma för att den vanliga inte ska  blir solblekt... dock blev inte min röda blekt i sommras....
  • Tant Pruselius
    BeeWee skrev 2011-02-01 21:55:45 följande:
    Har varit i kontakt med Bugaboo ang mina vobblande framhjul på Bee +. De ska tydligen skicka några reservdelar till hjulen som en del i ett pilotprojekt för att komma till rätta med problemet.

Någon som har erfarenhet av detta? Funkade det? 
    det är några här i tråden som har haft samma problem och som fått samma resv delar skickade till sig,,,, inte hört nått mer om det dock.....
  • Miss Lau
    Asereht skrev 2011-02-01 21:47:05 följande:
    Solsufflett, är det bra att ha eller räcker det med vanlig?
    Min ligger här oanvänd.....
  • Tullemi

Vi behöver hjälp :
    Sjukhusmamman vill ev köpa min sandfärgade bas, men vi har så svårt att hitta ett prisläge.....HJÄLP OSS
    En ny svart kostar 600:-. Sand finns inte att köpa separat. Vi är båda med om att fråga detta.

Milea 080217 Lucas 100202
  • straw2008
    Tullemi skrev 2011-02-02 12:26:24 följande:
    Vi behöver hjälp :
    Sjukhusmamman vill ev köpa min sandfärgade bas, men vi har så svårt att hitta ett prisläge.....HJÄLP OSS
    En ny svart kostar 600:-. Sand finns inte att köpa separat. Vi är båda med om att fråga detta.
    Jag har oxå EV tänkt sälja min.. älskar den ihop med offwhite suf iofs...

Jag vill ha i alla fall 350 kr för min.... tycker det är ett skäligt pris.
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Asereht
    Miss Lau skrev 2011-02-02 10:16:01 följande:
    Min ligger här oanvänd.....
    Okej, inget som är ett absolut nödvändigt tillbehör med andra ord. Tack för svar!
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • straw2008

Nää solsufletten är för dyr tycker jag... Gamla bee hade mkt bättre suflett :0)

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6