• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Tant Pruselius
    Sjukhus Mamman skrev 2011-05-02 12:42:01 följande:
    Nu försöker jag svara dig ännu en gång haha jädra telefon som tar bort det mesta
    Det låter perfekt och som en plan jag har en hel del grejer här hemma som vill flytta till dig oxå

• mammageno

Åh har ni sett liften från kronan? Den 10gruppen gjort!!? Syrran letade fram men passar den..? Får leta måtten

• Tant Pruselius
    mammageno skrev 2011-05-02 20:42:19 följande:
    Åh har ni sett liften från kronan? Den 10gruppen gjort!!? Syrran letade fram men passar den..? Får leta måtten
    dem är jätte fina, men jag har för mig att dem kostade en del?
  • mammageno

Hittar inget pris så vi mailade. Jättekonstigt att inte ange återf. Tycker jag??!

Men visst är den fin!? Finns även åkpåse i samma fast blå

• Tant Pruselius
    mammageno skrev 2011-05-02 22:27:06 följande:
    Hittar inget pris så vi mailade. Jättekonstigt att inte ange återf. Tycker jag??!

Men visst är den fin!? Finns även åkpåse i samma fast blå
    den är lovely mjukliften, klämde på den på mässan förra hösten...
  • BeeWee

Cocoonen är liten, det stämmer. Men jag tyckte faktiskt ändå att den funkade riktigt bra under sommarmånaderna (fick barn i juni förra året).  Använde den under ca fem månader, sedan ville sonen ändå kunna sitta upp, så då bytte jag till en varm åkpåse. 

Det jag tyckte var dåligt med den är att den inte har någon platta i botten och band att bära den i. Men snygg är den Cool och jag tyckte det var praktiskt med locket. Men jag skulle inte rekommendera den till ett barn som föds den kalla årstiden då den inte är särskilt varm.

• Tant Pruselius
    BeeWee skrev 2011-05-03 08:15:21 följande:
    Cocoonen är liten, det stämmer. Men jag tyckte faktiskt ändå att den funkade riktigt bra under sommarmånaderna (fick barn i juni förra året).  Använde den under ca fem månader, sedan ville sonen ändå kunna sitta upp, så då bytte jag till en varm åkpåse. 

Det jag tyckte var dåligt med den är att den inte har någon platta i botten och band att bära den i. Men snygg är den Cool och jag tyckte det var praktiskt med locket. Men jag skulle inte rekommendera den till ett barn som föds den kalla årstiden då den inte är särskilt varm.
    med platta i botten och handtag att bära så blir det ju en mjukllift
    Tycker att bugga borde göra en egen mjuklift....
  • Tant Pruselius

men fram tills dess ska jag drömma om kronanliften, tänk den till min röda suffla, drömmen är ju även en ceries suffla *craving*

Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6