• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • eelina

åttiettan:   Gärna bilder på leksaker!!!! Och andra skoj saker me, man hittar ju alltid mycket mer än det man tänkt sig :D

• gersime

Hur tror ni om imorgon? Ska åka till gekås imorgon vid 11, hur är det med folk då tror ni?
    Mycket folk är det ju alltid men borde väl vara ok?

Ni som var där i helgen, fanns det jumpsuits kvar till vuxen då? Vill gärna ha en och strosa i hemma men skulle aldrig betala över tusen kronor för detta fula plagg som bara ska has innanför dörrarna här hemma

• ByggareBob
    gersime skrev 2011-11-13 08:36:11 följande:
    Hur tror ni om imorgon? Ska åka till gekås imorgon vid 11, hur är det med folk då tror ni?
    Mycket folk är det ju alltid men borde väl vara ok?

Ni som var där i helgen, fanns det jumpsuits kvar till vuxen då? Vill gärna ha en och strosa i hemma men skulle aldrig betala över tusen kronor för detta fula plagg som bara ska has innanför dörrarna här hemma
    Jag köpte en svart idag, vi var där strax efter 8 och jump suitarna var nästan det första jag sprang på. När jag sedan skulle hitta en till min kompis en timma senare fanns det bara XL kvar. Gå dit först är mitt tips.
    199 tog för dom. 
  • Kaxmaja
    ByggareBob skrev 2011-11-13 20:30:21 följande:
    Jag köpte en svart idag, vi var där strax efter 8 och jump suitarna var nästan det första jag sprang på. När jag sedan skulle hitta en till min kompis en timma senare fanns det bara XL kvar. Gå dit först är mitt tips.
    199 tog för dom. 
    Frågade ni om de hade fler stl på lagret?
    När vi var där hittade jag en jacka jag ville ha men den fanns bara i smått smått eller stort stort. Men då frågade jag bara jag de sprang direkt och hämtade i de andra stl.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Busungarnas mamma

Om 6 timmar ringer klockan för väckning
    Förhoppningsvis är det inte superdupermycket folk i morgon, en måndag och det har inte varit lön eller så nyligen.

• Binan

La upp bilder igår på lite ja köpte med prislappen i bild :)
    Var väldigt bekvämt att ta korten på leksak+prislapp eftersom jag köper julklappar till sonen från andra i vår omgivning. Skulle aldrig komma ihåg alla priser annars. ;)

• ByggareBob
    Kaxmaja skrev 2011-11-13 20:33:18 följande:
    Frågade ni om de hade fler stl på lagret?
    När vi var där hittade jag en jacka jag ville ha men den fanns bara i smått smått eller stort stort. Men då frågade jag bara jag de sprang direkt och hämtade i de andra stl.
    Nej jag gjorde inte det, hade inte en tanke på det...
  • Catti41

Hur galet är det att åka 26 november? Sista lönelördagen före jul?
    Vi är några som ska åka och det är den enda helgdagen som vi kan före jul. Men frågan är ju om det är så illa att åka då att mitten av januari vore bättre. Vi måste inte för julklapparnas skull utan mer för shoppingbehovets. :)

• emmmm
    Catti41 skrev 2011-11-14 14:42:52 följande:
    Hur galet är det att åka 26 november? Sista lönelördagen före jul?
    Vi är några som ska åka och det är den enda helgdagen som vi kan före jul. Men frågan är ju om det är så illa att åka då att mitten av januari vore bättre. Vi måste inte för julklapparnas skull utan mer för shoppingbehovets. :)

Vore de jag som skulle åka, så skulle jag verkligen åka i mitten av januari, inge folk alls då nästan. :) Nu på slutet av november är det rena rama kaoset. iaf dom ggr vi varit där den tidpunkten :)