• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • mammageno

Haha min man sa att han skulle ordna en hemsida!
    Nä jag kan inte sånt med hemsidor men blogg kanske... men jag har så sjukt mycket skaparlust, IOM att jag är mammaledig och så hittar jag denna roliga vagn o tråd!
    Jag skäms nästan över hur entusiastisk jag blir:-P

• mammageno

Fanken! Min bumperbar passade inte !
    Det var för hon hade beställt till acta graco mojo??!!:-0 eh jaja... Men vet att de har chicco multiway på nidiz4 kids här, skall åka och prova

• Noiis

Idag kom ett underbart paket från underbara mileasmamma! Noa blev lika glad och fattade direkt att det var "fint till min nagn" så nu är been jätte fin . Tack snälla!

• mammageno

Vad roligt!
    Min tjej är bara 7 månader snart men gillar bee'n för det är som en koja därinne under suffletten!

• bohusbebis
    Obestämd grrrr jag får inte till nån bra sufflettmall.... kan bero på assistansen från en 2 1/2 årig tornado som vägrar somna på kvällen när jag vill pyssla med mitt.... Men jag har sååå fina vårtyger, så jag kanske blir tvungen att sy nån sittdyna av det så länge.... För igår var det verkligen läge att väcka våren till liv igen
  • Tullemi
    Sjukhus Mamman skrev 2011-03-09 19:47:40 följande:
    Idag kom ett underbart paket från underbara mileasmamma! Noa blev lika glad och fattade direkt att det var "fint till min nagn" så nu är been jätte fin . Tack snälla!
    Vad kul
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Asereht
    bohusbebis skrev 2011-03-10 07:42:38 följande:
    Obestämd grrrr jag får inte till nån bra sufflettmall.... kan bero på assistansen från en 2 1/2 årig tornado som vägrar somna på kvällen när jag vill pyssla med mitt.... Men jag har sååå fina vårtyger, så jag kanske blir tvungen att sy nån sittdyna av det så länge.... För igår var det verkligen läge att väcka våren till liv igen
    Det är inte så lätt att jobba (läs tänka) med småbarn runt benen. jag har en 13 månaders kille som far omkring och drar ned allt överallt och att då hålla på och försöka trixa till mönster samtidigt som man håller ett öga på honom är inte lätt. *suck*

Jag har också fått nöja mig med säkra kort ett tag fast åh vad jag vill ta tag i att börja rycka och dra i bee:ns sufflett. *s*
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Fru Sveden

Jag har en fråga. Om jag skulle vilja köpa en special gjord dyna till en Bugaboo Bee + vart kan jag vända mig då? jag skulle själv vilja ha möjlighet att välja tyg (Kan batala och skicka tyget om det är så). Någon som vet någon jag kan vända mig till?

Felix 08-06-20, Kevin 10-07-31
  • mammageno

Det finns tex ditten o datten maxiusbus och vem mer? kanske någon här, jag tänkte sy lite smått åt andra men jag har inte kommit i gång ännu. Har gjort ett mönster ( fasligt massa mätande noga noga) men jag väntar på min orginaldyna skall komma, då hon varit på semester i två veckor har hon inte hunnit skicka, för att verkligen få till allt och prova ut.
    Jag har en ide om att ta gummiband runt fotdelen eller alt under dynan liksom mellan benen på barnet fast på "undertyget" för att det skall dra sig lite med böjen om
    Någon förstår? Jag har hittat skumgummi på metervara nu iaf.
    Vet inte om det är särskilda dynor till bee+ dock.
    Har inte haft tid det senaste har ju köpt vagn o försöker sälja min nuv. Trehjuling men snart så!

• Fru Sveden
    mammageno skrev 2011-03-12 00:14:00 följande:
    Det finns tex ditten o datten maxiusbus och vem mer? kanske någon här, jag tänkte sy lite smått åt andra men jag har inte kommit i gång ännu. Har gjort ett mönster ( fasligt massa mätande noga noga) men jag väntar på min orginaldyna skall komma, då hon varit på semester i två veckor har hon inte hunnit skicka, för att verkligen få till allt och prova ut.
    Jag har en ide om att ta gummiband runt fotdelen eller alt under dynan liksom mellan benen på barnet fast på "undertyget" för att det skall dra sig lite med böjen om
    Någon förstår? Jag har hittat skumgummi på metervara nu iaf.
    Vet inte om det är särskilda dynor till bee+ dock.
    Har inte haft tid det senaste har ju köpt vagn o försöker sälja min nuv. Trehjuling men snart så!
    Tack :) Som jag förstår så syr bara ditten o datten med de tyger hon själv har (står det på hennes sida i alla fall) och hon har inte det tyget jag vill ha
    Felix 08-06-20, Kevin 10-07-31
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6