• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • mammageno

Maila och fråga om du kan ta ett eget tyg, jag såg att det fanns dynor som kunden skickat tyget till innan iaf.
    Hoppas det går bra !
    I värsta fall kan jag sy men då kommer det dröja ett par veckor. Har tre års sömnadsutbildning och har sytt mkt på beställning åt kompisar, bl.a. Ett par balklänningar mm.
    Du kan välja om du vill ha kantband eller en vrängd söm (lägger in bilder sedan) som jag tycker är snyggast och mest hållbar +att det inte samlas lika mkt smuts/smulor där då.

• mammageno

Mailade henne just om man får ta eget tyg o vad det kostar hittade ett tyg till mig själv men vet inte om man får köpa så men det var ju så fint!

• mammageno

här är sömmen som jag pratade om, ignorera vagnen, den skall säljas bra men inte i sommar då jag vill ha en mindre vagn
  • Fru Sveden
    mammageno skrev 2011-03-12 09:04:01 följande:
    Maila och fråga om du kan ta ett eget tyg, jag såg att det fanns dynor som kunden skickat tyget till innan iaf.
    Hoppas det går bra !
    I värsta fall kan jag sy men då kommer det dröja ett par veckor. Har tre års sömnadsutbildning och har sytt mkt på beställning åt kompisar, bl.a. Ett par balklänningar mm.
    Du kan välja om du vill ha kantband eller en vrängd söm (lägger in bilder sedan) som jag tycker är snyggast och mest hållbar +att det inte samlas lika mkt smuts/smulor där då.
    Tack Jag mailade också så vi får väl se vad hon svarar Det är ingen större panik. Har inte ens beställt vagnen än Anledningen till att jag undrar är för att om jag lyckas hitta någon som kan sy upp en dyna till mig (Vill ha en med Blixten Mcqueen. Äldsta sonen är galen i bilar ) så kommer jag köpa en vagn med röd sufflett för att matcha och om jag inte hittar någon som kan sy den så kommer jag köpa en blå sufflett + sittdyna. Eller vem vet jag köper alltihop när jag ändå håller på

Eller det kanske inte finns någon som helst mening med att kunna byta?
    Felix 08-06-20, Kevin 10-07-31
  • mammageno

Jovisst skall man kunna byta ! Jag kan sy dynan åt dig om hon inte vill allt för de små glada minerna av lycka (ser det framför mig åh!)

• Vic2ria

Nån som har koll om det finns någon annan ståbräda än bug bees egna som funkar?

• Vic2ria

och om det blir "rangligt" med en ståbräda på en bee.

Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6