Gekås vol 14
Jag va ju där för 2v sedan o hittade MASSOR av bra o billiga barnkläder 86-92. Ja e nöööjd
Jag va ju där för 2v sedan o hittade MASSOR av bra o billiga barnkläder 86-92. Ja e nöööjd
Satsa på en beg bumbo istället!
Dra på lakan fanns till alla bredder sist ja va där, vanliga med. Vet dock ej priset..
Jag va där idag mellan 9,40-13,15 helt ok. Lite teängsel vid leksakerna vid 12 men hälften skulle nog luncha då med :) två före ut i kassan och när vi hade betalt stod flera kassor tomma
Ca 1500-2500 för mig
Ska tilläggas att jag hamnar där oavsett julklappsköp eller säsongsytterkläder till barnen :)
oj, jag är nog billig då :) jag är där 2-3 ggr/år och köper hygiensaker, kläder till barnen, underkläder till mig, ev ngt mer till mig om det finns ngt fint, en del heminredning
Refillerna kostar 49,90 styck
Har med löparbyxor därifrån, love them! Dock snortajta hela vägen ner till foten
Jockelina- inte sett sånna tillbehör där
Nån som vet måtten på madrass till spjälsäng där?
Uv dräkter fanns i torsdags. Minns inte priset
Mickeykök fanns då med. Kollade inte priset då heller.
Va som sagt där i torsdags kväll 16-19 typ. Ingen som helst panik med folk utan kunde gå obehindrat fram. Skönt!
Någon som vet vad jake å piraternas skepp kostar på gekås samt brio eller 4-hjulig dockvagn?
Är det dumt att åka ikväll? Tänkte om det ff är utplockat efter helgen? Är det bättre på torsdag?
Sminkdocka fanns när jag va där senast
Jo dockkläder till skrållan, lillan och ev något mer märke fanns då
Hårda resväskor till barn? Pris?