-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Positivt! Kan spara drygt 1500 på att beställa en bee+ därifrån och det är ju alltid trevligt!killenkott skrev 2011-02-01 18:57:04 följande:Jag har handlat bee+ på fruugo. Blev jättenöjd
. Tog bara 6dgr då var den hemma. Fram till dörren
. -
Solsufflett, är det bra att ha eller räcker det med vanlig?
-
Har varit i kontakt med Bugaboo ang mina vobblande framhjul på Bee +. De ska tydligen skicka några reservdelar till hjulen som en del i ett pilotprojekt för att komma till rätta med problemet.
Någon som har erfarenhet av detta? Funkade det? -
jag har aldrig kännt att jag vart i behov av uv-sufflan (om det är den du menar?)Asereht skrev 2011-02-01 21:47:05 följande:Solsufflett, är det bra att ha eller räcker det med vanlig?
Men kanske om man skulle resa utomlands , och kanske här hemma för att den vanliga inte ska blir solblekt... dock blev inte min röda blekt i sommras.... -
det är några här i tråden som har haft samma problem och som fått samma resv delar skickade till sig,,,, inte hört nått mer om det dock.....BeeWee skrev 2011-02-01 21:55:45 följande:Har varit i kontakt med Bugaboo ang mina vobblande framhjul på Bee +. De ska tydligen skicka några reservdelar till hjulen som en del i ett pilotprojekt för att komma till rätta med problemet.
Någon som har erfarenhet av detta? Funkade det? -
Min ligger här oanvänd.....Asereht skrev 2011-02-01 21:47:05 följande:Solsufflett, är det bra att ha eller räcker det med vanlig? -
Vi behöver hjälp
:
Sjukhusmamman vill ev köpa min sandfärgade bas, men vi har så svårt att hitta ett prisläge.....HJÄLP OSS
En ny svart kostar 600:-. Sand finns inte att köpa separat. Vi är båda med om att fråga detta.
-
Jag har oxå EV tänkt sälja min.. älskar den ihop med offwhite suf iofs...Tullemi skrev 2011-02-02 12:26:24 följande:Vi behöver hjälp
:
Sjukhusmamman vill ev köpa min sandfärgade bas, men vi har så svårt att hitta ett prisläge.....HJÄLP OSS
En ny svart kostar 600:-. Sand finns inte att köpa separat. Vi är båda med om att fråga detta.
Jag vill ha i alla fall 350 kr för min.... tycker det är ett skäligt pris. -
Okej, inget som är ett absolut nödvändigt tillbehör med andra ord. Tack för svar!Miss Lau skrev 2011-02-02 10:16:01 följande:Min ligger här oanvänd.....
-
Nää solsufletten är för dyr tycker jag... Gamla bee hade mkt bättre suflett :0)