-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
joddan, passa på att njut av att få ägna 100 % till ert nya lilla liv. bara du å hon. lycka till
-
Jag ser ingen bild på dynan
vill se
! -
bohusbebis skrev 2011-05-02 10:11:37 följande:mmmm kunde inte vänta in den orangegula fleecen som jag beställt på nätet för att göra den ännu somrigare utan satte saxen i en svart fleecefilt.... blir nog en till med gul kant och förhoppningsvis färgglad baksida sen.... kanske, det blev rätt snyggt sådär åxå
-
Ojoj vad ni skriver på
. Tyvärr har jag inget roligt att skriva om min Bee just nu.Pimplust noll. Vi håller iofs på med huset så det är fullt upp ändå. Jag kanske skulle ta och köpa den gröna suffletten.....eller den blå......?
-
Addstroller dynan passar bra i bee +

-
Jag tipsade om p
-
Nu försöker jag svara dig ännu en gång haha jädra telefon som tar bort det mestaTant Pruselius skrev 2011-05-01 00:31:16 följande:..
Sjukhus mamman - dig ska jag bjuda på en glass i solskenet snart för sedan su tipsade om tyg/dyna över kanten så har inte ryggstödet hasat ner en endaste gång.... visst har jag sagt att jag älskar dig ?!

Det låter perfekt och som en plan
jag har en hel del grejer här hemma som vill flytta till dig oxå
-
Ja det klarar inte och tecken ?!?
Hon gillade inte babytravel och Phil liften, finns det fler?
Varför var cocoonen skit nu igen? -

Tänker på erJoddan skrev 2011-05-01 23:16:02 följande:Smart!
Lily ich jag ligger fortfarande på sös neonatal. Hon kunde inte andas så bra när hon kom pga bajs i vattnet så hon har fått ha lubgmaskin fram tills ikväll. Nu är hon inne på sitt andra pass 12-solning mot gulsot. Så silas har inte träffat syster än
. -
cocconen är liten, mini liten, den har inga handtag utan är mer som en liten åkpåse som är i lite mer stabilt material.mammageno skrev 2011-05-02 12:44:24 följande:Ja det klarar inte och tecken ?!?
Hon gillade inte babytravel och Phil liften, finns det fler?
Varför var cocoonen skit nu igen?
Cocconen är inte som en mjuklift.
vill man inte ha en mjuklift så skulle jag heldre satsa på en åkpåse som barnet kan ha längre än bara nån månad.