-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Haha ja verkligen hemsk! Jag var barn när det hände mig och runt 20 när jag vågade igen!
-
Då förstår jag att du har svårt att åka hiss. Ett alternativ är ju att ha barnet i famnen i rulltrappan & kanske be om hjälp med vagnen. Jag vet inte, men jag skulle inte riskera att något skulle kunna hända iaf. Vi behöver ju inte diskutera det mer här!! Finns många andra trådar som diskuterar detta på fl =)miljarden skrev 2011-03-04 21:07:40 följande:Har aldrig sett något sådant förbud på någon rulltrappa faktiskt. Även om det naturliga tycks vara att anta att folk beter sig annorlunda än en själv av antingen lathet eller dumhet så är det inte på grund av att jag är lat som jag väljer bort hissen när jag kan utan för att jag en gång fastnade i en hiss vilket var obehagligt.
-
Det sitter ett litet klistermärke med en symbol som säger att man inte får ha barnvagn i rulltrappor, precis när man liver på rulltrappan, den sitter rätt långt ner, nära golvet!mammageno skrev 2011-03-04 21:12:22 följande:Nja inte på rulltrappan, utan på vagnen, vagnen bugaboo bee får inte köras i rulltrappa för hjulen är smala och nyper fast -
Jaha, det har inte jag tänkt på! Jag vågar ännu mindre åka i rulltrappa med barn, känns INTE bra!
-
Tips till er som syr dynor: köp sängtopfrotte! Finns fina färger o man får mkt för $
Snyggt i bra till sommaren! Det är ju den rätta frottén, kort och tunn..
Halens har tex. -
Finns en breeze till gamla bee på tradera faktiskt! 80:- om någon vill ha
-
mammageno
funkar den även på nya? :) -
Oj ja det vet jag inte, det kanske fattas knappar eller hål?
Någon som kan bättre?
Ang frottén: det går ju färga själv med om man vill ha knalliga färger! -
De sufletter som är till gamla funkar inte till nya :0(
-
Nu måste jag ha smakråd här... Vad är snyggast att klä om sittdelstyget i för färg?
Har för mycket att välja på....lutar åt ett rutigt..eller ett gult...
Min mamma som ju är tapetsör sa att det är jätteenkelt, kanske skall jag leja bort jobbet?
sälja tjänsten till er SVIINDYRT!!
Det blir som ett cover som man drar över med dragsko, dvs avtagbart
Skall nog börja på mönstret ikväll lovar att lägga upp bilder sedan!