• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • lilla snöflingan

På tisdag åker vi till Ullared! Någon som vet vad de har för utbud när det gäller amningsgrejer? Har de olika modeller av amningsbhar och vad kostar de? Har de amningstoppar? Vilken är den billigaste amningspumpen de har?

T född april 2011 - barnvagnsblogg.blogspot.com
  • jojojojojo

Det finns några modeller på amnings bh.
    Bröstpump är den billigaste deras egna märke Babyboom handpump, och kostar under 100lappen, helt suverän enligt mig, använde den mycket i början

• TheLove
    lilla snöflingan skrev 2011-11-19 08:18:33 följande:
    På tisdag åker vi till Ullared! Någon som vet vad de har för utbud när det gäller amningsgrejer? Har de olika modeller av amningsbhar och vad kostar de? Har de amningstoppar? Vilken är den billigaste amningspumpen de har?
    Jag köpte en babyboom bröstpump och den ä'r helt okej... Det går nog inte få en billigare handpump som är så pass bra... Apoteket har en handpump som är rätt så effektiv med men den måste man ha två händer till.. Tänk på att köpa några extra flaskor av babyboom märket då vanliga essca flaskor inte matchar pumpen... 
  • Halvblod

Såg i bildtråden att någon köpt ett STORT fisherprice bilgarage. Någon som kan svara på priset?

lottaplott.blogspot.com (¯`°?.¸ ღ Leia - 070715 ღ ¸.?°´¯) (¯`°?.¸ ღ MakkaPakka - 100819 ღ ¸.?°´¯
  • Nossmiarfe

Halvblod

Det stora garaget är 60 cm högt och kostar 450-500 har jag för mig. Köpte själv två.

• Halvblod
    Nossmiarfe skrev 2011-11-19 12:35:57 följande:
    Halvblod

Det stora garaget är 60 cm högt och kostar 450-500 har jag för mig. Köpte själv två.

Tack!
    lottaplott.blogspot.com (¯`°?.¸ ღ Leia - 070715 ღ ¸.?°´¯) (¯`°?.¸ ღ MakkaPakka - 100819 ღ ¸.?°´¯
  • Pfyrix

hellu

vad kostar fisher price höga garage?  Himla har köpt sånt (finns i bildtråden)  

• Halvblod
    Pfyrix skrev 2011-11-19 13:06:53 följande:
    hellu

vad kostar fisher price höga garage?  Himla har köpt sånt (finns i bildtråden)  

Titta ett inlägg upp
  • Pfyrix

*lol*

missade det helt.. *fnissar*

bra pris.. blir nog ett sånt inköpt  till lilltjejen :)