• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • bohusbebis
    LillaMiss Piggy skrev 2011-05-01 14:47:22 följande:
    Glömde fråga om ni vet vilken dyna passar bäst till bee + om man INTE vill originalet
    Har visserligen inte testat, men skulle tro att OTH (urban jungel / mountain buggys) passar okej. Och då borde även AdStrollers passa för den ser ganska lik ut... Nån som har testat?
  • Joddan

Tant p
    Jag köpte "add baby" hakar på babyproffsen. Det är kardborrar på ena änden som man fäster i chassit och kabinhade på andra sidan som man fäster i mjukliften (jag har vibes mjuköift med hakar under på sidorna). Den sitter jättebra!

• Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-05-01 22:52:55 följande:
    Eller addstroller heter det ju kanske
    på denna lift finns det liksom remmar med hakar påsidorna som man fäster i chassit så sitter den kalasbra, jätte smidigt.... har lily åkt bee eller uj än då? Vad tycker Silas om systeryster?
  • Joddan

Smart!

Lily ich jag ligger fortfarande på sös neonatal. Hon kunde inte andas så bra när hon kom pga bajs i vattnet så hon har fått ha lubgmaskin fram tills ikväll. Nu är hon inne på sitt andra pass 12-solning mot gulsot. Så silas har inte träffat syster än .

• Kajsan
    Joddan skrev 2011-05-01 23:16:02 följande:
    Smart!

Lily ich jag ligger fortfarande på sös neonatal. Hon kunde inte andas så bra när hon kom pga bajs i vattnet så hon har fått ha lubgmaskin fram tills ikväll. Nu är hon inne på sitt andra pass 12-solning mot gulsot. Så silas har inte träffat syster än .
    Åh! Hoppas hon mår fint snart och att hela familjen får mysa tillsammans.{#emotions_dlg.flower}
    Jo just det!
  • mammageno

Oj men det går snabbt tiden, snart är ni hemma igen!

• bohusbebis
    Tant Pruselius skrev 2011-05-01 22:51:08 följande:
    bohus -  va lovely den gul-grönadynan blev !
    mmmm kunde inte vänta in den orangegula fleecen som jag beställt på nätet för att göra den ännu somrigare utan satte saxen i en svart fleecefilt.... blir nog en till med gul kant och förhoppningsvis färgglad baksida sen.... kanske, det blev rätt snyggt sådär åxå
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6