Inlägg från: Anonym (erfaren bipolär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (erfaren bipolär)

Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2

Coolt med snowbord! Har inte vågat mig på sånt, har dock åkt slalom (störtlopp) en gång. Hua...lika med dödsfara! Spännande de där med exet, som kanske snart inteär ett ex.

Trötta frugan: skönt att höra att medicinen har börjat verka. De är ofta så när man har låg självkänsla att det negativa har lättare att fastna, medans de positiva rinner av en. Jobbigt för honom att ha fastnat i ett sånt mönster från barndomen. Även jobbigt för dig såklart. Hoppas att medicinen fortsätter att ge god inverkan på honom och att du får tillbaka din man, kärlek och närhet.

Kram Kram
    Maia skrev 2010-10-16 14:39:02 följande:
    Mår skit. Jäkla depressioner som man ändå inte kan tillåta sig då jag har en son att tänka på. 
    Va jobbigt!!! Hoppas att de känns bättre snart. Hur länge brukar dina depressioner sitta i?

Just ikväll tycker jag de känns trist att vara hemma själv, då sambon jobbar Rynkar på näsan. Jag kan kolla på tv, laga nåt gott o äta... Men det känns inte kul. Vet inte om de spelar in att jag väntar mens i morrn och jag inte känner ett jota... Vill så gärna bli gravid! De är bara att sikta in sig på bästa månad. Hade hellre varit på jobbet ikväll, hur dumt de än låter!

Den kramen hjälpte ;) kram tillbaka.

Kollar på 1.an, utbildningsradion, om bipolära. Väldans vad mycket massmedia om sjukdomen som visas idag Skrattande

psyko II skrev 2010-10-18 10:19:38 följande:
    Var det i programmet Inferno?
    Japp, stämmer.

Hoppas du skall sova bätte i fortsättningen susye {#emotions_dlg.flower}. Använder du sömntabletter? Du behöver inte svara om du inte vill.

Vart de någon shopping Maia?

Skall ut och gå en promenad ikväll, välgörande, även om de blir lite sent! Nu har jag verkligen kommit igång med min vardagsmotion. Har varit på vattengympa tidigare idag. I november skall jag börja jobba heltid igen, skall bli skönt att slippa försäkringskassan, även om de har varit ett stöd under de gångna året.

Väntar på att mensen skall komma, 2 dagar sen nu, testade negativt denna månad (första försöket).

På fredag skall jag i väg och äta gott & bowla, längtar tills de.

Maia: Roligt att shoppa! Synd att de inte vart något med hem, men skönt att ha pengar kvar till sen, en annan shopping dag. Själv håller jag på med viktnedgång och är inte alltför mycket för att köpa nya kläder.

Svar på tråden Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2