• LillfisenE

Gekås vol 14

wildlife skrev 2010-09-16 10:29:10 följande:
    Någon som vet om det finns saccosäckar där? Vad kostar de i så fall?
    Jag såg enfärgade och med barbapappa (vanlig storlek), och vi betalade ca 249 tror ja.
  • LillfisenE
    Bumblebina skrev 2010-09-16 13:48:12 följande:
    Det var 69 eller 98... Tror det var 69:-... Minnet försvann med grav... Jag hoppas också de har sådana nu på lördag... Fast... Då får ju vi slåss om dem!
    Swegmark, 59 eller 69 kronor.. Mormor var där i fredags och handlade en till mig då, en 85F, ifall jag växer lite till när mjölken rinner till. Superskön!
    Det är helt släta kupor på den 
  • LillfisenE

Det där låter superbra! Swegmark är ju ett jättebra märke, och är dom så billiga ska jag ha många
    Hur tycker du att den sitter i övrigt?
    jag har ju inte fått min kottis än, och just den fanns inte när jag köpte de andra, så ja har alla märken därifrån nu :)
    Hehe.. men ja har provat den och den är bred och bra i ryggen, dunderbra! 
  • LillfisenE
    LuPeRo skrev 2010-09-17 10:29:21 följande:
    Tack för ditt svar! Min har inte heller tittat ut ännu (ca 40 dagar kvar).
    Är det breda axelband också på BH:n? Hur är dom andra?
    Ja hyffsat breda axelband är det.
    de andra, har en med broderade blommor på, det är den med söm mitt över om ja inte minns fel. Den är inte smal i ryggen, men smalare än swegmarks.
    Sen har jag en annan slät, i bomull med..

har inte direkt provat dem en längre tid. 
  • LillfisenE

Ja, de är så billiga så ja kan handla fler om kvalitén skulle vara sådär.

För att jämföra så va jag inne på Lindex i förra veckan, provade en av deras, och jämförelsevis var den inte alls skön, skar in i ryggen och då provade jag ändå en 85E, men hade nog behövt större... dock tyckte jag att det va modellen och inte så mycket omkretsen det verkade vara fel på.
    GeKås ägde den hästlängder iaf! 

• LillfisenE

finns svarta med, men inte i de jag ville ha när jag var där.. dock inhandlade vi en burk sprayfärg i svart så var saken klar

• LillfisenE

Har sett pepparkakskillen, ursöt ju!! Nu undrar jag vilka storlekar pepparkaksdräkten finns i?

• LillfisenE
    Ms Ms Kanga skrev 2010-10-29 21:58:42 följande:
    Den fanns inte i 62/68 för det var den storleken jag letade efter till min lille kille - fanns inte tomtedräkter heller i så smått när jag var där i tisdags. Tror det började på storlek 80/86 men är inte heller säker.
    Trist, min plutt är knappt en 56a, men han får väl ha vanliga kläder på jul då
Svar på tråden Gekås vol 14