-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Sjukhus mamman - det var heltklart den BÄSTA dealen
-
Nä, det vill väl ingenTant Pruselius skrev 2011-01-13 11:09:47 följande:Kajsan - jag vill inte pröjsa mer än 50% ... Lite som med bilar, så fort dem lämnar fabriken/affären så förlorar dem i värdet
-
Inte jag hellerSjukhus Mamman skrev 2011-01-13 11:51:10 följande:Ah men jag betalade inte en krona för min bee + så de så!
-
Inte jag hellerKajsan skrev 2011-01-13 22:11:42 följande:Inte jag heller
-
Å vem betalar??

-
*stoppar fingrarna i öronen och trallar vackert*Groddansmamma skrev 2011-01-14 19:59:19 följande:Å vem betalar??

-
*oxå lite nyfiken på vem/vilka som pyntade kajsan, smammans och thj vrålåk* thj kanske plockade ut den i löneökning
*gissar* eller som testpanel
?! -
har fått den i gåva av en helt underar vän <3 inga löneförmåner här inte :DTant Pruselius skrev 2011-01-14 20:40:40 följande:*oxå lite nyfiken på vem/vilka som pyntade kajsan, smammans och thj vrålåk* thj kanske plockade ut den i löneökning
*gissar* eller som testpanel
?! -
Vilka vänner ni har
, och vilken fördel för er som bor runt Stockholm o Gtb. Här i skåne är det näst intill omöjligt att hitta ett bra pris på Bee+ (nytt som beg). Tyckte jag gjorde ett köp på Summer edt+ extra sufflett för 4900 (ink frakt.). Och jag måste köpa en svart sitts att byta med.. och några suffletter, kanske någon dyna till. Sen kollar jag vad ni har gett..., men som sagt här är nästan fullpris som gäller
. Nu kommer jag att svära -förlåt-, kollade på Brio race, ska ha extra när det är slaskigt, väldigt snöigt el i skogen (vill inte smutsa ner Been), och höll på att köpa en -06 med åkpåse för 900, phu, det är andrahands priset här nere.. Har beställ en -11 på nätet precis, kan ju sälja dyrt igen 
Hur är Bee+ sommarsffletten, ska man hoppa att köpa den, verkar vara delade meningar? Drömmer redan om sommar!!! -
Rättar ex frakt ska det stå