• LillfisenE

Gekås vol 14

Är i valet och kvalet på täcke/kudde/sängkläder... ska jag satsa på GeKås eller Ikeas? Tips tack.. jag har BF i september så tänkte börja handla lite sånt så småningom...

• LillfisenE
    lindalake skrev 2010-07-24 22:36:17 följande:
    fluffig är nog att den ska behålla fluffigheten så huvudet inte sjunker igenom. rätt start har bra kuddar tycker jag (den vi har och som BVC rekommenderat här)
    vart kan jag hitta rätt start-sakerna då?
  • LillfisenE
    Engla skrev 2010-08-04 13:26:38 följande:
    Hej alla
    Undrar om någon kan hjälpa mig.
    Menat är att vi ska ner till Ullared den nionde september men har nu fått problem. Måste troligen flytta fram det till helgen efter och är då utan boende. Undrar nu om någon här kan tipsa på boende nära Gekås? Allra helst gångavstånd då vi bara har en bil, mycket att bära och många viljor. Hoppas på hjälp. Har Gekås abstinens efter att inte kunnat åka på två år och bara Mååste dit.
    Kram........
    De har väl stugor man kan bo i där?
  • LillfisenE
    Enensammamma skrev 2010-08-08 12:31:36 följande:
    Vi åker på Tisdag!!!! ååh längtar!
    Kan du bara spana över babyutbudet och se om det är utplockat eller inte?
  • LillfisenE

Jag var med där idag.. mycket nöjd med mina inköp och priset på dem! Hela kalaset landade på 3214 kr
    sweet.

Dock var det sjukt mycket folk i butiken men max 10 min kö i kassan.. 

• LillfisenE
    queenofangels skrev 2010-08-12 21:34:17 följande:
    någon som vet om dom har skötväskor på gekås??? nehöver en ny o vill inte lägga 800:- på en ny.
    Japp.. köpte en röd där igår.. fanns i rosa och grått då med.. gav ca 250 för den och den innehöll en tunnare skötbädd och termosväska
  • LillfisenE
    eelina skrev 2010-08-14 11:17:22 följande:
    imorrn åker vi dit :D  TJOHOOOOO
    nån som har koll på gardinavdelningen?? har dom mkt? (inte panelgardiner utan gardinlängder eller vad det kallas). även köksgardiner.

nått annat inne nu (även till barn) som nån kan tipsa om?  har en flicka på 5,5 år. strl 116 och 122 :)
    Jag tyckte de hade en hel del där, mycket längder och kappor.. inte bara panel, men det fanns ju det med såklart.
  • LillfisenE
    Maddis85 skrev 2010-08-18 12:20:51 följande:
    Nån skrev för ett tag sen att det va dåligt utbud av barnkläder, hur ser det ut nu? Nån som vet? (strl 62-68 och uppåt...)

Ska äntligen dit på måndag. :D
    Jag va där i förra veckan.. och det är mer åt 68 och uppåt... men väldigt mycket rosa ELLER blått.. funkar ju kanske när man har sitt barn hos sig, men jag tyckte det va sådär utbud. Pyjamasar och basic-bodys va det bra utbud på!
Svar på tråden Gekås vol 14